Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

turumurre
Ainesta Watsoniksi

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja turumurre »

rantakoski kirjoitti:Tämä paikka ei ole tarkoitettu sinun väärentämäsi materiaalista keskustelemiselle.

Ai munko väärentelyistä tässä mielestäsi onkin kysymys (osoitappa ne väärentelyt vitsiniekka). Jos et sattunut huomaamaan niin keskustelun aihe ja palsta oli Huijaako poliisi tutkinnoissa ?. Kyllä sä kuule saat 'hakata päätäsi seinään' vielä monet kerrat tässä kevään kuluessa kunhan käsitellään nuo kaikki Aueria syyllistävät rekot, useasti...
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Mää oon edelleen sitä mieltä, että poliisi ei huijaa tutkinnoissa sen enempää kun mitä tapahtuu esimerkiksi ylioppilastutkinnoissa.
pikasso
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja pikasso »

CSI
Se minulle on kyllä aina ollut arvoitus mitenkä tämä vanhin tytär kuvioihin liittyy koska kyllä hänellä selvästi ikäänsä isompi rooli tässä on. Ehkä hän sitten on jollain tapaa mukana tässä luullen joutuvansa vankilaan, jos puhuu.
Ei huonompi huomio. Nuorimmaiset lapset ovat asuneet jo kauan eri osoitteissa suhteessa vanhempaan sisareen. Nyt en muista varsinaisia syitä tähän lohkoamiseen, oliko sosiaalipuoli tätä tuennut vai johtuiko yksin ristiriidoista lasten kesken vai mikä tähän erottamiseen oikein oli varsinainen syy. Tätä taustaa vasten jos lasten tapaamisia keskenään ei ole voitu järjestää tai haluttu, niin eivät he sitten voineet kohdata asioita kuin yleensä sisaret voi.
Taustalla siis erilaiset sijaisuudet lasten osalta ja niidenkin kannanotto tilanteisiin tuo monta uutta mutkaa matkaan.
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Elizzza kirjoitti:100% syytön voi antaa rahaa ja ennakkoperintöjä. 100% syyllisen rahat mene valtiolle.
Oisko lakiviitettä antaa mihin tuo perustuu?
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

CSI kirjoitti:Kaikkein epäluotettavimpia ovat kuulemma pikkutonttujen väsäilijät. Näin olen kuullut.

PS. Eihän tonttuja ole oikeasti olemassa.
Näin varmaan. Ketsuppipurkki-tonttujen ainakin. Vaatinut suurta mielikuvitusta.

PS: ei vai? älä nyt viitsi..
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Flammable
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Flammable »

Tara kirjoitti:
CSI kirjoitti:PS. Eihän tonttuja ole oikeasti olemassa.
PS: ei vai? älä nyt viitsi..
Tässä väitteessä tämä palsta todistaa Taran puolesta. Meitä on monta.
huippumies
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja huippumies »

No voihan. Olin yhden illan pois täältä ja sinä aikana on käyty varsinaiset kalvosulkeiset..
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Ulvila-palsta; Huijaako poliisi tutkinnoissa ? :
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=525
turumurre mm. kirjoitti: ..Vaikka emme me tätä juttua ratkaisekkaan, niin on kuitenkin hyväksi tuoda palstoillakin esiin niitä tutkimustöppejä ja huonosti tehtyjä rekoja mitä tapaukseen liittyy. Se on sitä julkisuutta ja siitä julkisuudesta muodostuu se tasapuolisuus (<--- syyttömyysolettama) jonka pitäisi ilmentyä kaikkien tapausten käsittelyssä...
rantakoski kirjoitti:Nauhalta pystytään erottelemaan kuuluuko esim. äänet läheltä vai kaukaa. Muistaakseni metallinen kolina on yhdistetty samaan tilaan Auerin kanssa, luultavasti melko varmasti pesuhuoneeseen, tai vaihtoehtoisesti WC:stä.
Auerilla oli selkeä kiire pois puhelimesta. Ja kun poliisipartio soitti, vastasi lapsi(tytär) puhelimeen ja sanoi äitin olevan tuolla... ja taustalta kuului jotain kolinaa. Auerilla oli siis selkeä tahto, sekä runsaasti aikaa, siirtää ruumista/potkaista, sekä potkia lasinsiruja strategisemmin. Mitä kautta Auer on varsinaisen häke-puhelun aikana kulkenut? Mahdollisuudet ovat sekä olohuoneen että pesuhuoneen kautta.
Saanen muistuttaa viimeisten tähän ketjuun tulleiden viestin koskevan mm. häke-nauhaa. Pyydetäänkin siirtämään keskustelut oikeisiin keskusteluihin, kun oikean ja toden materiaalin puuttuessa keskustelu tämän ketjun aiheista on päättynyt.
Edellisessä postissaan rantakoski käsittelee ihan muita aiheita kuin mitä otsikko kertoo, ennen tuota ilmoitusluonteista ja jo niin monesti esittämäänsä määräystä.
Sitten pokkana rantakoski itse jatkaa täysin kyseiseen palstaan kuulumattomasti:
rantakoski kirjoitti:No sohvateoria on ihan raikasta. Minä olen edelleen sillä kannalla että JL virkosi puhelun aikana.
Ei voi kuin ihmetellä, että 'onko siellä päänupissa ketään kotona'. Tykkäättekö tosiaankin tälläisestä kaveri-häirikköpalstapoliisista. Suuntaan tämän kysymyksen nyt vaikka muille syyllisyyteen ankkuroituneille (Valhalla älköön vaivautuko, vastaus tiedetään ennakkoon).
sisotalo
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Olet oikeassa- Juuri Rantakoski on pahin keskustelun tuhoaja. Hänen mielipiteensä tunnetaan kuten niin monen muunki, mutta hän esittää koko ajan valheellisia tietoja, joilla ei ole mitään muuta tarkoitusta kuin kriittisen keskustelun torjuminen. Viimeisin on, että hänellä olisi lhs-dokumentit käytössä tai tulossa ja sitten lausuntoja Otavan johdolta. Silkkaa valhetta.
annijatta
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja annijatta »

sisotalo kirjoitti:Olet oikeassa- Juuri Rantakoski on pahin keskustelun tuhoaja. Hänen mielipiteensä tunnetaan kuten niin monen muunki, mutta hän esittää koko ajan valheellisia tietoja, joilla ei ole mitään muuta tarkoitusta kuin kriittisen keskustelun torjuminen. Viimeisin on, että hänellä olisi lhs-dokumentit käytössä tai tulossa ja sitten lausuntoja Otavan johdolta. Silkkaa valhetta.
Osoitappa se viesti ja linkkaa missä rantakoski väittää että hänellä olisi nuo dokumentit hallussa. Aika raju syytös. Hourion hourinnalakin on rajansa.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Täh?! Minkä Otavan johdolta?! Onko tähän nyt sotkeutunut jo joku kirjakustantajakin? Itse taas luin jostain kiristysvideojutuista. Lehtitiedon mukaan se liittyi politiikkaan - oli kuulemma poliisin antaman tiedon mukaan tunnistettavissa hyvin nimekkäitä ääniä. Jäin vain ihmettelemään, että mikä sellainen video on, josta kuuluu vain ääni. Poliisi ei tiennyt, että olisi nostettu kiristyssyytteitä, mutta sehän ei todista sitä, etteikö materiaalia olisi käytetty kiristämiseen - jos rantakoskella on jotakin sisäpiiritietoa näistä.
Alethes doksa meta logu
annijatta
Javier Pena

Anteeksi nyt vain turumurre, mutta minä olen saanut kystä kyllin noista sun kuvistas. Voisitko olla ystävällinen ja laittaa ne kaikki sinne ketjuun ulvila kuvia. Laita linkki kirjotukses perään että kato tuolta. Joka ketju on noita sun kyhäelmiäs täynnä. Pientä rajaa, ystävällisesti huomauttaa hän.
annijatta
Javier Pena

Sirpa kirjoitti:Täh?! Minkä Otavan johdolta?! Onko tähän nyt sotkeutunut jo joku kirjakustantajakin? Itse taas luin jostain kiristysvideojutuista. Lehtitiedon mukaan se liittyi politiikkaan - oli kuulemma poliisin antaman tiedon mukaan tunnistettavissa hyvin nimekkäitä ääniä. Jäin vain ihmettelemään, että mikä sellainen video on, josta kuuluu vain ääni. Poliisi ei tiennyt, että olisi nostettu kiristyssyytteitä, mutta sehän ei todista sitä, etteikö materiaalia olisi käytetty kiristämiseen - jos rantakoskella on jotakin sisäpiiritietoa näistä.
Onneksi olkoon sirpa, 8085 viestiä tuotettuna.8+8+5=21 2+1=3 21:3=7
Universumin toiminta lait ovat seitsenlaki eri skaaloissa ja kolmoislaki eri muodoissaan
Voiko olla sattumaa vai mikä totuuden siemen tässä piileekään.
:shock:
turumurre
Ainesta Watsoniksi

annijatta kirjoitti:Anteeksi nyt vain turumurre, mutta minä olen saanut kystä kyllin noista sun kuvistas. Voisitko olla ystävällinen ja laittaa ne kaikki sinne ketjuun ulvila kuvia. Laita linkki kirjotukses perään että kato tuolta. Joka ketju on noita sun kyhäelmiäs täynnä. Pientä rajaa, ystävällisesti huomauttaa hän.

Eihän tässä ole mitään eroa siihen mahdollisuuteen että jospa minä olisin saanut sinun teksteistäsi kystemmin kyllinkin... Sinä voisit siinä tapauksessa olla vielä ystävällisempi ja kipata kirjoituksesi suoraan roskakoriin, jos sellainen ROSKAKORI-palsta vain olisi sun Pottereillesi ja muille kyhäelmille avattu.
Mutta me voidaan tehdä niin että jätä lukematta mun postit, mä voin edelleen naureskella sun posteille. Eiks ole ihan reilu kauppa...

Ootko muuten miettinyt miksi palstoilla on lisätoiminnot esim kuvien lisäämiseen?
Tiesin sen; etpä tietenkään ! Minä esimerkiksi kuvilla perustelen sillointällöin asioita kuten jotkut (itseni mukaan lukien) tekevät kirjoituksillaan.
Ilamaisun vapaus, oletko koskaan kuullut?
Kerroppas muuten montako mun liittämääni kuvaa löydät Ulvila-palstoilta...

Muuten yksi juttu, Minä taidan kuule tietää paremmin mitä varten ULVILA-kuvia -palsta on avattu, tiedän sen varsin hyvin koska aikanaan sen itse avasin.

Ja tarkoitus ei suinkaan ollut se (mikä nyt näyttää olevan tapana), että sinne heitellään mitä sattuu esim, omia tekeleitä ja kirjoituksia. Vaan tarkoitus oli että sinne kerätään alkuperäisiä Ulvila-tapaukseen liittyviä valokuvia.

Oliko muuta asiaa?
annijatta
Javier Pena

[quote="turumurre"][Mutta me voidaan tehdä niin että jätä lukematta mun postit, mä voin edelleen naureskella sun posteille. Eiks ole ihan reilu kauppa...

Kun minä tekstisi kyllä luen ja luen vastaisuudessakin, mutta kuvasi ovat vanhaa kamaa uusissa raameissa, eivät tuo mitään uutta keskusteluun.
Ystävällisesti huomautin. Ei näköjään pidä paikkaansa sananlasku: Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.
Vastaa Viestiin