Jospa Gerryn kylmäkiskoisuus vaimoaan kohtaan johtuu juuri siitä että on aihetta epäillä että tämä on Maddyn katoamisen takana...
Onhan täällä ollut paljonkin faktoja siitä että vanhemmat olisivat katoamisen takia muunlaista faktaa poliisi ei ole löytänyt. Viimeksi tuo Ribeiro sanoi että liikaa aikaa aluksi on hukattu kidnappaus-teorialle.
Ja faktat tosiaan hukkuvat kaiken linkkijankkauksen ja samojen kysymysten esittäjien keskelle. Eli juuri kun olet päässyt pistämään faktaa niin taas joku kysyy että eikö sse mennyt niin ja näin...samat ihmiset sitten kertovat kuinka täältä ei löydy minkäänlaista faktaa
Cavader-koirat, niitä ei voi tuohon ufoiluun sekoittaa, olen hieman pettynyt Marsalkkaan sillä olen ajatellut että jossain siellä on fiksuakin ajattelua takana...niin ja nämä suurimmat ketjun arvostelijat eivät ole pystyneet mitään väitteitä osoittamaan todeksi,sillä faktojahan tässäkin tapauksessa on jo tiedossa ne voi kyllä mukavasti unohtaa tarpeen tullen...
Mun tiedot on kyllä suureksi osaksi muualta kuin brittilehdistä kotoisin, toisinaan olen käyttänyt niitä linkkeinä. Olen myös kovasti nähnyt vaivaa ottaakseni selvää esim. Portugalin laista ja mitä se sanoo tietyissä kohdissa. Näihin ei ole linkkejä, apuna on mieheni työkaveri joka on portugalista, hän on hyvin otettu siitä että pystyy minua auttamaan "mielenkiintoisessa harrastuksessani". ( miehelläni on työkavereita joka puolelta maailmaa, kiva että Suomessa on yksi firma joka on niinkin kansainvälinen)
Toivottavasti poliisilta tulee kohta lisätietoa, uskon että he ovat ajoittaneet "suuren hetkensä" tuohon kohtaan kun pitää sanoa että päästävätkö vanhemmat epäilyistä vapaaksi vai mitä tapahtuu...sehän on ihan kohta..
Ai niin nämä portugalilaiset tutkijat eivät ole mitään pilipalityyppejä vaan heillä on yliopistopohjaiset tutkinnot takanaan...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"