Siis syöt lasten kanssa lakki päässä ja vaimo käskee ottaa lakit pois tai lennätte ulos.elijah kirjoitti:Kyllä mun vaimoni ainakin reagoi noin, jos minä tai lapset syö lakki päässäKinsey Malone kirjoitti:No ihan varmaan on tuon videon poika kokenut oikeudentajuaan loukatun, siksihän se kiihtyykin ja opetusvirasto on tehnyt päätöksensä. Jos teineillä on päähineet ruokailussa niin voimakeinojen käyttö sen pelkän pipon pitämisen vuoksi ruokalasta poistamiseen ovat kiellettyjä. Pipo päässä ei ole uhkaava tilanne. Pipo päässä on varotuksen, jälkkärin paikka ja pipo pois tai mä nakkaan sut ulos on väärä tapa kommunikoida ylipäätään.
Kommunikoi tuon käytöksen puolustajat todella kotonaan vaimolleen ja lapsilleen tuolla tavalla.
Ilmeisesti.Pitäiskö mun vaimon nyt hakea apua?
Jos koulun säännöissä kielletään pipo ruokalassa, niin silloin ollaan ilman tai mennään pihan puolelle pipon kanssa. Niinhän se normi elämässäkin toimii ja eikö koulun juuri tulisi valmistaa oppilaansa myös tulevaa elämää varten?
Miksi te syötte ylipäätään lakit päässä.
Jos meille tulis pöytään joku pipo päässä niin sanoisin ota pois ilman mitään lisähöysteitä ja uhkailuja että nakkaan ulos keittiöstä.