Voi taivahan talikynttelit!
Turumurre:
turumurre kirjoitti:ulkosuomalainen kirjoitti:
Kukaan rekomiehista ei ponnistanut tuosta sun kuvan kohdasta ikkunasta harpatessaan . Yksikaan ei edes yrittanyt.
Niinpä...! eivätkä siitäkään syystä ottaneet sieltä ylhäältä kiinni, kuten tyttö on kuulusteluissa kertonut.
Lähtivätkin ylitykseen suoraan ja keskeltä ovea (menivät kuitenkin yli, vaikka vaikeasti).
Mutta Huppispa lähestyi ikkuna-aukkoa vähän vinosti....ja astalo toisessa kädessä, joten tämänkin takia oli pakko ottaa sieltä ylhäältä kiinni.
Näitä syyttäjän todista Taurun kokeita taas; Ei kerrottu että lähestykääpä tuolta arkkua viistäen ja ottakaapa nyt joku astalo toiseen käteen, niin saadaan vähän todentuntua tähänkin...
ps. Pikku vihje us: Älä sotke Valhallan piirtelyitä minun kuviin, ja jos teet sen niin tarkkaan selvität mitä V on piirtänyt alkuperäiseni päälle...varsinkin kaikki -photobucket- kuvat ovat väärennöksiä tai muuteltuja, joita T aikanaan varsinkin harrasti...
hoh hoh..

hyi!
Mitään
en todellakaan väärentänyt, vaan jokaikiseen kuvaan olin selvästi laittanut selityksen- alaosaan valkoiseen tilaan,: Tara piirsi turren kuvaan punaisen tai sinisen 'linjan', merkitsi kaakelinrivin, numeroi, mittasi, vertasi yms tai vastaavia.
Sillä mitään en sinun kuvissasi VÄÄRENTÄNYT, valehtelet.
Ja noita merkintöjä tein ihan sinun luvallasi. Alunperin oli juuri näin. Mutta sitten: Sen jälkeen kun laitoin sinut 'vihamiehiin' kyllästyttyäni (sillä ethän ollutkaan keskustelemassa vaan julistamassa), en voinut huomata, että yhtäkkiä kielsitkin, ettei sinun kuviin saa kukaan tehdä enää yhtään merkintää. Ja tää alkaa pahaa aavistamattoman nikin selän takana suunnitella jotain todella ilkeää, kostoa oikein tuomarien avulla.
Ihan niin kuin jollain olisi ikioma lehmä Ulvolan ojassa.
On nuo kuvat sinulle kertakaikkiaan pyhiä, vaikka ihan oikeasti, periaatteessa
tekijänoikeus tähän juttuun kokonaisuudessaan on Anneli Auerilla!
Yksityisen taidenäyttelyn Ulvolan surma 3D kuvina voi pitää ihan missä vain, mutta tänne minä ainakaan en sitä kaipaa. Vaikka olisivat miten nättejä. KYLLÄSTYNYT! senkin hymiövirnistelijä, pikkuhauska karvanen kuseskelija, ilkiö, salakavala nurkantakaa iskijä, kinttuun kävijä. Ensin ollaan mielinkielin, sitten kohta niskat poikki jos mahdollista. Se on nähty.
Kuvissasi OLI virheitä, sellaisia joita ei olisi voinut verbaalisti osoittaa niin, että toiset olisivat kyenneet sinun aloittamaa kuvavyörytys-'keskustelua' seuraamaan.
Juurinkin kuvien avulla voi kerralla valehdella tuhat sanaa. Naulata Annelin yhteen paikkaan, tytön seuraavaan, sen perään hupun tiettyyn paikkaan tiettyyn kulmaan ja linjaan.. jne jne. Mitäs sitten?? Ahaa, jassoo. Hittosoikoon ne kuvat on rasittavia esityksiä, EIHÄN NIISTÄ VOI
mitään keskustella, eikä niitten pohjalta, kun niitä tuskin uskaltaa katsoa, kukaan pysty normaalia keskustelua käymään ollenkaan.'kuvassasi on vähän liikaa tuolla tuota, ja tuossa tuo on vähän lyhyt, ja toi tossa on liian korkealla (hupun haaroväli esimerkiksi)??
Sen takia niitä viljelet, että saisit hetken kerrallaan olla minfon Ulvola-surman tutkinnanvetäjä. On se niin haudanvakavaa. Hienoja kuvia, mutta niitten sisältö on alusta asti ollut kiikun kaakun kiistanalainen. Ja hämäystä. Pahempaa kuin Auerin verbaalit voi ol ett tein niin tai noin, tälläi, mahdollisesti totanoini, oletettavasti (Anneli-rukka, seisoi nenä kaappiin päin eikä voinut niskaansa liikuttaa, ei askelta ottaa - ilmankos sitä alko huipata lopulta.
Se että aloit uhkailla yhtäkkiä minua oikeudella, haasteella, sinun väittämästä copyraitti vääristelystä oli kyllä niin alhaista. Herran tähden sait vielä ylläpidonkin menemään lankaan, mua alkoivat uhkailla, melkein joksku rikolliseksi väittää.
Suurkiitos sille nikille joka muisti oitis, että turrehan oli itse antanut luvan, ja vielä kaivoi esiin sen postin.
----------------------

Nyt se luulee, että olen tosissani, joo, just jotkut luulee että muut on jotenkin samanlaisia kuin ne itse. Hellittäs nyt vähän herttanen sentään