Onhan täällä väitetty minustakin, että vihaan Annali Aueria. Miksi ihmeessä vihaisin??
kuolema kirjoitti:
Muuten allekirjoitan, mutta 'rikoshistoriallinen' syy olisi minun kohdalla jotenkin juhlallinen, en ihan siitä syystä. Minua kiinnostaa miten voikin joku joku lapsi olla äitinsä pauloissa. Tämän olen kertonut jo silloin kun tulin foorumille 2010. Kun kerroin jotain henkilökohtaista asian yhteydessä, kävivät jotkut hyväkkäät siihen kiinni ja alkoivat esitää käsityksiään minusta! Että en pysty olemaan objektiivinen, koska itselläni oli jotain kurjaa lapsuudessa*, että jotenkin yritän ratkoa omia asioitani, setviä täällä ns traumoja - voihan typeryksiä. *(MUTTA EI TODELLAKKAAN mitään sinne päinkään kun katsotaan mihin Auerin lapset ovat joutuneet ..) Aivan kuin nämä henkilöön takertujat olisivat myös sitä mieltä, että todella kovia kokeneilla ei ole mitään toivoa..Minulla ei ole mitään henkilökohtaista ketään vastaan tai kenenkään puolesta
- Ulvilan tapaus kiinnostaa minua puhtaasti rikoshistoriallisista syistä ja siitä, että tapaus on muodostunut eräänlaiseksi sirkukseksi niin huonon tutkinnan kuin valtavan julkisuuden takia
- minä olen yrittänyt perehtyä aineistoon mahdollisimman tarkasti ja olen muodostanut sen perusteella mielipiteen, että "näyttää todennäköisimmin siltä, että Anneli Auer tappoi miehensä"
kuolema kirjoitti:
..allekirjoitan. Kiitos, kuolema!- minulle EI OLE minkäänlainen häpeä tarkastella aineistoa uudelleen ja muokata käsityksiäni sen mukaan. Jos minä olen nyt väärässä ja ensi viikolla mieleni on kääntynyt päinvastaiseksi, niin se ei johdu siitä, että "olen ollut nyt vajakki, joka vihdoin koki valaistumisen", vaan siitä, että huomaan jotain uutta, jota en aikaisemmin ole huomannut tai jostain mahdollisesti tuli lisätodisteita, jotka eivät sovi nykyiseen teoriaan ja aukaisevat samalla uudelle teorialle ovet. Ei ole häpee olla TEORIASSAAN väärässä!
Materiaaleista ja sen yksityiskohdista voi todellakin olla montaa mieltä.
Ketkähän uskovat löytäneensä vastaukset kaikkiin kysymyksiin ja siten Auerin syyttömyyteen?
Kenen tarina täällä on niin täydellisen aukoton kuin Turren ja sisotalon?