Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013
Re: Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013
Tänne tuskin tulee kukaan lähiomainen kertomaan sitä FAKTAA. Ja aivan kuten jellyb sanoi niin miten pystyy toisen ihmisen sanomaa kertomaankaan TÄYSIN FAKTANA, ei mitenkään. Mun tai kenen tahansa muun täytyiis itse olla lähiomainen jotta voisi tulla kertomaan tänne 100%:sta faktaa.
Tätä tapausta tuntematta niin SSRI-lääkkeiden epävakaa alasajo so. lopettaminen voi johtaa itsemurhaan.
- Hippopotamus
- Armas Tammelin
Mitä se ylipäätään kertoo jostain ihmisestä joka tekee Facebook profiilin?
Never...
On varmaan myös se ensimmäinen paikka mistä näitä kehitelmiä kannattaa jalostaa oikein faktaksi asti
On varmaan myös se ensimmäinen paikka mistä näitä kehitelmiä kannattaa jalostaa oikein faktaksi asti
When I'm thinking, I get thirsty (Chief Inspector Morse)
Jos ei olisi facebookia eikä ihmisillä mielikuvitusta, tällaisella keskustelupalstalla tuskin olisi kauheasti jutunjuurta tai ainakin olisi kovin hiljaista?Hippopotamus kirjoitti:Mitä se ylipäätään kertoo jostain ihmisestä joka tekee Facebook profiilin?Never...
![]()
- Hippopotamus
- Armas Tammelin
No, kerropa ihmeessä minulle mitä faktaa saatika edes yhtään huhua facebook on tarjonnut liittyen juuri tähän kyseiseen tapaukseen?Napsukka_ kirjoitti: Jos ei olisi facebookia eikä ihmisillä mielikuvitusta, tällaisella keskustelupalstalla tuskin olisi kauheasti jutunjuurta tai ainakin olisi kovin hiljaista?
Facebookilla ja ihmisen mielikuvituksella ei käsittääkseni pitäisi olla suuremmin tekemistä keskenään, mutta jos näin on, niin varmasti myös satukirjatkin kiinnostavat
When I'm thinking, I get thirsty (Chief Inspector Morse)
On täällä varmaan muitakin keissejä keskustelun alla kun tämä? Ei ole toistensa kanssa mitään tekemistä mutta ehkä niillä on jonkunlaista "osaa" tämänkaltaisilla spekulointi- ja ajatusleikkipalstoilla vai olenko mä aivan väärässä? Satukirjat jättäisin sivuun..
Minua edelleen ihmetyttää, että torstaina illalla on saatu puhelinyhteys. Missä ollut koko päivän?
Luulen, että on vetänyt kovat lärvit ja uupunut metsään. Tuntuu vain niin teini-ikäisen käytökseltä; heille voi tällaisia vahinkoja sattua.
Niin kuin joku totesi, on saattanut olla sellaisessa kunnossa, ettei ole kyennyt vastaamaan puhelimeen.
Sammuminen lumihankeen ja paleltuminen. Tapaturma.
Luulen, että on vetänyt kovat lärvit ja uupunut metsään. Tuntuu vain niin teini-ikäisen käytökseltä; heille voi tällaisia vahinkoja sattua.
Niin kuin joku totesi, on saattanut olla sellaisessa kunnossa, ettei ole kyennyt vastaamaan puhelimeen.
Sammuminen lumihankeen ja paleltuminen. Tapaturma.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
Joku täällä pohti, että missä on ollut koko päivän, itse pohdin samaa? Vai onko kuollut jo aamupäivästä, vai onko tosiaan jossain ollut juomassa suruunsa ja tehnyt kuolemaa iltaan asti? :/
Mitähän asiaa Tiinalla olisi ollut klo.10 poikaystävälleen joka ei puhelimeen päässyt, sitä emme koskaan saa tietää.
JellyB, saanko udella vielä vähän lisää, keltä tuttavasi oli kuullut kirjeestä? Että oliko joltain näistä Tiinan kavereista esim? Ja "näillä kavereilla" tarkoitan niitä ihmisiä ketkä perusti facebookiin suljetun ryhmän Tiinan muistolle, vai oliko joku vähän kaukaisempi Tiinan kaveri/tuttavuus?
Kirje kyllä on hyvä motiivi perheelle ja poikaystävälle kuuluttaa Tiina nopeasti kadonneeksi.
Katsokaapa tätä kuvaa:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
(Vain te, jotka olette kirjautuneina fb:hen voitte nähdä tämän)
Kumpi heistä on Tiina? Kumpikaan ei näytä samalta tytöltä kun Tiinan profiilikuva, tai yksikään Tiinan kuvista, tosin Tiinan kuvat oli kyllä aika muokkailtu.
Mitähän asiaa Tiinalla olisi ollut klo.10 poikaystävälleen joka ei puhelimeen päässyt, sitä emme koskaan saa tietää.
JellyB, saanko udella vielä vähän lisää, keltä tuttavasi oli kuullut kirjeestä? Että oliko joltain näistä Tiinan kavereista esim? Ja "näillä kavereilla" tarkoitan niitä ihmisiä ketkä perusti facebookiin suljetun ryhmän Tiinan muistolle, vai oliko joku vähän kaukaisempi Tiinan kaveri/tuttavuus?
Kirje kyllä on hyvä motiivi perheelle ja poikaystävälle kuuluttaa Tiina nopeasti kadonneeksi.
Katsokaapa tätä kuvaa:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
(Vain te, jotka olette kirjautuneina fb:hen voitte nähdä tämän)
Kumpi heistä on Tiina? Kumpikaan ei näytä samalta tytöltä kun Tiinan profiilikuva, tai yksikään Tiinan kuvista, tosin Tiinan kuvat oli kyllä aika muokkailtu.
Angel - put sad wings around me now
Protect me from this world of sin
So that we can rise again
Protect me from this world of sin
So that we can rise again
-
Jäätynyt enkeli
- Nikke Knatterton
Kun klikkasin tuota kuvaa, niin eksyin sitä kommentoineen ihmisen sivuille, jolla näytti olevan 17.3. otettu valokuva jota oli kommentoitu että " Pirkanmaan Osuuskaupan elämysristeily"
Sitä ennen oli kommentti että oli lähtö firman bileisiin (Tiina oli tykännyt tästä)
Etsintäkuulutuksessa ollut Tiinan kuva näyttäs olevan laivalta. Olisko nyt näin että Tiina on ollut firman reissulla mukana laivalla ja kun on tullut kotio, niin sulho on kärähtänyt jostain....
Sitä ennen oli kommentti että oli lähtö firman bileisiin (Tiina oli tykännyt tästä)
Etsintäkuulutuksessa ollut Tiinan kuva näyttäs olevan laivalta. Olisko nyt näin että Tiina on ollut firman reissulla mukana laivalla ja kun on tullut kotio, niin sulho on kärähtänyt jostain....
Sitä en tiedä vaikka hän tiesi viestin sisällöstäkin ainakin osan. Hän oli kuitenkin viikottain kyseisen henkilön kanssa tekemisissä, joten saattaa tuntea perhettäkin. Poliisikin oli kuullut häntä. Tunsi T:n melko hyvin, mutta yllätyksenä oli tullut.carrie kirjoitti:JellyB, saanko udella vielä vähän lisää, keltä tuttavasi oli kuullut kirjeestä? Että oliko joltain näistä Tiinan kavereista esim?
Suus kii kun mulle puhut!
Carrie: Onhan tuo vasemmanpuoleinen nyt ihan selkeesti Tiina. Ihan samannäköinen kuin siinä kuvassa, kun ilmoitettiin kadonneeksi.
-
jarmo.janis
- Vic Mackey
[quote="mary1234"][Ymmärtääkseni uusissa I Pod:ssa on tarkka GPS-paikannus (et saa lähes metrin takkuudella paikannuksen) mut ainakin vanhemmissa puhelimissa se on noin paikannus, voi heittää jopa 10-15km. Kuten karoliina Kestin tapauksessa. puhelin oli ottanut tottijärven mastoon viimeisen kerran ja silti puhelin löytyi siitä paikasta 15km päästä. Tiedän et kestillä oma osio, mutta tuosta paikannuskesta erismerkkinä vaan
quote]Nyt kyllä tuli vaikutelma siitä että sekoitat keskenään kännykän sijainnin paikannuksen mastojen perusteella ja asiakkaan käyttöön tarkoitetun puhelimessa olevan gps/karttasovelluksen toisiinsa. Niiden välillä on merkittäviä eroja, ja toteutustavasta johtuen gps/karttasovellus on tarkempi. GPS/karttasovellus on suoraan sateliittiin yhteydessä ja puhelimen kantoaalto, jota muun muassa haussa käytetään, mastoon.
Poikaystävän fb-profiili on mystisesti kadonnut...
-
saippuakauppias
- Remington Steele
Poikkekaverin profiili kadonnut mystisesti ja kuvassa ei varmasti ole Tiina.. Täällä on jengi kyllä niin lääkkeissä tai sitten muuten vaan täysin kuutamolla kun ei perusasioita kykene edes sisäistämään. Kas kun ette vielä ala veikkailee että filmasi itsemurhan ?
-
Maura Isles
- Sofia Karppi
Vähän ajateltavaa:
Facebook tekee /julkaisee / muuttaa ihan oman mielensä mukaan asioita. Tässä muutama viikko sitten tarkistin, siis ihan huvin vuoksi tarkistelin asetuksia ja muita säätöjä, liittyen julkaisuihin, ilmoituksiin, kukanäkeemitäkin jne. ja yhtäkkiä en ollutkaan enää "parisuhteessa henkilön X kanssa", vaan pelkästään "parisuhteessa". Sitten piti mies suostutella hyväksymään meidät uudestaan parisuhteeseen, jonka jälkeen Facebook kuulutti koko sivun leveydeltä että "Maura Isles ja Henkilö X ovat parisuhteessa alkaen 2. maaliskuuta 2013". Sitten meni ainakin puoli tuntia ja muutama puhelinsoitto että sain tuon piilotetuksi julkaisuksi (soitella piti siskolle ja pyytää tarkistamaan, että mitä siellä mun seinällä oikeasti näkyy ja lukee). Eräs kerta kun katsoin niin olin "mies". Vaikka "nainen" siellä kyllä alunperin on ollut.
Facebook ei ole mikään Raamattu tai paikka, mitä pitää lukea kuin lakitekstiä. Se voi kertoa ihmisestä jotain, mutta pitää muistaa, että jotkut eivät välitä päivittää sitä 247 saati kertoa henkilökohtaisia asioitaan "kaikelle kansalle". Ai kauhea kun en ole kolmeen kuukauteen päivittänyt Facebookiin mitään. Minulla ei siis ole elämää. En tykkäile oikeastaan kenenkään julkaisuista/kuvista/ylipäätään mistään ml. puolison tekemiset.
Facebook tekee /julkaisee / muuttaa ihan oman mielensä mukaan asioita. Tässä muutama viikko sitten tarkistin, siis ihan huvin vuoksi tarkistelin asetuksia ja muita säätöjä, liittyen julkaisuihin, ilmoituksiin, kukanäkeemitäkin jne. ja yhtäkkiä en ollutkaan enää "parisuhteessa henkilön X kanssa", vaan pelkästään "parisuhteessa". Sitten piti mies suostutella hyväksymään meidät uudestaan parisuhteeseen, jonka jälkeen Facebook kuulutti koko sivun leveydeltä että "Maura Isles ja Henkilö X ovat parisuhteessa alkaen 2. maaliskuuta 2013". Sitten meni ainakin puoli tuntia ja muutama puhelinsoitto että sain tuon piilotetuksi julkaisuksi (soitella piti siskolle ja pyytää tarkistamaan, että mitä siellä mun seinällä oikeasti näkyy ja lukee). Eräs kerta kun katsoin niin olin "mies". Vaikka "nainen" siellä kyllä alunperin on ollut.
Facebook ei ole mikään Raamattu tai paikka, mitä pitää lukea kuin lakitekstiä. Se voi kertoa ihmisestä jotain, mutta pitää muistaa, että jotkut eivät välitä päivittää sitä 247 saati kertoa henkilökohtaisia asioitaan "kaikelle kansalle". Ai kauhea kun en ole kolmeen kuukauteen päivittänyt Facebookiin mitään. Minulla ei siis ole elämää. En tykkäile oikeastaan kenenkään julkaisuista/kuvista/ylipäätään mistään ml. puolison tekemiset.