Bonnie ja Clyde hukassa

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.
Bias
Andy Sipowich NYPD

Bonnie ja Clyde hukassa

Viesti Kirjoittaja Bias »

Pakkohan Minfossa on olla ketju heistä, mutta missä? Yritin googlenkin kautta hakea, mutta löysin vain köyhän miehen Bonnien & Clyden.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Re: Bonnie ja Clyde hukassa

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Eipä ole, ei. Siitä jollekin työsarkaa?

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Bias
Andy Sipowich NYPD

Voisinpa vaikka naputellakin avauksen asiasta huomenna maanantain kunniaksi.
Josif Stalin
Sajaki
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Onkos joku ehtinyt tämän jo tekemään?
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Bias
Andy Sipowich NYPD

Sajaki, olisikohan Vodka ollut, mutta kyllä, se on tehty jo :-)
Josif Stalin
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Jos olen tehnyt, niin sitten varmaan unissani, kun en muista yhtään. (Ei se silti mahdotonta ole, törmään jatkuvasti itse tekemiini juttuihin joita katselen hämmentyneenä ja ihmettelen, että olenko todella tehnyt tuon.)

Äkkiseltään en googlettamalla silti löytänyt, linkkaako joku jos joku on tämän ketjun tehnyt? :D

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Bias
Andy Sipowich NYPD

VoDKa kirjoitti:Jos olen tehnyt, niin sitten varmaan unissani, kun en muista yhtään. (Ei se silti mahdotonta ole, törmään jatkuvasti itse tekemiini juttuihin joita katselen hämmentyneenä ja ihmettelen, että olenko todella tehnyt tuon.)

Äkkiseltään en googlettamalla silti löytänyt, linkkaako joku jos joku on tämän ketjun tehnyt? :D
En löytänyt minäkään, en googlen kautta enkä manuaalisesti etsimällä... Olenkohan minä nähnyt unta? Muistelen vaan, että joku "vanha" käyttäjä sen teki muutama päivä kyselyni jälkeen, ja siksi jäi sitten itseltäni tekemättä. Olisiko se sitten poistettu, kun en löydä mistään enää. Tai sitten minä olen unia uneksunut...
Josif Stalin
Sajaki
Jack Bauer

Olen itsekin ihan varma että olen sellaisen täällä nähnyt :o

Apua, salapoliisi kehiin.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
ReservoirDog
Susikoski

Viesti Kirjoittaja ReservoirDog »

Minä olen itse asiassa työstämässä aloitusta tästä parivaljakosta. Sen tekoon menee ehkä vielä viikon päivät, mutta se on siis vihdoin tulossa.
Voisin siis näin ollen varata tämän jutun itselleni, ellei joku ole jo tekemässä/tehnyt valmiiksi aloitusta heistä? Siinä tapauksessa astun mielelläni sivuun ja annan postauskunnian jollekin toiselle :)
"Elinkautisen välttää kätevästi, kun ei tapa toista."
(Rikos- ja prosessioikeuden professori Matti Tolvanen, KSML 07.11.2018)
Sajaki
Jack Bauer

ReservoirDog kirjoitti:Voisin siis näin ollen varata tämän jutun itselleni, ellei joku ole jo tekemässä/tehnyt valmiiksi aloitusta heistä? Siinä tapauksessa astun mielelläni sivuun ja annan postauskunnian jollekin toiselle :)
Kaikin mokomin, ainakin minun puolestani. En ole niin kiinnostunut tästä parivaljakosta että jaksaisin ryhtyä itse heistä kirjoittelemaan, mutta luen kyllä mielelläni juttusi kun sen saat valmiiksi 8)
ReservoirDog
Susikoski

Viesti Kirjoittaja ReservoirDog »

Kiitos Sajaki kiinnostuksestasi!

Sielläpä on nyt juttu. Toivottavasti tykkäätte, sitä oli kovin hauska kirjoittaa :)
"Elinkautisen välttää kätevästi, kun ei tapa toista."
(Rikos- ja prosessioikeuden professori Matti Tolvanen, KSML 07.11.2018)
Vastaa Viestiin