Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Tara
Horatio Caine

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

turumurre kirjoitti:Älkää jaksako... Kukapa ei sellaisen rumban jälkeen johon tyttö joutui, masentuisi. isä surmattu, poliisi kimpussa ja päällä epäinhimmilliset poliisin kuulustelut. Muistaakseni sinä kertoilit täällä muinoin omasta ongelmallisesta nuoruudestasi, ei siis mitenkään tavatonta, vai onko. Ei tarvii vastata, lopeta vaan...
Mitäh, viittaat taaksepäin ajassa niin kauas, että silloin ei ollut aavistustakaan mitä lapset olivat jo joutuneet kotonaan kokemaan, mutta josta ei vielä tiedetty. Ja tulevista ei tiedetty mitään. Ei ikimaalmassa ole minun elämässä ole ollut mitään vähääkään sinne päin kuin tuossa perheessä karuimmillaan. Mistä sen olisi voinut arvata?

Liioittelet noitten kuulustelujen epäinhimillisyyttä, ja aivan vastaavasti vähättelet lasten todellisia kokemuksia, heidän omia kertomuksiaan.

En ymmärrä öykkäröivää ja jotenkin ikkuvaa tekohauskaa tyyliäsi. Mitä sillä mahdat peitellä, ihan sama, mutta voisit ottaa iisimiin. Käännät huomion itseesi. Se alkaa kohta ällöttää.

Kummastelen.

Miten noin moni Auerin puolustaja alkaa pikkuhiljaa sekoilla, täysillä ja ihan putkessa?? Roikkuvat vanhoissa heinänkorsissaan.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Tara kirjoitti: Liioittelet noitten kuulustelujen epäinhimillisyyttä ...
Se että sulla on Et-ptk hallussasi luettavana, ei oikeuta sitä että kaivelet sieltä mitä vaan. Muistat kai nimien käytöstä käydyt keskustelut, ja se on pikkujuttu tämän rinnalla.
En liiottele ollenkaan kyseisiä kuulusteluita, ja jos et satu muistamaan, niistä on tehty tutkintapyyntö.
Tara
Horatio Caine

Voi taivahan talikynttelit!

Turumurre:
turumurre kirjoitti:
ulkosuomalainen kirjoitti: Kukaan rekomiehista ei ponnistanut tuosta sun kuvan kohdasta ikkunasta harpatessaan . Yksikaan ei edes yrittanyt.

Niinpä...! eivätkä siitäkään syystä ottaneet sieltä ylhäältä kiinni, kuten tyttö on kuulusteluissa kertonut.
Lähtivätkin ylitykseen suoraan ja keskeltä ovea (menivät kuitenkin yli, vaikka vaikeasti).
Mutta Huppispa lähestyi ikkuna-aukkoa vähän vinosti....ja astalo toisessa kädessä, joten tämänkin takia oli pakko ottaa sieltä ylhäältä kiinni.
Näitä syyttäjän todista Taurun kokeita taas; Ei kerrottu että lähestykääpä tuolta arkkua viistäen ja ottakaapa nyt joku astalo toiseen käteen, niin saadaan vähän todentuntua tähänkin...

ps. Pikku vihje us: Älä sotke Valhallan piirtelyitä minun kuviin, ja jos teet sen niin tarkkaan selvität mitä V on piirtänyt alkuperäiseni päälle...varsinkin kaikki -photobucket- kuvat ovat väärennöksiä tai muuteltuja, joita T aikanaan varsinkin harrasti...

hoh hoh.. Kuva

Kuva hyi!

Mitään en todellakaan väärentänyt, vaan jokaikiseen kuvaan olin selvästi laittanut selityksen- alaosaan valkoiseen tilaan,: Tara piirsi turren kuvaan punaisen tai sinisen 'linjan', merkitsi kaakelinrivin, numeroi, mittasi, vertasi yms tai vastaavia.

Sillä mitään en sinun kuvissasi VÄÄRENTÄNYT, valehtelet.

Ja noita merkintöjä tein ihan sinun luvallasi. Alunperin oli juuri näin. Mutta sitten: Sen jälkeen kun laitoin sinut 'vihamiehiin' kyllästyttyäni (sillä ethän ollutkaan keskustelemassa vaan julistamassa), en voinut huomata, että yhtäkkiä kielsitkin, ettei sinun kuviin saa kukaan tehdä enää yhtään merkintää. Ja tää alkaa pahaa aavistamattoman nikin selän takana suunnitella jotain todella ilkeää, kostoa oikein tuomarien avulla.

Ihan niin kuin jollain olisi ikioma lehmä Ulvolan ojassa.

On nuo kuvat sinulle kertakaikkiaan pyhiä, vaikka ihan oikeasti, periaatteessa
tekijänoikeus tähän juttuun kokonaisuudessaan on Anneli Auerilla!

Yksityisen taidenäyttelyn Ulvolan surma 3D kuvina voi pitää ihan missä vain, mutta tänne minä ainakaan en sitä kaipaa. Vaikka olisivat miten nättejä. KYLLÄSTYNYT! senkin hymiövirnistelijä, pikkuhauska karvanen kuseskelija, ilkiö, salakavala nurkantakaa iskijä, kinttuun kävijä. Ensin ollaan mielinkielin, sitten kohta niskat poikki jos mahdollista. Se on nähty.

Kuvissasi OLI virheitä, sellaisia joita ei olisi voinut verbaalisti osoittaa niin, että toiset olisivat kyenneet sinun aloittamaa kuvavyörytys-'keskustelua' seuraamaan.

Juurinkin kuvien avulla voi kerralla valehdella tuhat sanaa. Naulata Annelin yhteen paikkaan, tytön seuraavaan, sen perään hupun tiettyyn paikkaan tiettyyn kulmaan ja linjaan.. jne jne. Mitäs sitten?? Ahaa, jassoo. Hittosoikoon ne kuvat on rasittavia esityksiä, EIHÄN NIISTÄ VOI mitään keskustella, eikä niitten pohjalta, kun niitä tuskin uskaltaa katsoa, kukaan pysty normaalia keskustelua käymään ollenkaan.'kuvassasi on vähän liikaa tuolla tuota, ja tuossa tuo on vähän lyhyt, ja toi tossa on liian korkealla (hupun haaroväli esimerkiksi)??

Sen takia niitä viljelet, että saisit hetken kerrallaan olla minfon Ulvola-surman tutkinnanvetäjä. On se niin haudanvakavaa. Hienoja kuvia, mutta niitten sisältö on alusta asti ollut kiikun kaakun kiistanalainen. Ja hämäystä. Pahempaa kuin Auerin verbaalit voi ol ett tein niin tai noin, tälläi, mahdollisesti totanoini, oletettavasti (Anneli-rukka, seisoi nenä kaappiin päin eikä voinut niskaansa liikuttaa, ei askelta ottaa - ilmankos sitä alko huipata lopulta.

Se että aloit uhkailla yhtäkkiä minua oikeudella, haasteella, sinun väittämästä copyraitti vääristelystä oli kyllä niin alhaista. Herran tähden sait vielä ylläpidonkin menemään lankaan, mua alkoivat uhkailla, melkein joksku rikolliseksi väittää.

Suurkiitos sille nikille joka muisti oitis, että turrehan oli itse antanut luvan, ja vielä kaivoi esiin sen postin.
----------------------
:shock: Nyt se luulee, että olen tosissani, joo, just jotkut luulee että muut on jotenkin samanlaisia kuin ne itse. Hellittäs nyt vähän herttanen sentään Kuva Kuva
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
TiiaStiina
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Kuva
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Tara kirjoitti:..
Se että aloit uhkailla yhtäkkiä minua oikeudella, haasteella, sinun väittämästä copyraitti vääristelystä oli kyllä niin alhaista. Herran tähden sait vielä ylläpidonkin menemään lankaan, mua alkoivat uhkailla, melkein joksku rikolliseksi väittää...

:lol: helpottiko... toivon niin. En minä jaksanut kaikkea vuodatustasi lukea, tiedänhän pitkällisen kokemuksen mukaan mitä sisältö on.

Hyväksy se että sait tästä kuva-asiasta aikanaan nenillesi. Laiton käyttösi sai tuomion myös ylläpidolta.
Ei siinä auta vaikka kuinka päätäsi seinään hakkaisit. Samat säännöt (ja vähän enemmänkin), kuin lainaukset toisen kirjoittajan kirjoituksista, koskee toki toisen tekemiä kuvia.
Jos niitä lainaa ja niihin tekee muutoksia, niin ne muutokset on kerrottava, edelleen ja edelleen.

Hyvä esimerkki oli juuri tuolla kun us lainasi alkuperäisen kuvani jota joku oli muokannut. Kuvan alla puumerkkini kertoo lukijoille että muka minä olen sen tehnyt. Pohja toki minun mutta siitä ei käsitystä saa mikä siinä on minun 'käsialaani'.
Oletettavasti sekin oli sinun 'photobucket', joita tänne aika-ajoin tumsahtaa varastostasi. Itse käytän ihan eri kuvapalvelinta joka poistaa tietyn ajan kuluttua tänne laittamani kuvat . Tästäkin aina tiedän milloin viritelmiä on liikkeellä.

Sinulle näköjään on sellainen luulo että kun saat materiaalin kuin materiaalin kopsattua jostain, niin se mielessäsi muuttuu sinun omaisuudeksi ja näköjään ajattelet että voit myös käsitellä sitä miten lystäät. Tai kertoa niistä saamiasi tietoja miten lystäät, viittaan tällä tuonne aikaisempaan kun lainailet Et-ptk:sta arkaluonteisia asioita.

Haahhaaaaaaaaaaaaaa :lol: :lol: :lol: Etsippäs sellanen posti jossa olen uhkaillut sinua oikeudella, haasteella... :lol: :lol: :lol: :lol: . Bannin kyllä lupasin järjestää jos et ota opiksesi...

*

Lainattu Ulvila-osastolta, liittyen samaan aiheeseen
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=675:
ulkosuomalainen kirjoitti: Pikkuvihje itsellesi. Haasta Google oikeuteen kun levittelevat sun kuviasi.

Niinpä niin... Photobucket-'leimalla' varustetut kuvat eivät ole minun, vaan todennäköisesti lähes kaikki Taran muunnelmia minun alkuperäisistäni....
ulkosuomalainen
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Nyt ei puutu kuin Minfon oma Little Miss Sunshine todistelemaan kuinka Pyhan Turren pyhat kuvat ovat niin sokeuttavan loistavia, etta niita voivat vain asiaan vihityt edes katsoa -- toisella silmalla, olan takaa-- silmansa uhraten.

Hatatilassa Tupla yrittanee samaa.

Alpo paasi taas liian lahelle totuutta Hake-ketjussa, kun Turre availeee vanhoja ketjuja toisensa jalkeen ja kehittaa kapakkatappelua? Koko viikon olet epatoivoisesti nyt sita yrittanyt -- yhden sun toisen kanssa. Luulisi etta sun vasikointisormissa on kohta rasitusvamma.

P.S. Kuten ma jo todistin, ma en vaittanyt kuvaa sun tekemaksesi vaan varustin selvasti kysymysmerkilla. Valehtelet, jos vaitat toisin. Mutta what else is new...
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
turumurre
Ainesta Watsoniksi

ulkosuomalainen kirjoitti:Nyt ei puutu kuin Minfon oma Little Miss Sunshine todistelemaan kuinka Pyhan Turren pyhat kuvat ovat niin sokeuttavan loistavia, etta niita voivat vain asiaan vihityt edes katsoa -- toisella silmalla, olan takaa-- silmansa uhraten.

Kiitos muuten hyvästä allekirjoitusaiheesta. Hoksasin laittaa omani tuolleen kun katselin sinun allekirjoitustasi.

-
sisotalo
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Nimimerkit Turumurre ja Ulkosuomalainen pyrkivät sekvittämään tapahtumat surmayönä lainaamalla kahta lausetta Amandan kuulusteluista. Ne ovat tietenkin päinvastaisia. Ei irrallisilla lauseilla mitään ratkaista. Amandan monista lausumista, jotka kaikki on otettu esiin johdattelulla, näkyy kaksi asiaa
1. Amanda näki murhaajan
2. Amanda näki isänsä murhattuna ja päästi hirveän huudon.
Tämä on aivan riittävä perusta vapauttavalle tuomiolle, kun niihin lisättään Zem huomio mäiskinnästä ja murhaajan askeleista. Tämän lisäksi tulevat ne lukuisat jäljet, jotka murhaaja jätti.

Näillä asioilla ei tällä hetkellä ole vaikutusta Auerin perheen elämään. KKO:n taiteilun jälkeen on Anneli tuomittu istumaan vankilassa lähes yhtä mittaa yli neljä vuotta. Media julkistaa vain sen minkä syyttäjä sanoo ja KKO vahvistaa. Ainoatakaan Annelin syyttömyyttä perustelevaa artikkelia ei ole kuuden vuoden aikana päässyt julkisuuteen. Mikä on vika Suomen maassa?

Tärkeintä on luoda Auerin perheelle sellaiset edellytykset, että he pääsevät yhdistämään voimansa ja työstämään traumaa, josta kaikki kärsivät.
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

sisotalo kirjoitti:Nimimerkit Turumurre ja Ulkosuomalainen pyrkivät sekvittämään tapahtumat surmayönä lainaamalla kahta lausetta Amandan kuulusteluista. Ne ovat tietenkin päinvastaisia. Ei irrallisilla lauseilla mitään ratkaista. Amandan monista lausumista, jotka kaikki on otettu esiin johdattelulla, näkyy kaksi asiaa
1. Amanda näki murhaajan
2. Amanda näki isänsä murhattuna ja päästi hirveän huudon.
Tämä on aivan riittävä perusta vapauttavalle tuomiolle, kun niihin lisättään Zem huomio mäiskinnästä ja murhaajan askeleista. Tämän lisäksi tulevat ne lukuisat jäljet, jotka murhaaja jätti.

Näillä asioilla ei tällä hetkellä ole vaikutusta Auerin perheen elämään. KKO:n taiteilun jälkeen on Anneli tuomittu istumaan vankilassa lähes yhtä mittaa yli neljä vuotta. Media julkistaa vain sen minkä syyttäjä sanoo ja KKO vahvistaa. Ainoatakaan Annelin syyttömyyttä perustelevaa artikkelia ei ole kuuden vuoden aikana päässyt julkisuuteen. Mikä on vika Suomen maassa?

Tärkeintä on luoda Auerin perheelle sellaiset edellytykset, että he pääsevät yhdistämään voimansa ja työstämään traumaa, josta kaikki kärsivät.
No niin. "Näillä asioilla ei tällä hetkellä ole vaikutusta Auerin perheen elämään" Eipä ole eikä ole Anneli Auerin perhettäkään enää. Yksi vanhemmista tapettu ja tuhkana, toinen linnassa ja lapset raiskattu, rääkätty ja toipumisen alkutaipaleella.

"Ainoatakaan Annelin syyttömyyttä perustelevaa artikkelia ei ole kuuden vuoden aikana päässyt julkisuuteen." Kyllä tätäkin puolta on pohdittu mutta kun argumentaatiota ei ole niin ei ole. Eipä löydy Isotaloltakaan muuta kuin julistusta.

"Tärkeintä on luoda Auerin perheelle sellaiset edellytykset, että he pääsevät yhdistämään voimansa ja työstämään traumaa, josta kaikki kärsivät." Viimeksi perheessä työstettiin elinikäiset vammat lapsille joten yksi jäsen on perheestä ihan perustellusti eristetty. Lapsille aivan totta - olisi hyvä saada olla keskenään ja tukea toisiaan.

Anneli rikollisena ei ole edes aloittanut traumansa käsittelyä. Ensin tulee ymmärrys siitä mitä on tehnyt ja katumus. Vasta sen jälkeen voi hän traumaansa käsitellä. Tunnustaessaan hän oli hetken tällä tiellä mutta luonne loppui.
huippumies
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja huippumies »

Nimimerkille sisotalo. Se, että Anneli istuu vankilassa ei johdu millään tavalla siitä, mitä korkein päätti. Hän kärsii rangaistusta ihan eri rikoksesta. Ja se rikos on sen kaltainen, että ikinä perhe ei enää yhdisty. Tuskin kaikki lapset edes haluaa tunnustaa hirviötä äidikseen. Pidetään nämä kaksi rikosta nyt kuitenkin erillään ja keskustellaan Jukka Lahden murhasta.
Valhalla
Watson itse

En oikein ymmärrä. Miten nämä rikokset voi pitää erillään? Mikä tavoite siinä on. Sama syytetty, uhrit osin samoja, motiivit ristissä, todistajat uhreja ja uhrit todistajina. Pidä siinä erillään sitten.
huippumies
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja huippumies »

Lähinnä tarkoitin sisotaloa, joka sekoittaa asiat sen kun kerkiää. Eli korkein ei mitenkään voinut annelia vapauttaa, kun se istuu ihan eri rikoksesta, mitä korkein käsitteli. Käsitteet siis pitäisi pystyä pitämään erillään eli mitä rikosta käsitellään, mistä kulloinkin puhutaan jne. Sorry, jos aiempi kirjoitukseni oli hieman sekava.
Valhalla
Watson itse

huippumies kirjoitti:Lähinnä tarkoitin sisotaloa, joka sekoittaa asiat sen kun kerkiää. Eli korkein ei mitenkään voinut annelia vapauttaa, kun se istuu ihan eri rikoksesta, mitä korkein käsitteli. Käsitteet siis pitäisi pystyä pitämään erillään eli mitä rikosta käsitellään, mistä kulloinkin puhutaan jne. Sorry, jos aiempi kirjoitukseni oli hieman sekava.
No ymmärsinhän minä kyllä ajatuksesi. Mutta pahinta mitä isotalo sekoittaa on kuitenkin moraali ja se mikä on sallittua ja mikä ei ja missä menee se viimeisenkin rajan yli. Sekavalle ajatuksenjuoksullehan ei mitään voi mutta oikeustaju pitäisi tulla selkärangasta tai sitten ei ole oikeustoimikelpoinen.

Syvältä. Sisotalo myy lapsia - ja halvalla.
jokuvaan

Viesti Kirjoittaja jokuvaan »

(A tribute to Pepe Willberg)

Saan miehet kyyneliin

Vaik olen yksi Auer vain
saan miehet kyyneliin
Mä rikon miesten sydämet
Ja aivotkin
päädyn arestiin

Saan JJ:n kyyneliin
se helppoa on
Saan JJ:n kyyneliin
Mä katson vain sellistäin
Ja niin
Itkee hän

Mä miehen saatan musertaa
On tuska tarpeeton
Mä pernaan häntä tuikkaan vaan
Ja naurahdan
Kaikki ohi on

Aa-laala-laa
Ohi on
Aa-laala-laa
Ohi on
Aa-laala-laa

Sen sulle kerron vaan
onneks perua saan
En enää kerskukaan
Mä vaikenen vaan
Sen tehdä voin

Vaik olen yksi Auer vaan
saan lapset kyyneliin
Vain leikin heidän tunteillaan
ja sitten, voi, joudun lusimaan
ja niin itkee hän
Itkee hän
Tara
Horatio Caine

:mrgreen: Täällä kerta kaikkiaan on lahjakkaita ihmisiä î
Vastaa Viestiin