Nojoo, totta tuokin kyllä. Ehkä olisin lukinnut sen vessaan niin olisi saanu dokata rauhassa eikä ois tarvinnu kuunnella vikinääMariacka kirjoitti:Jaa. Minä en taas millään enää olisi jaksanut kuulla hänen itkemistään tyyliin "piip kun ei saa piip taaskaan piip juoda piip viinaa". Parempi kun sai, pyhänä pääseekin sitten jo kotio. Jää jotain kivaa muistoakin.Bombay kirjoitti:Jos olisin ite ollut talossa niin olisin kyllä tehnyt kaikkeni että kyseinen nainen ei olisi myöskään päässyt nauttimaan After Skin antimista. Yh.
Big Brother
No nyt tuli sitä kypsempää vuosikertaa taloon. Mitä on BB:tä seuraavat murhalaiset mieltä? Itse uskon, että Riitasta voidaan saada vielä yllättävää piristystä taloon, enkä usko, tai ehkä paremminkin toivo, että hänelle kävisi samalla tavalla, kuin Jussille.
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
into his head.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Vihdoinkin joku eri-ikäinen ja erilaisessa elämäntilanteessa oleva. Tätä onkin jo odotettu kauan. Riitta vaikuttaa oikein pirteältä ja ennen kaikkea mielenkiintoiselta asukkaalta.Merope kirjoitti:No nyt tuli sitä kypsempää vuosikertaa taloon. Mitä on BB:tä seuraavat murhalaiset mieltä? Itse uskon, että Riitasta voidaan saada vielä yllättävää piristystä taloon, enkä usko, tai ehkä paremminkin toivo, että hänelle kävisi samalla tavalla, kuin Jussille.
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
-
jamppa
- Andy Sipowich NYPD
Olihan siellä ekalla kaudella äiti mukana kilpailemassa en nyt muista sen nimeä mutta naaman muistan.
Edit. tossa linnkiä: http://www.subtv.fi/bigbrother2005/kilp ... html/minna
Edit. tossa linnkiä: http://www.subtv.fi/bigbrother2005/kilp ... html/minna
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Käsittääkseni kyse on ehkä vähän nuoremmista lapsista. Nämä tuskin kaipaavat enää äidin jatkuvaa läsnäoloa, eivätköhän jo asu jossain muualla kuin kotona. Järjetöntä ikävää äidinkään puolelta on siis tuskin odotettavissa.Bombay kirjoitti:Huvitti kun käsittääkseni B & B:n ei ollenkaan otettu alunperin ihmisiä joilla on lapsia ja sitten näin.. Nojoo, eihän tosiaan B & B:n säännöt koske itse Isoveljeä
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
into his head.
-
villivadelma
- Jane Marple
-
minttusuklaa
- Remington Steele
BB-Aki retuutti naista hiuksista - poliisi laittoi rautoihin
Ilta-Sanomat 5.11.2007 08:41
Big Brother-ohjelmasta tutuksi tulleen Akin viikonloppu ei mennyt ihan putkeen. Hän retuutti naista Helsingin rautatieasemalla väkivaltaisesti varhain lauantaiaamuna.
Aki repi itkevää naista hiuksista. Vartijat keskeyttivät lopulta välikohtauksen, ja poliisit laittoivat riehujan lopulta rautoihin.
Aki perusteli käytöstään verensokerin laskemisella. Hän sairastaa sokeritautia.
- Olen ilmeisesti hortoillut kaupungilla yli tunnin. Mitään en siitä muista, Aki kommentoi Iltalehdelle.
- Pahoittelen, jos sivullisilla on sattunut jotain. Kun minulla on verensokeri alhaalla, olen usein aggressiivinen, Aki puolusteli Iltalehdessä.
Asiasta ei ole tehty ainakaan vielä maanantaihin mennessä rikosilmoitusta.
Kannattaisko pitää vähän parempaa huolta siitä verensokerista. Ja mitä jos kohta meillä on satamäärin väkivaltarikollisia, jotka vetoavat verensokerin laskuun?BB-Aki syyttää törttöilystään diabetesta
Ilta-Sanomat 5.11.2007 14:28
Big Brotherissa kilpaillut Aki on selitellyt sekoiluaan kovassa humalassa Helsingin keskustassa. Hän kävi perjantain ja lauantain välisenä yönä väkivaltaisesti kiinni naiseen, jota repi rajusti hiuksista. Vartijat laittoivat Akin rautoihin odottamaan poliisin noutamista.
Aki selittää käytöstään alhaisella verensokerilla. Sama syy oli myös aikoinaan hänen riehumiselleen BB-talossa.
- Harmi, ettei vieläkään osaa huolehtia itsestään niin kuin pitäisi. Pitää varmaan kohta palkata joku sairaanhoitaja tuohon viereen, joka huolehtisi, ettei verensokeri pääsisi heittelemään. Mulle on valitettavasti välillä käynyt juuri noin, että olen syönyt liian vähän ja juonut liikaa. Jos edessäni on bissetuoppi, niin kyllä se käsi siihen harmittavan usein tarttuu, vaikka sen vieressä olisi leipäpala, joka minun pitäisi syödä, Aki kertoo MTV3:n Viihdeuutisille.
Aki on tapauksesta vilpittömästi pahoillaan ja aikoo pyytää henkilökohtaisesti anteeksi pahoinpitelemältään vieraalta naiselta.
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
and I can see you in the dark
Aki ärsytti itseäni heti alusta asti. Oli niin ärsyttävää kuunnella kuinka hän aina ylisti kroppaansa.
eipä siinä valittamista ollut, mutta jotain rajaa kuitenkin.
Eilisestä Piian putoamisesta olin myöskin mielissäni. Itselleni hänestä on jäänyt vain sellainen kuva, ettei hän tee muuta kuin valita.
Eilisestä Piian putoamisesta olin myöskin mielissäni. Itselleni hänestä on jäänyt vain sellainen kuva, ettei hän tee muuta kuin valita.
Ihmiset valehtelevat, todisteet eivät.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja