Big Brother

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Mariacka kirjoitti:
Bombay kirjoitti:Jos olisin ite ollut talossa niin olisin kyllä tehnyt kaikkeni että kyseinen nainen ei olisi myöskään päässyt nauttimaan After Skin antimista. Yh. :D
Jaa. Minä en taas millään enää olisi jaksanut kuulla hänen itkemistään tyyliin "piip kun ei saa piip taaskaan piip juoda piip viinaa". Parempi kun sai, pyhänä pääseekin sitten jo kotio. Jää jotain kivaa muistoakin. :wink:
Nojoo, totta tuokin kyllä. Ehkä olisin lukinnut sen vessaan niin olisi saanu dokata rauhassa eikä ois tarvinnu kuunnella vikinää :D
Merope
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Merope »

No nyt tuli sitä kypsempää vuosikertaa taloon. Mitä on BB:tä seuraavat murhalaiset mieltä? Itse uskon, että Riitasta voidaan saada vielä yllättävää piristystä taloon, enkä usko, tai ehkä paremminkin toivo, että hänelle kävisi samalla tavalla, kuin Jussille.
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Katsoisin, jos näkyisi taas muuta kuin mustaa ruutua.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Kadi menee varmasti pitkälle. Osaa olla ärsyttävä, juoppo jne. Varmat kärkikolmikon eväät siis. :wink:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
kahvitar
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Merope kirjoitti:No nyt tuli sitä kypsempää vuosikertaa taloon. Mitä on BB:tä seuraavat murhalaiset mieltä? Itse uskon, että Riitasta voidaan saada vielä yllättävää piristystä taloon, enkä usko, tai ehkä paremminkin toivo, että hänelle kävisi samalla tavalla, kuin Jussille.
Vihdoinkin joku eri-ikäinen ja erilaisessa elämäntilanteessa oleva. Tätä onkin jo odotettu kauan. Riitta vaikuttaa oikein pirteältä ja ennen kaikkea mielenkiintoiselta asukkaalta.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Heh,onkohan lukeneet tätä ketjua,kun silloin alussa manattiin,että miksi ei ole vanhempaa väkeä,että yli 40 vuotiaita pitäis olla useampi ja siitä ylöspäin että tulis vähän väriä- Hyvä homma :lol:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Bombay
Adrian Monk

Huvitti kun käsittääkseni B & B:n ei ollenkaan otettu alunperin ihmisiä joilla on lapsia ja sitten näin.. Nojoo, eihän tosiaan B & B:n säännöt koske itse Isoveljeä :)
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Olihan siellä ekalla kaudella äiti mukana kilpailemassa en nyt muista sen nimeä mutta naaman muistan.

Edit. tossa linnkiä: http://www.subtv.fi/bigbrother2005/kilp ... html/minna
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Merope
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Merope »

Bombay kirjoitti:Huvitti kun käsittääkseni B & B:n ei ollenkaan otettu alunperin ihmisiä joilla on lapsia ja sitten näin.. Nojoo, eihän tosiaan B & B:n säännöt koske itse Isoveljeä :)
Käsittääkseni kyse on ehkä vähän nuoremmista lapsista. Nämä tuskin kaipaavat enää äidin jatkuvaa läsnäoloa, eivätköhän jo asu jossain muualla kuin kotona. Järjetöntä ikävää äidinkään puolelta on siis tuskin odotettavissa.
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
villivadelma
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

No nyt taidan minäkin seurata pari BB-jaksoa, kun saatiin taloon vähän vanhempi asukki.
minttusuklaa
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja minttusuklaa »

Ilmeisesti tälle vuodelle on tullut uusi sääntö että enää ei asukkaaksi oteta ihmistä jolla on lapsia. Tuo varmasti tarkoittaa kuitenkin alle 18-vuotiaita lapsia. Viime vuonna oli mukana Tatu jolla oli kaksi lasta ja aiemmin oli se jo tässäkin ketjussa mainittu Minna.
Lizzie B.
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

BB-Aki retuutti naista hiuksista - poliisi laittoi rautoihin
Ilta-Sanomat 5.11.2007 08:41

Big Brother-ohjelmasta tutuksi tulleen Akin viikonloppu ei mennyt ihan putkeen. Hän retuutti naista Helsingin rautatieasemalla väkivaltaisesti varhain lauantaiaamuna.

Aki repi itkevää naista hiuksista. Vartijat keskeyttivät lopulta välikohtauksen, ja poliisit laittoivat riehujan lopulta rautoihin.

Aki perusteli käytöstään verensokerin laskemisella. Hän sairastaa sokeritautia.

- Olen ilmeisesti hortoillut kaupungilla yli tunnin. Mitään en siitä muista, Aki kommentoi Iltalehdelle.

- Pahoittelen, jos sivullisilla on sattunut jotain. Kun minulla on verensokeri alhaalla, olen usein aggressiivinen, Aki puolusteli Iltalehdessä.

Asiasta ei ole tehty ainakaan vielä maanantaihin mennessä rikosilmoitusta.
BB-Aki syyttää törttöilystään diabetesta
Ilta-Sanomat 5.11.2007 14:28

Big Brotherissa kilpaillut Aki on selitellyt sekoiluaan kovassa humalassa Helsingin keskustassa. Hän kävi perjantain ja lauantain välisenä yönä väkivaltaisesti kiinni naiseen, jota repi rajusti hiuksista. Vartijat laittoivat Akin rautoihin odottamaan poliisin noutamista.

Aki selittää käytöstään alhaisella verensokerilla. Sama syy oli myös aikoinaan hänen riehumiselleen BB-talossa.

- Harmi, ettei vieläkään osaa huolehtia itsestään niin kuin pitäisi. Pitää varmaan kohta palkata joku sairaanhoitaja tuohon viereen, joka huolehtisi, ettei verensokeri pääsisi heittelemään. Mulle on valitettavasti välillä käynyt juuri noin, että olen syönyt liian vähän ja juonut liikaa. Jos edessäni on bissetuoppi, niin kyllä se käsi siihen harmittavan usein tarttuu, vaikka sen vieressä olisi leipäpala, joka minun pitäisi syödä, Aki kertoo MTV3:n Viihdeuutisille.

Aki on tapauksesta vilpittömästi pahoillaan ja aikoo pyytää henkilökohtaisesti anteeksi pahoinpitelemältään vieraalta naiselta.
Kannattaisko pitää vähän parempaa huolta siitä verensokerista. Ja mitä jos kohta meillä on satamäärin väkivaltarikollisia, jotka vetoavat verensokerin laskuun?
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
lost
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja lost »

Aki ärsytti itseäni heti alusta asti. Oli niin ärsyttävää kuunnella kuinka hän aina ylisti kroppaansa. :x eipä siinä valittamista ollut, mutta jotain rajaa kuitenkin.

Eilisestä Piian putoamisesta olin myöskin mielissäni. Itselleni hänestä on jäänyt vain sellainen kuva, ettei hän tee muuta kuin valita. :evil:
Ihmiset valehtelevat, todisteet eivät.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Aki tarvisisi siis INSULIINIHOITJAA... :twisted:
Vapaaehtoisia löytynee noin ärsyttävälle kaverille.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Bombay
Adrian Monk

Ite diggasin Akista kyllä loppupeleissä vaikka tosiaan taisi vähän hermoherkkä kaveri olla.

Mutta ihan mielenkiinnosta, onko mahdollista, että verensokerin laskeminen plus humala vetää ihmisen noin kuutamolle mitä aki väittää?
Vastaa Viestiin