Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013
Re: Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013
Tiinan avomies on tavallinen ihminen ja suree aidosti. Antakaa hänen surra rauhassa. Koirat ovat hyvässä hoidossa siellä minne Tiina ne jälkeensä jättämässä kirjeessään pyysi viemään.
Itse lopetan tämän ketjun seuraamisen tähän.
Tapauksia, jossa alkutilanteen arvioiden jälkeen juttu muuttuukin rikostutkinnaksi, on tarpeeksi. Eihän tästä ole pitkä aika, kun rikoskonstaapeli tuomittiin avovaimonsa hukuttamisesta. Alkutilanne oli se, että poliisia ei edes tajuttu kutsua paikalle, kun avomies lavasti tilanteensa liian myöhään paikalla tulleeksi pelastajaksi ja tapahtumapaikalle hätäkeskus lähetti vain sairaankuljetushenkilökuntaa.kiusausko kirjoitti:Tässä nuusku-nellalle vain yksi esimerkki siitä, että asiat eivät aina ole sitä miltä ne näyttävät- ei siltikään, vaikka niin kovasti sitä kuulutettaisiinkin :
http://www.kouvolansanomat.fi/Online/20 ... 12572781/4
ihmettelen näitä väsyneitä,jotka arvostelevat meitä keskustelijoita ja meidän näkemyksiä/olettamuksia/ajatuksia.eikö tämä nimenomaan ole KESKUSTELUPALSTA joka tarkoittaa sitä että täällä voi jokainen siviilihenkilö esittää ja tuoda esille näkemyksiään ja ajatuksiaan!Valhalla kirjoitti:Ei tiedetä mihin kuoli, minne ja miksi oli siellä. Ei tiedetä millainen poikaystävä on tai onko niitä useampia tai lainkaa ko parisuhteesta. Ei tiedetä surmansa saaneen tilasta, vakaudesta tai ylipäätään mistään mitään. Paitsi, että sai surmansa ja ikävä niin.
Nyt täällä moni pohdinta kertookin pohtijasta eikä korreloi mitenkään tämän tapahtuman kanssa. Toki näinkin voi aikaansa viettää mutta aika hassua luettavaa tänne syntyy eikä pärjätä edes mentalist -sarjalle.
pienikin hetki on arvokas
No joo. Menee vaan niin metsään jos johtopäätös perustuu arvaukselle josta seuraava uusi johtopäätös on arvaus sekin jne. Silloin nuo arvailut kertovat enemmän arvailijasta kuin konsanaan itse tapauksesta. Tottakai näin saa keskustella mutta saahan siitäkin keskustella, että välillä pitaisi pakittaa takaisiin ja katsoa mitä todellakin tiedetään.
Mutta minulla ei ole mitään sitä vastaan jos joku näkee toisin niin eipä se minulle kuulu. Harmi vain näin vähemmän ketjua seuranneena kun ihan helpolla ei kahlaa läpi, että perustuuko joku arvio ihan mielikuvitukseen vai johonkin todelliseen. Oikeat asiat hukkuvat keittiöpsykologian sekaan.
Mutta minulla ei ole mitään sitä vastaan jos joku näkee toisin niin eipä se minulle kuulu. Harmi vain näin vähemmän ketjua seuranneena kun ihan helpolla ei kahlaa läpi, että perustuuko joku arvio ihan mielikuvitukseen vai johonkin todelliseen. Oikeat asiat hukkuvat keittiöpsykologian sekaan.
Mitä täällä pitäisi tehdä? Olla arvailematta tapahtumien kulkua? Linkittää annettuja tietoja ketjuihin ja siinä se?Valhalla kirjoitti:Silloin nuo arvailut kertovat enemmän arvailijasta kuin konsanaan itse tapauksesta.
Oikeat asiat hukkuvat keittiöpsykologian sekaan.
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.
Ei kun senkun vain jatkatte. Kunhan ilmaisin mielipiteeni, että lähtökohdista "nuori nainen katosi ja löydettiin kuolleena" saa aika monta mahdollista tarinaa aikaiseksi.kiusausko kirjoitti:Mitä täällä pitäisi tehdä? Olla arvailematta tapahtumien kulkua? Linkittää annettuja tietoja ketjuihin ja siinä se?Valhalla kirjoitti:Silloin nuo arvailut kertovat enemmän arvailijasta kuin konsanaan itse tapauksesta.
Oikeat asiat hukkuvat keittiöpsykologian sekaan.
Kertakaikkisen hassunhauskaa, keskustelupalstalla syntyy aiheesta keskustelua. Kyllä, olen todella ihmeissäni.Valhalla kirjoitti:lähtökohdista "nuori nainen katosi ja löydettiin kuolleena" saa aika monta mahdollista tarinaa aikaiseksi.
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.
Taidan lopettaa tämän "keskustelun" tähän. Kyse oli arvailun määrästä mutta enpä arvannut näin henkilökohtaiseksi.
Ei siis saakaan keskustella siitä miksi mistäkin keskustellaan.
Ei siis saakaan keskustella siitä miksi mistäkin keskustellaan.
Jos vaikka avaat ihan oman ketjun tähän tarkoitukseen?Valhalla kirjoitti: Ei siis saakaan keskustella siitä miksi mistäkin keskustellaan.
Ruumiin löytöpaikka on ilmeisesti Mannerheimin patsaan lähistöllä, sillä patsaan vieressä olevan jyrkänteen reunalle on ilmestynyt hautakynttilöitä, kukkia ja kortteja iso kasa. Paikka on noin kilometrin päässä Oriniitynkadusta.
Ihme neuvoja. Täähän liittyy nimenomaan aiheeseen. Ja totuus on se että on naurettavaa jatkaa päättelyketjua nojaten arvailuihin ikäänkuin olisivat faktoja.kiusausko kirjoitti:Jos vaikka avaat ihan oman ketjun tähän tarkoitukseen?Valhalla kirjoitti: Ei siis saakaan keskustella siitä miksi mistäkin keskustellaan.
Tiinan facebook-seinältä on poistunut postaus Egyptin matkasta. Ilmianto/roskaposti?
-
Metsäpirtti
- Poliisikoira Rex
Lihavointi mun tekeleitä.. Et osais enempää kertoa tästä kirjeen sisällöstä, niin loppuis nää arvuuttelut?antibes kirjoitti:Tiinan avomies on tavallinen ihminen ja suree aidosti. Antakaa hänen surra rauhassa. Koirat ovat hyvässä hoidossa siellä minne Tiina ne jälkeensä jättämässä kirjeessään pyysi viemään.
Hemmetti tästä on tulossa kyllä minfon ärsyttävin ketju. Hittojako se tälle palstalle kuuluu mitä yksityisen henkilön itsemurhakirjeessä luki?Metsäpirtti kirjoitti:Lihavointi mun tekeleitä.. Et osais enempää kertoa tästä kirjeen sisällöstä, niin loppuis nää arvuuttelut?antibes kirjoitti:Tiinan avomies on tavallinen ihminen ja suree aidosti. Antakaa hänen surra rauhassa. Koirat ovat hyvässä hoidossa siellä minne Tiina ne jälkeensä jättämässä kirjeessään pyysi viemään.
Tämän keskustelun aihe on kadonut Tiina, ei miksi mistäkin keskustellaan.nero kirjoitti:Ihme neuvoja. Täähän liittyy nimenomaan aiheeseen. Ja totuus on se että on naurettavaa jatkaa päättelyketjua nojaten arvailuihin ikäänkuin olisivat faktoja.kiusausko kirjoitti:Jos vaikka avaat ihan oman ketjun tähän tarkoitukseen?Valhalla kirjoitti: Ei siis saakaan keskustella siitä miksi mistäkin keskustellaan.