Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Tara
Horatio Caine

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

Nehän on nuo Annelia 'syyllistämättömät jotka jaksaa käydä henkilöihin täällä. Ällöttävää. Mitä se jollekin turrelle kuuluu mitä ajattelen ja miksi sitä tai tuota pohdin. Kuolema kirjoitti hienosti omasta kannastaan ja omasta puolestaan.

Onhan täällä väitetty minustakin, että vihaan Annali Aueria. Miksi ihmeessä vihaisin??

kuolema kirjoitti:
Minulla ei ole mitään henkilökohtaista ketään vastaan tai kenenkään puolesta
- Ulvilan tapaus kiinnostaa minua puhtaasti rikoshistoriallisista syistä ja siitä, että tapaus on muodostunut eräänlaiseksi sirkukseksi niin huonon tutkinnan kuin valtavan julkisuuden takia
- minä olen yrittänyt perehtyä aineistoon mahdollisimman tarkasti ja olen muodostanut sen perusteella mielipiteen, että "näyttää todennäköisimmin siltä, että Anneli Auer tappoi miehensä"
Muuten allekirjoitan, mutta 'rikoshistoriallinen' syy olisi minun kohdalla jotenkin juhlallinen, en ihan siitä syystä. Minua kiinnostaa miten voikin joku joku lapsi olla äitinsä pauloissa. Tämän olen kertonut jo silloin kun tulin foorumille 2010. Kun kerroin jotain henkilökohtaista asian yhteydessä, kävivät jotkut hyväkkäät siihen kiinni ja alkoivat esitää käsityksiään minusta! Että en pysty olemaan objektiivinen, koska itselläni oli jotain kurjaa lapsuudessa*, että jotenkin yritän ratkoa omia asioitani, setviä täällä ns traumoja - voihan typeryksiä. *(MUTTA EI TODELLAKKAAN mitään sinne päinkään kun katsotaan mihin Auerin lapset ovat joutuneet ..) Aivan kuin nämä henkilöön takertujat olisivat myös sitä mieltä, että todella kovia kokeneilla ei ole mitään toivoa..

kuolema kirjoitti:
- minulle EI OLE minkäänlainen häpeä tarkastella aineistoa uudelleen ja muokata käsityksiäni sen mukaan. Jos minä olen nyt väärässä ja ensi viikolla mieleni on kääntynyt päinvastaiseksi, niin se ei johdu siitä, että "olen ollut nyt vajakki, joka vihdoin koki valaistumisen", vaan siitä, että huomaan jotain uutta, jota en aikaisemmin ole huomannut tai jostain mahdollisesti tuli lisätodisteita, jotka eivät sovi nykyiseen teoriaan ja aukaisevat samalla uudelle teorialle ovet. Ei ole häpee olla TEORIASSAAN väärässä!
..allekirjoitan. Kiitos, kuolema! :lol: Ja aion edelleen seurata taustanauha-TEORIAA. Ja syöttää lintuja ja olla estämättä oravia vierailemasta missä ne ikinä haluavat, kunhan eivät tule meille sisälle (eivät ole pyrkineet, paitsi yksi, joka minut nähdessään pelästyi ja pissi ikkunalaudalle ja kiipesi katolle) .Yksikään tutkimus ei etene mihinkään, jos suoraa päätä vain pungerretaan keinolla millä hyvänsä siihen oikeaan, siihen toivottavaan määränpäähän, ja sivuutetaan kysymykset jotka eivät omiin ennakko-oletuksiin sovi. Metsään menee. On huomattava milloin sinne metsään mentiin.

Materiaaleista ja sen yksityiskohdista voi todellakin olla montaa mieltä.

Ketkähän uskovat löytäneensä vastaukset kaikkiin kysymyksiin ja siten Auerin syyttömyyteen?
Kenen tarina täällä on niin täydellisen aukoton kuin Turren ja sisotalon?
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
ulkosuomalainen
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Turre antoi normaaliin tyyliinsa mun jakomielisyydelle harvinaisen suppean merkityksen. En todellakaan tarkoittanut silla vain eri selityksia siita, miten Anneli olisi voinut surman tehda, vaan todella tata isompaa kysymysta hanen syyllisyydestaan yleensa.

Kuten ma olen pitkaan sanonut, mun palapelista puuttuu edelleen paloja. Nakemani/kuulemani/lukemani perusteella en ole viela taysin 100% vakuuttunut Annelin syyllisyydesta -- vain noin 98%.

Ma olen taysin valmis muutamaan kantaani koska vain jos lisatodisteita loytyy.

Ja se mika kiinnostaa minua on aina ollut nimenomaan tuo palapeli -- miten kaikki meni. Ynna oikeusnaytelmat ja lain sovellutukset. (Kyokki)psykapuolen motiivista Annelin sielunelamaan ja kodin siivoon jatan suosiolla muille ruodittavaksi.

Muuten olen sita mielta, etta nama kiukunpurkaukset/kanssakirjoittajien haukkumiset/tahalliset ad-hominem arsytys-yritykset, varsinkin silloin kuin eri oikeusasteissa on tullut "omalle puolelle" takkiin, eivat ole kirjoittajilleen kunniaksi. Niin Turren kuin Tuplan taktiikka on aina ollut yrittaa vetaa huomio varsinaisesta asiasta sanantuojaan silloin kun keskustelussa on muuten jaanyt haviolle. Tai sitten eivat vain ymmarra eroa.

When a finger points to the moon, the imbecile looks at the finger.
Vanha kiinalainen sananlasku
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
huippumies
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja huippumies »

Tuplalle:

- Ei, en ole koskaan harrastanut seksuaalista häirintää, en lasta, en aikuista kohtaan
- Ei, en ole koskaan harrastanut perheväkivaltaa, en fyysistä enkä henkistä.

Mitä itse vastaat, jos sinulta kysytään?
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Tara kirjoitti:Nehän on nuo Annelia 'syyllistämättömät jotka jaksaa käydä henkilöihin täällä. Ällöttävää.

Jaa;
Tara kirjoitti:Helvetin kusipäitten joukko: turumurre, Mariacka, skoone, Sirpa ja vastaavat, valehtelijat ja vääristelijät annaannaa en unohtanut, siinä samaa lajia pöllöjen joukkoa, jokaisella omat erikoisuutensa ...

Tara kirjoitti:Mitä se jollekin turrelle kuuluu mitä ajattelen ja miksi sitä tai tuota pohdin.

Tottakai se kuuluu. Senhän takia sinäkin täällä olet kertomassa tarinoitasi. Oletatko että yleisellä keskustelupalstalla olet oikeutettu vain päänsilityksiin mielipiteistäsi. Jos ajattelisit että pohdintasi ovat vain itsellesi tarkoitettuja niin jäisit sinne olohuoneen sohvalle itseksesi, kiristelemään hampaita ja puhkuamaan kikkuasi...

Tara kirjoitti:Onhan täällä väitetty minustakin, että vihaan Annali Aueria. Miksi ihmeessä vihaisin??
En tiiä. Ehkä se vaikutelma on tullut aiheesta. Itselle jo alkuajoista lähtien pisti niin mietityttämään seuraavanlainen kirjoituksesi (tuossa vaiheessa meillä muilla ulkopuolisilla ei ollut Auerista näin syväluotaavia käsityksiä. Tuolloin ei Auerista edes juuri mitään tiedetty, oli vain pari valokuvaa...).
Ehkä se johtuu täämmösistä Tara:

Tara kirjoitti: keväällä 2010:
Käärmeelle käärmeen keinot. Eihän Auerilla pitäisi olla mitään salattavaa. Miksi huolestua tai loukkaantua, jos on kerran syytön? Miksei hän sitten huuda viattomuuttaan ilmoille? Onko hänellä mitään tunteita itsellään - muita kuin itseään kohtaan? Miksi 'poliisin ei tarvitse tietää kaikkea mitä me tiedetään'? Tympeä ilme kasvoillaan istuu oikeuden edessä, niin pahoin 'loukattu' ihminen! Levottomat kädet hakeutuvat pöydän alle piiloon, tarrautuvat käsinojiin, sormet menevät herkästi nyrkkiin, liian usein käsivarret puuskassa, silmin nähden yrittää pitää pokkaansa kasassa, mutta päätä vain tutisuttaa ja katse harhailee, suu lähes kroonisesti tiukasti mutrulla. Jokin sitä päätä tutisuttaa.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... l*#p310990
annijatta
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Tässä vähän kevennystä jos ei sitten lopussa olisi joku pointtikin.
Kuolema varmaan hoksii mitä tarkoitan.
http://www.youtube.com/watch?v=PwniRvmK5PU
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

ulkosuomalainen kirjoitti:... Nakemani/kuulemani/lukemani perusteella en ole viela taysin 100% vakuuttunut Annelin syyllisyydesta -- vain noin 98%.
Ma olen taysin valmis muutamaan kantaani koska vain jos lisatodisteita loytyy.

Enpä jaksa uskoa, sorry.
Perustelen:
Olet ensimetreistä lähtien uskonut uskonut uskonut, syyllisyyteen. Etkä kantaasi ole missään asiassa muuttanut. Tätä taustaa vasten voin väittää ettet tule muuttamaankaan vaikka Auer joskus syyttömäksi tuomittaisiinkin.

Kokonaiskuvauksen kannalta hiillostin sinua taustanauhasta, miten siihen suhtaudut nyt muuttuneessa tilanteessa. Tähän asiaan joutunet tässä vuoden sisään kannan määrittelemään, näin puolestaan turre uskoo...
Syyllisyydestä toki mielipiteesi tulee säilymään hamaan loppuun asti...
Viimeksi muokannut turumurre, La Loka 27, 2012 1:08 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tara
Horatio Caine

turre, pari kuvaa hhahha:
..En tiiä. Ehkä se vaikutelma on tullut aiheesta. Itselle jo alkuajoista lähtien pisti niin mietityttämään seuraavanlainen kirjoituksesi (tuossa vaiheessa meillä muilla ulkopuolisilla ei ollut Auerista näin syväluotaavia käsityksiä. Tuolloin ei Auerista edes juuri mitään tiedetty, oli vain pari valokuvaa...).
Ehkä se johtuu täämmösistä Tara:
Moni muukin on pannut merkille herkästi tiukkaan puristetun suun, huulet silti jotenkin mutrulla, mikä saa juonteet nenän vieressä esille. Jotain ylimielistä ja tympeää ilmehdinnässä, tai paremmin sanoen yksi-ilmeisyydessä, leuka herkästi hieman ylhäällä ja katse nenänvartta pitkin. Osoittaako huomion kiinnittämien Auerin ilmehdintään vihaa? Jos Auerin olemus vaikuttaa vastenmieliseltä joistakin, niin mitä kummaa siinä jos se tulee kirjoituksessa ilmi?? Ei täällä missään oikeussalissa olla.

Tykkää sie vaan Annumammasta.

Ja mitä väliä. Turrea ärsyttää tapa jolla kirjoitin noihin aikoihin, vapaammin. Varmaan kirjoitustyylini ärsytti muitakin.

Auerista oli 2010 valokuvia, myös muutama video, joilta kuvia,vaikka kuinka. :lol: :lol: Pari kuvaa. Tuttu tyyli. Suksi..

Hukkaat aikaasi yrittämällä nakertaa kanssasi eri mieltä olevia surkeilla väitteilläsi heistä ja heidän henkilöstään. Oma uskottavuutesi kärsii siitä. Onko sinulla jokin kristallipallo, johon katsomalla näet kanssasi eri mieltä olevien ajatukset jopa tulevaisuudessa??
Onko hermo kireenä, kun et tiedä ketä ensimmäiseksi koittaisit näykkästä?? mur-mur, grrr, mur, äyh..grrrh..

Kuva
Viimeksi muokannut Tara, La Loka 27, 2012 1:36 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Tara kirjoitti:.. Tuttu tyyli. Suksi..
mur-mur, grrr, mur, äyh..grrrh..

Juu, suksin..

Mutta entä sinä armahin 'kaksoissisar', eikö ilman ole vähän vaikeeta;
Tämä sulle (aikaisempaan postiini viitaten):

Olet kovin onneton. Miltei syyntakeeton. Kyllä sua nyt pännii, Koko juttu tää. Kaalissa polttaa. Kohta se taas räjähtää.

Taran motto:
Tara kirjoitti:.. kylläpäs suutuinki ku pikkunen orava

-
Tara
Horatio Caine

Se on hauskaa kun pikkukoirat uskoo olevansa isompia kuin ovat. Sinun olivat nuo mur-mur-murinat ja haukut! No, eihän koirat itse tiedä 'haukkuvansa', ne vaan tekee numeron itsestään ja on olevinaan vaikuttavia (se heille tietenkin suotakoon.. :D ). Se sinun hyökkäys minun kimppuun ja rikosilmoituksella ja syytteellä uhkailu kun olin tehnyt merkintöjä (luvallasi, kiitos Valhalla vieläkin kun löysit sen turren antaman luvan) niihin hirvittävän hienoihin 3D-kuviin kertoi kyllä jostakin.

Niin, oikeastaan piti vain laittaa tuohon kuvapostiin lisäys, että se kuva, jossa Auer on kädet puuskassa pää alaspäin, on tilaisuudesta jossa Auer kuunteli ilmeettömänä häkenauhaa, käräjäoikeudessa 2010. Sama ilmeettömyys kiinnitti myös muitten huomita myös lapsen videoitua puhuttelua kuunnellessa, josta apu-lehden toimittaja kirjoitti lehtijutussaan (lapsi itki sydäntäsärkevästi, mutta Auerin kasvoilla ei ilmekään värähtänyt ..ei sanatarkka, apu 2011).

PS: Kiusallakaan en avaa sun jotain terveisiä minulle..
hus-hus siitä.. mee kottiis
kuolema
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja kuolema »

annijatta kirjoitti:Tässä vähän kevennystä jos ei sitten lopussa olisi joku pointtikin.
Kuolema varmaan hoksii mitä tarkoitan.
http://www.youtube.com/watch?v=PwniRvmK5PU
Hehheh.. Ainut ikävä kun en oo perskeles tuota ruattia päässyt puhumaan / kuuntelemaan aikoihin, niin joutui vähän kelailemaan useammassakin kohdassa että mitä puhuttiin. x)
ulkosuomalainen
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

turumurre kirjoitti: Enpä jaksa uskoa, sorry.
Perustelen:
Olet ensimetreistä lähtien uskonut uskonut uskonut, syyllisyyteen. Etkä kantaasi ole missään asiassa muuttanut. Tätä taustaa vasten voin väittää ettet tule muuttamaankaan vaikka Auer joskus syyttömäksi tuomittaisiinkin.

Kokonaiskuvauksen kannalta hiillostin sinua taustanauhasta, miten siihen suhtaudut nyt muuttuneessa tilanteessa. Tähän asiaan joutunet tässä vuoden sisään kannan määrittelemään, näin puolestaan turre uskoo...
Syyllisyydestä toki mielipiteesi tulee säilymään hamaan loppuun asti...
[/color]

Ihan yks hailee mita uskot mutta oletat sitten ilmeisesti minun valehtelevan ylla?
Mites se menikaan -- varas uskoo kaikkien varastavan?

Ma olen ensimetreista lahtien-- eli Hake-nauhan litteroinnin luettuani -- todella olettanut Annelin todennakoisesti murhanneen miehensa. Se oli alunperin mutua, mun elamankokemuksen sanelemaa. Mutta ensivaikutelma vain vahvistui kun sain ja luin etp-matskut eika ole siita paljon horjunut.

Hovin paatoksen toisaalta ymmarsin -- nayton riittavyys oli jo karajilla koetuksella. Ja kuten hyvin tiedat, ma en ole Annelia ikina haukkunut, useamman kerran sen sijaan puolustanut. Sen lisaksi olen ollut harvinaisen pidattyvainen kannanotoissani tahan lsh- yms. pahoinpitelyjuttuun. Tapanani ei ole todellakaan muodostaa vahvoja mielipiteita olemattoman tiedon perusteella. Tama ilmiselvasti arsyttaa seka sua etta naakkaa mutta sehan on vain plussaa... Nauhoitukseen maarittelen kantani jos ja kun siita tulee ratkaisevaa lisatietoa.

Mulle taa ei todellakaan ole kilpailu vaan palapeli = paattelytehtava, yksilolaji. Kyse ei ole siita kuka on oikeassa --niinkuin sulle ja Naakalle varsinkin tuntuu olevan -- vaan siita mika on totuus.

Ihan oikeassa maailmassa Anneli joko surmasi Jukan tai ei. Ja sita ei talla hetkella tieda ihan varmasti kuin han itse. Ja mahdollisesti pari muksua.

Lain silmissa Anneli on kuitenkin syyton jo jos naytto ei riita. Se ei silti valttamatta tarkoita, etta han on viaton ( eli ei siis murhannut aviomiestaan.) Eli en todella valttamatta muuta kantaani hanen syyllisyyteensa vaikka kaikki oikeusasteet hanet vapauttaisivatkin. Riippuu ihan perusteluista.

(Nyt ei puutu kuin Tupla hekottelemaan kilvenkiillotuksesta niin on taas paasty tama normaalikierros loppuun. )
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
turumurre
Ainesta Watsoniksi

ulkosuomalainen kirjoitti:Ma olen ensimetreista lahtien-- eli Hake-nauhan litteroinnin luettuani -- todella olettanut Annelin todennakoisesti murhanneen miehensa.

Mutta etkös juuri sinä ole alusta asti kyyseenalaistanut Häke-nauhan litteroinnin. Eli nyt sanot että se kuitenkin oli perusteena sulle kun määrittelit kantaasi syyllisyyteen. Mielipiteesi muodostui siis litteroinnista jonka tiedostit vääräksi.
Mutta mutta, toisaalta, viime ajat ovat osoittaneet että olet ollut myös oikeassa. Litteroinnissa on havaittu pahojakin virheitä.

Mutta ensivaikutelma vain vahvistui kun sain ja luin etp-matskut eika ole siita paljon horjunut.

Joskus me ollaan myös erilaisia. Mun mielipide taas muuttui juuri siksi että luin etpk-matskut, tärkeimmät siinä vaiheessa ne esikoisen kuulustelut.
Jos vielä satut muistamaan, niin keväällä 2010 piehtarointiin samalla laitumella...

Ja kuten hyvin tiedat, ma en ole Annelia ikina haukkunut, useamman kerran sen sijaan puolustanut.

Kyllä näin!!! Olet siinä suhteessa merkittävä poikkeus. Taisinpa jopa itse aikanaan 'tölväillä' pahemmin...
Po. lapsia et myöskään ole syyllistellyt (mietin kyllä miten sitten käypi jos alat uskoa taustanauhaan, se kun edellyttää tätä)

Sen lisaksi olen ollut harvinaisen pidattyvainen kannanotoissani tahan lsh- yms. pahoinpitelyjuttuun.

Ei tämä aihe itseänikään kovin kiinnosta. valhallan seuraksi joskus harvoin siitä jotain heittää..

Tapanani ei ole todellakaan muodostaa vahvoja mielipiteita olemattoman tiedon perusteella. Tama ilmiselvasti arsyttaa seka sua etta naakkaa mutta sehan on vain plussaa...

Tuota "vahvoja mielipiteita" en usko alkuunkaan.
No ei ärsytä, sehän on vain plussaa

Mulle taa ei todellakaan ole kilpailu vaan palapeli = paattelytehtava, yksilolaji. Kyse ei ole siita kuka on oikeassa --niinkuin sulle ja Naakalle varsinkin tuntuu olevan -- vaan siita mika on totuus
.
Peli kuin peli. Palapelikin on peli. Jos sitä pelailee ihan yksikseen niin sitten, mutta jos sitä pelailee julkisesti niin sitten ei. Kyse on nimeenomaan siitä kuka on oikeassa! Kuka on 'oikeassa' Totuudesta ja Totuudessa!
Se kuka tosissaan väittää ettei asia olisi niin, niin silloin voi myös ajatella että kyseisellä on jutussa jotain omakohtaista. Meillä ei ole, eihän?

Ihan oikeassa maailmassa Anneli joko surmasi Jukan tai ei. Ja sita ei talla hetkella tieda ihan varmasti kuin han itse. Ja mahdollisesti pari muksua.

Nooh, ihan oikeassa maailmassa myös syyttäjät ainakin väittävät tietävänsä. Puolustusasianajajasta en tiedä, ehkä hän taas vain olettaa tietävänsä. Yksi joka varmasti tietää on tarinan päähenkilö: Huppis...

Eli en todella valttamatta muuta kantaani hanen syyllisyyteensa vaikka kaikki oikeusasteet hanet vapauttaisivatkin.

Tiesin kyllä tämän....
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Kun täällä on näinkin sopuisaa keskustelua, että ihan hellyyttää - niin voisin minäkin luonnehtia asennetta miten tuohon taustanauhaan tohdin suhtautua.

Taustanauha on mielestäni varsin epäuskottava ja vaikeasti ymmärrettävä skenario. Lisäksi itse syyllisyys on mielestäni varsin ilmeinen ilman tätä käännettäkin. Itseasiassa taustanauha-ajatus vaikeuttaa syyllisyyden osoitusta noin teoreettisesti ajatellen.

Jos äänitutkijat ovat tätä punninneet ja pitävät sitä joidenkin ääniteknisten seikkojen selittäjänä. Jos lapset ovat kertoneet asioita jotka viittaavat myös tälläiseen lavastukseen. Jos vanhin lapsista on äidin toimesta tähän sitoutettu. Jos nämä todisteet on esitetty ja vakuuttaneet KKO:n tuomaritkin niitä harkitsemaan. Niin kyllä minä pidän vielä epätodennäköisempänä, että nämä olisivat asiassaan aivan tyhjän päällä. Huonosti informoituna olen ns pakotettu pitämään avoimena sen mahdollisuuden, että näin on tapahtunut. Ainakin jossakin muodossa. Jopa todennäköisenä niin uskomatonta kun se ilman yksityiskohtia kuulostaakin.

Ja voihan se olla, että tätä ei pyritäkään esittämään aukottomasti. Riittää kun osoitetaan syytetyn uskottavuuden puute ja poissuljetaan ulkupuolisen mahdollisuus.

Se, että murhaoikeudenkäynnin todisteisiin kuuluu lääketieteelliset todisteet lapsia kohtaan tehdystä fyysisestä väkivallasta kertoo mielestäni sen, että tämä neiti Marble -tason dekkarointi on kuitenkin kovin vieras tämän rikoksen pohdinnalle. Ei jää oikein leikinlaskulle sijaa.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Valhalla kirjoitti:... onko kukaan realisoinut mielessään mitä merkitsee, että myös murhacasen syyttäjän todisteisiin kuuluu lääkärien lausunnot ja näyttö fyysisestä väkivallasta lapsia kohtaa.

No, ensisijassa se merkitsi sitä että syyttäjälaitos halusi realisoida 'kaksi kärpästä yhdellä iskulla', eli kaavailivat että murha-asia (palauttaminen) käsiteltäisiin samassa oikeudenkäynnissä kuin se lsh-juttukin. Lsh-materiaali meni myös siksi Korkeimpaan. Kuinka suuri osa kyseisestä materiaalista on käsittelyssä tulevassa murhaoikeudenkäynnissä ja mitä ne ylensäkään sisältävät, sitä sinä Valhalla et voi tietää.

Tuo 'kaksi kärpästä yhdellä iskulla-realisointiyritys' paljastui oikeastaan siitä tiedosta kun syyttäjälaitos yhdisti näiden kahden jutun syyttäjät. Tuo realisointiyritys, että jutut käsiteltäisiin yhdessä, ei kuitenkaan ottanut tuulta purjeisiin...
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Olet turre aivan väärässä - jälleen. Juu, tiedän. Et myönnä.

Syyttäjä halusi pitää alun alkaen nämä oikeudenkäynnit erillään. Olisihan se kohtuutonta jos lasten oikeusturva ja koskemattomuuden suoja olisi kytköksissä heidän isänsä murhan selvittelyyn. Käräjillä kuitenkin tuli esiin seikkoja joiden jälkeen oli kiistatonta, että oikeudenprosessit liittyvät toisiinsa. Syyttäjälaitos nimesi molempiin neljät syyttäjät joista kahdet avustavaan rooliin ja nämä ristiin. Syyttäjä ei kuitenkaan voi toimia näin ellei yhteyttä ole osoitettu. Ja toisaalta on välttämätöntä toimia yhteisesti jos kerran aineisto on osin sama.

Eli syyttäjä ei ole koplannut yhtään mitään. Se on tapahtunut täysin murhaajan ja lasten pahoinpitelijän toimesta.

Miksi et moiti Manneria. Hänhän edustaa Annelia molemmassa oikeusasiassa ja on yhdistävä asiat siinä kun syyttäjäkin. Manner ensimmäisenä yhdisti lsh-syytteet väittämällä näitä Annelin ajojahdiksi. Turrekin yhdisti nämä ennen syyttäjiä.
Vastaa Viestiin