alpo holisti kirjoitti:ulkosuomalainen kirjoitti:Mun taytyy nyt myontaa, etten ole ymmartanyt Alpon viimeisista posteista mitaan.
Ma voisin ihan yhta hyvin kuunnella Delfoin oraakkelia tai hammennella teenlehtia ja yrittaa ymmartaa missa mennaan. Koko ajan tulee tunne, etta ymmartaa jotain taysin vaarin.
Myonnan taten itselleni lumiukko-merkin taysin pihalla olosta ja lakkaan edes yrittamasta.
Jouluja.
Myönnäpä minullekin...
... en nimittäin tosiasiassa ymmärtänyt Zemin kirjoituksesta yhtään mitään.
Tuossa kohdassahan Häke palaa puhelimeen ja siinä kuuluu lähinnä kolinaa parin sekunnin ajan.
Audacityllä hidastaminen peräti 40 % on hurja määrä ja siinä alkaa jo kuulla yhtä sun toista.
Jos hidastaisi 100 %, niin silloin varmaan myös näkisi huppumiehen.
Toinen kirjoitus oli tyylilajiltaan hankalaa...
Olennaista oli, että sivustolla pyörinyt nauha on esittämieni seikkojen perusteella erittäin tod näk aidon digitaalinen kopio. Hurina ei siis ole voinut tulla kopioimalla, vaan se on myös originaalissa.
Sen merkitys saattaa olla arvaamaton juttu. 2:29 äänet eivät mielestäni myöskään sovi Zemin teoriaan, pahoittelen.
Vaikuttaa, että kohdasta n. 1:04 eteenpäin ainakin 1:14 asti tiedoston osan
volyymiä on nostettu aika reilusti jälkikäteen: ”peruskohinaviiva” muuttuu paksummaksi,
Auerin puhelinääni säröytyy, minkä järjestelmä normaalisti estää.
Säröillä vielä kohdassa 1:36.50. ”Hei mun täytyy nyt, Amanda”, minkä jälkeen
normaali volyymi.
Näin näkisin. Tämä waw-tiedosto ei siis liene sillä tavalla ”alkuperäinen”
ja käsittelemätön, luulen.
Mutta matalahko ”koneellisen” tuntuinen hurina alkaa tosiaan 1:04
(ei niin selkeää myöhemmin) – olisiko myös seurausta jostakin käsittelystä?
– –
Muuten: mäiskäys ajassa 1:07 ja miehen ”aii”,
mitä seuraa n. 1:08.40 (ilmeisesti uhrin) ”Elä lyö” ,
mitä seuraa ”mäjäys” ja heti ”Sää alotit”.
Vai onko tuo taas päänsisäistä psykedeliaa, kun
sitäkään ei ole litteroitu....
2:09 Kuuluu tosiaan Lahden valitus, jonka sana ”Tuleeks sielt” hetikohta peittää kokonaan.
2:29 - mielestäni ei naisen ääni – ”äaäargh” mielestäni pikemminkin maskuliininen,
säestää varsin määrätietoisen voimallista iskua (tosin en osaa tytön ääntä retusoida pois).
Valitan (ja uhrikin valitti).
PS: sen "nelijalkaisen laukan" tosiaan NÄKEE 60% hidastetusta
tiedostosta että myös selkeästi KUULEE.