Ei hyvää päivää Siru. Millaisia oletuksia _HALUAT_ tehdä ihmisistä.
"17-vuotias päihteidenkäyttäjä, menee väkivaltarikollisten seuraan ja vetää pään täyteen." "..sanoin mahdollisesti." Huhhuh. Onhan tän pakko olla trolli?
Itse tapaukseen, en usko, että kyseisenä iltana on pahemmin muuta vedelty kun brenkkua. Tuskin budiakaan. Kyllä suomalaiselle nuorelle, miehelle, naiselle ja vanhalle maistuu olut ja viina. Aina. Kansantauti ja niin hyväksyttävää ja ihailtavaa monien mielestä, vetää perseet. "Lähetään yhelle, nähään huomenna
Missään ei ole sanottu mitään laittomista huumausaineista, tämän illan osalta, joten on suorastaan huvittavaa miten siitä on tullut melkeen joka toiselle joku automaattinen oletus. Jos tässä joku on douppia vetänyt, niin uskon kyseessä olevan ryynejä ja tekijällä.
Täälläkin nostettu esille se, että ei vittu täysjärkinen ihminen voi kuvitella, että murhattu/tapettu tyttö on jotenkin itseaiheuttanut tämän kuolemansa. Menihän Arttu Ollilakin itse sinne lumilinnaan. Miksi ei mennyt kiltisti kotiin Siru? Oliko huumeita matkassa?
Tiedätkö Siru kuinka monta 14-17 -vuotiasta oli suomalaisista tytöistä humalassa tapahtuma hetkellä? Itse uskallan väittää, että ainakin 20%.