annijatta kirjoitti:Anteeksi nyt vain turumurre, mutta minä olen saanut kystä kyllin noista sun kuvistas. Voisitko olla ystävällinen ja laittaa ne kaikki sinne ketjuun ulvila kuvia. Laita linkki kirjotukses perään että kato tuolta. Joka ketju on noita sun kyhäelmiäs täynnä. Pientä rajaa, ystävällisesti huomauttaa hän.
Eihän tässä ole mitään eroa siihen mahdollisuuteen että jospa minä olisin saanut sinun teksteistäsi kystemmin kyllinkin... Sinä voisit siinä tapauksessa olla vielä ystävällisempi ja kipata kirjoituksesi suoraan roskakoriin, jos sellainen ROSKAKORI-palsta vain olisi sun Pottereillesi ja muille kyhäelmille avattu.
Mutta me voidaan tehdä niin että jätä lukematta mun postit, mä voin edelleen naureskella sun posteille. Eiks ole ihan reilu kauppa...
Ootko muuten miettinyt miksi palstoilla on lisätoiminnot esim kuvien lisäämiseen?
Tiesin sen; etpä tietenkään ! Minä esimerkiksi kuvilla perustelen sillointällöin asioita kuten jotkut (itseni mukaan lukien) tekevät kirjoituksillaan.
Ilamaisun vapaus, oletko koskaan kuullut?
Kerroppas muuten montako mun liittämääni kuvaa löydät Ulvila-palstoilta...
Muuten yksi juttu, Minä taidan kuule tietää paremmin mitä varten ULVILA-kuvia -palsta on avattu, tiedän sen varsin hyvin koska aikanaan sen itse avasin.
Ja tarkoitus ei suinkaan ollut se (mikä nyt näyttää olevan tapana), että sinne heitellään mitä sattuu esim, omia tekeleitä ja kirjoituksia. Vaan tarkoitus oli että sinne kerätään alkuperäisiä Ulvila-tapaukseen liittyviä valokuvia.
Oliko muuta asiaa?