Bonnie ja Clyde hukassa
Bonnie ja Clyde hukassa
Pakkohan Minfossa on olla ketju heistä, mutta missä? Yritin googlenkin kautta hakea, mutta löysin vain köyhän miehen Bonnien & Clyden.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Josif Stalin
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Re: Bonnie ja Clyde hukassa
Eipä ole, ei. Siitä jollekin työsarkaa?
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Voisinpa vaikka naputellakin avauksen asiasta huomenna maanantain kunniaksi.
Josif Stalin
Josif Stalin
Onkos joku ehtinyt tämän jo tekemään?
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Sajaki, olisikohan Vodka ollut, mutta kyllä, se on tehty jo 
Josif Stalin
Josif Stalin
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Jos olen tehnyt, niin sitten varmaan unissani, kun en muista yhtään. (Ei se silti mahdotonta ole, törmään jatkuvasti itse tekemiini juttuihin joita katselen hämmentyneenä ja ihmettelen, että olenko todella tehnyt tuon.)
Äkkiseltään en googlettamalla silti löytänyt, linkkaako joku jos joku on tämän ketjun tehnyt?
Äkkiseltään en googlettamalla silti löytänyt, linkkaako joku jos joku on tämän ketjun tehnyt?
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
En löytänyt minäkään, en googlen kautta enkä manuaalisesti etsimällä... Olenkohan minä nähnyt unta? Muistelen vaan, että joku "vanha" käyttäjä sen teki muutama päivä kyselyni jälkeen, ja siksi jäi sitten itseltäni tekemättä. Olisiko se sitten poistettu, kun en löydä mistään enää. Tai sitten minä olen unia uneksunut...VoDKa kirjoitti:Jos olen tehnyt, niin sitten varmaan unissani, kun en muista yhtään. (Ei se silti mahdotonta ole, törmään jatkuvasti itse tekemiini juttuihin joita katselen hämmentyneenä ja ihmettelen, että olenko todella tehnyt tuon.)
Josif Stalin
Josif Stalin
Olen itsekin ihan varma että olen sellaisen täällä nähnyt 
Apua, salapoliisi kehiin.
Apua, salapoliisi kehiin.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
- ReservoirDog
- Susikoski
Minä olen itse asiassa työstämässä aloitusta tästä parivaljakosta. Sen tekoon menee ehkä vielä viikon päivät, mutta se on siis vihdoin tulossa.
Voisin siis näin ollen varata tämän jutun itselleni, ellei joku ole jo tekemässä/tehnyt valmiiksi aloitusta heistä? Siinä tapauksessa astun mielelläni sivuun ja annan postauskunnian jollekin toiselle
Voisin siis näin ollen varata tämän jutun itselleni, ellei joku ole jo tekemässä/tehnyt valmiiksi aloitusta heistä? Siinä tapauksessa astun mielelläni sivuun ja annan postauskunnian jollekin toiselle
"Elinkautisen välttää kätevästi, kun ei tapa toista."
(Rikos- ja prosessioikeuden professori Matti Tolvanen, KSML 07.11.2018)
Kaikin mokomin, ainakin minun puolestani. En ole niin kiinnostunut tästä parivaljakosta että jaksaisin ryhtyä itse heistä kirjoittelemaan, mutta luen kyllä mielelläni juttusi kun sen saat valmiiksiReservoirDog kirjoitti:Voisin siis näin ollen varata tämän jutun itselleni, ellei joku ole jo tekemässä/tehnyt valmiiksi aloitusta heistä? Siinä tapauksessa astun mielelläni sivuun ja annan postauskunnian jollekin toiselle
- ReservoirDog
- Susikoski
Kiitos Sajaki kiinnostuksestasi!
Sielläpä on nyt juttu. Toivottavasti tykkäätte, sitä oli kovin hauska kirjoittaa
Sielläpä on nyt juttu. Toivottavasti tykkäätte, sitä oli kovin hauska kirjoittaa
"Elinkautisen välttää kätevästi, kun ei tapa toista."