Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
antibes
Jack Taylor

Re: Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013

Viesti Kirjoittaja antibes »

Tiinan avomies on tavallinen ihminen ja suree aidosti. Antakaa hänen surra rauhassa. Koirat ovat hyvässä hoidossa siellä minne Tiina ne jälkeensä jättämässä kirjeessään pyysi viemään.

Itse lopetan tämän ketjun seuraamisen tähän.
Terra
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Terra »

kiusausko kirjoitti:Tässä nuusku-nellalle vain yksi esimerkki siitä, että asiat eivät aina ole sitä miltä ne näyttävät- ei siltikään, vaikka niin kovasti sitä kuulutettaisiinkin :
http://www.kouvolansanomat.fi/Online/20 ... 12572781/4
Tapauksia, jossa alkutilanteen arvioiden jälkeen juttu muuttuukin rikostutkinnaksi, on tarpeeksi. Eihän tästä ole pitkä aika, kun rikoskonstaapeli tuomittiin avovaimonsa hukuttamisesta. Alkutilanne oli se, että poliisia ei edes tajuttu kutsua paikalle, kun avomies lavasti tilanteensa liian myöhään paikalla tulleeksi pelastajaksi ja tapahtumapaikalle hätäkeskus lähetti vain sairaankuljetushenkilökuntaa.
tyyppi85
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja tyyppi85 »

Valhalla kirjoitti:Ei tiedetä mihin kuoli, minne ja miksi oli siellä. Ei tiedetä millainen poikaystävä on tai onko niitä useampia tai lainkaa ko parisuhteesta. Ei tiedetä surmansa saaneen tilasta, vakaudesta tai ylipäätään mistään mitään. Paitsi, että sai surmansa ja ikävä niin.

Nyt täällä moni pohdinta kertookin pohtijasta eikä korreloi mitenkään tämän tapahtuman kanssa. Toki näinkin voi aikaansa viettää mutta aika hassua luettavaa tänne syntyy eikä pärjätä edes mentalist -sarjalle.
ihmettelen näitä väsyneitä,jotka arvostelevat meitä keskustelijoita ja meidän näkemyksiä/olettamuksia/ajatuksia.eikö tämä nimenomaan ole KESKUSTELUPALSTA joka tarkoittaa sitä että täällä voi jokainen siviilihenkilö esittää ja tuoda esille näkemyksiään ja ajatuksiaan!
pienikin hetki on arvokas
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

No joo. Menee vaan niin metsään jos johtopäätös perustuu arvaukselle josta seuraava uusi johtopäätös on arvaus sekin jne. Silloin nuo arvailut kertovat enemmän arvailijasta kuin konsanaan itse tapauksesta. Tottakai näin saa keskustella mutta saahan siitäkin keskustella, että välillä pitaisi pakittaa takaisiin ja katsoa mitä todellakin tiedetään.

Mutta minulla ei ole mitään sitä vastaan jos joku näkee toisin niin eipä se minulle kuulu. Harmi vain näin vähemmän ketjua seuranneena kun ihan helpolla ei kahlaa läpi, että perustuuko joku arvio ihan mielikuvitukseen vai johonkin todelliseen. Oikeat asiat hukkuvat keittiöpsykologian sekaan.
kiusausko
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja kiusausko »

Valhalla kirjoitti:Silloin nuo arvailut kertovat enemmän arvailijasta kuin konsanaan itse tapauksesta.
Oikeat asiat hukkuvat keittiöpsykologian sekaan.
Mitä täällä pitäisi tehdä? Olla arvailematta tapahtumien kulkua? Linkittää annettuja tietoja ketjuihin ja siinä se?
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.
Valhalla
Watson itse

kiusausko kirjoitti:
Valhalla kirjoitti:Silloin nuo arvailut kertovat enemmän arvailijasta kuin konsanaan itse tapauksesta.
Oikeat asiat hukkuvat keittiöpsykologian sekaan.
Mitä täällä pitäisi tehdä? Olla arvailematta tapahtumien kulkua? Linkittää annettuja tietoja ketjuihin ja siinä se?
Ei kun senkun vain jatkatte. Kunhan ilmaisin mielipiteeni, että lähtökohdista "nuori nainen katosi ja löydettiin kuolleena" saa aika monta mahdollista tarinaa aikaiseksi.
kiusausko
Harjunpää

Valhalla kirjoitti:lähtökohdista "nuori nainen katosi ja löydettiin kuolleena" saa aika monta mahdollista tarinaa aikaiseksi.
Kertakaikkisen hassunhauskaa, keskustelupalstalla syntyy aiheesta keskustelua. Kyllä, olen todella ihmeissäni.
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.
Valhalla
Watson itse

Taidan lopettaa tämän "keskustelun" tähän. Kyse oli arvailun määrästä mutta enpä arvannut näin henkilökohtaiseksi.

Ei siis saakaan keskustella siitä miksi mistäkin keskustellaan.
kiusausko
Harjunpää

Valhalla kirjoitti: Ei siis saakaan keskustella siitä miksi mistäkin keskustellaan.
Jos vaikka avaat ihan oman ketjun tähän tarkoitukseen?
llhata
Susikoski

Viesti Kirjoittaja llhata »

Ruumiin löytöpaikka on ilmeisesti Mannerheimin patsaan lähistöllä, sillä patsaan vieressä olevan jyrkänteen reunalle on ilmestynyt hautakynttilöitä, kukkia ja kortteja iso kasa. Paikka on noin kilometrin päässä Oriniitynkadusta.
nero
Susikoski

Viesti Kirjoittaja nero »

kiusausko kirjoitti:
Valhalla kirjoitti: Ei siis saakaan keskustella siitä miksi mistäkin keskustellaan.
Ihme neuvoja. Täähän liittyy nimenomaan aiheeseen. Ja totuus on se että on naurettavaa jatkaa päättelyketjua nojaten arvailuihin ikäänkuin olisivat faktoja.
Terra
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Terra »

Tiinan facebook-seinältä on poistunut postaus Egyptin matkasta. Ilmianto/roskaposti?
Metsäpirtti
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Metsäpirtti »

antibes kirjoitti:Tiinan avomies on tavallinen ihminen ja suree aidosti. Antakaa hänen surra rauhassa. Koirat ovat hyvässä hoidossa siellä minne Tiina ne jälkeensä jättämässä kirjeessään pyysi viemään.

Lihavointi mun tekeleitä.. Et osais enempää kertoa tästä kirjeen sisällöstä, niin loppuis nää arvuuttelut? :oops:
Shiri
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Shiri »

Metsäpirtti kirjoitti:
antibes kirjoitti:Tiinan avomies on tavallinen ihminen ja suree aidosti. Antakaa hänen surra rauhassa. Koirat ovat hyvässä hoidossa siellä minne Tiina ne jälkeensä jättämässä kirjeessään pyysi viemään.

Lihavointi mun tekeleitä.. Et osais enempää kertoa tästä kirjeen sisällöstä, niin loppuis nää arvuuttelut? :oops:
Hemmetti tästä on tulossa kyllä minfon ärsyttävin ketju. Hittojako se tälle palstalle kuuluu mitä yksityisen henkilön itsemurhakirjeessä luki?
kiusausko
Harjunpää

nero kirjoitti:
kiusausko kirjoitti:
Ihme neuvoja. Täähän liittyy nimenomaan aiheeseen. Ja totuus on se että on naurettavaa jatkaa päättelyketjua nojaten arvailuihin ikäänkuin olisivat faktoja.
Tämän keskustelun aihe on kadonut Tiina, ei miksi mistäkin keskustellaan.
Vastaa Viestiin