Madeleine...

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

X-tine
Jack Bauer

Asunnollekin olisi saanut lastenkaitsijan

Viesti Kirjoittaja X-tine »

[>> jos halusi asunnolle lastenkaitsijan, sai ( toukokuussa) 10 eurolla tunti (nyt 15 euroa).[/quote]
Onko sinusta 10 euroa/tunti lastesi turvallisuudesta liian paljon? Tai 15 euroa? Ja jos kerran koko poppoo toi lapsensa samaan lukaaliin, niin mikseivät palkanneet yhteistä lapsenvahtia, jos rahat niin tiukalla oli?
Etelän maissa ihmiset ottavat lapset mukaan lähtiessään juhlimaan. Pienimmät ovat vaunuissaan ja nukkuvat jos nukuttaa, isommat jaksavat valvoa - ja osaavat käyttäytyä ravintolassa todella hyvin.
Kun puhuu totta, ei tarvitse muistaa niin paljon.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

tre_1982 kirjoitti:
sirpa kirjoitti:Hienoa, uusi epäilty (syyllinen) on löytynyt, ja Cicero tuossa vahvistikin, että alibikin löytyy.

Vai olit jemmannut meiltä tätä tietoa! So, so - ei ollenkaan reilua peliä!
Joskus minusta todellakin tuntuu siltä että Sirpa on Marskin sivupersoona... :roll:
Ylläpito ei tykkää, jos käyttää kahta nickiä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti:Uskomattomia nikkejä molemmat.
Siviiliammatiksi suosittelisin verotarkastajaa, ...molemmille.
:wink:
Sinulle suosittelisin verkostomarkkinointia tai puhelinmyyntiä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
tre_1982
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja tre_1982 »

Marsalkka kirjoitti:
tre_1982 kirjoitti:
sirpa kirjoitti:Hienoa, uusi epäilty (syyllinen) on löytynyt, ja Cicero tuossa vahvistikin, että alibikin löytyy.

Vai olit jemmannut meiltä tätä tietoa! So, so - ei ollenkaan reilua peliä!
Joskus minusta todellakin tuntuu siltä että Sirpa on Marskin sivupersoona... :roll:
Ylläpito ei tykkää, jos käyttää kahta nickiä.
Eipä tykkää ei... :)

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

Marsalkka
Horatio Caine

Lastenhoitaja on kertonut nähneensä miehen hiippailevan Madeleine McCannin asunnon ulkopuolella.

Ocean Clubilla työskennellyt lastenhoitaja on soittanut McCannien perustamalle puhelinlinjalle kertoakseen havainnostaan.

Lastenhoitajan mukaan outo muukalainen juoksi pakoon, kun hän huomasi lastenhoitajan tarkkailevan häntä.

Nimettömänä pysyttelevä lastenhoitaja kertoi brittipoliisille nähneensä tummahiuksisen miehen kesäkuussa.

Portugalin poliisi ei ole ilmeisesti vieläkään kuulustellut häntä katoamisesta, Daily Express -lehti kertoo. Poliisi pitää kuitenkin havaintoa tärkeänä.

Nainen oli hoitamassa kuusivuotiasta poikaa, jonka vanhemmat olivat pelaamassa tennistä. Hän näki miehen "piileskelemässä varjoissa" torstaina, eli samana iltana, jolloin Madeleine katosi.

Lastenhoitajan kuvaus sopii McCannien ystävän Jane Tannerin kuvaukseen, joka kertoi nähneensä tummahiuksisen miehen kantavan lasta asunnon ulkopuolella.

McCannien tiedottajan mukaan vanhemmat ovat "kiitollisia" naisen todistuksesta.

- Todistusaineisto tukee sitä, mitä olemme aina sanoneet. Sieppaaja vei Madeleinen sängystään, Clarence Mitchell totesi Sun-lehden mukaan.
Tällaiset havainnot ovat arvottomia ja epäluotettavia. Sen sijaan erilaiset spekulaatiot esimerkiksi lasten huumamisesta ovat äärimmäisen tärkeitä ja perusteltuja. ;)
wretch
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja wretch »

Hmmm jotenkin tästä "keskustelusta" tulee mieleen

Koodi: Valitse kaikki

Scene:  A cafe.  One table is occupied by a group of Vikings wearing horned helmets.  Whenever the word "spam" is repeated, they begin singing and/or chanting.  A man and his wife enter.  The man is played by Eric Idle, the wife is played by Graham Chapman (in drag), and the waitress is played by Terry Jones, also in drag.

Man:	You sit here, dear. 	
Wife:	All right.
Man:	Morning!
Waitress:	Morning!
Man:	Well, what've you got?
Waitress:	Well, there's egg and bacon; egg sausage and bacon; egg and spam; egg bacon and spam; egg bacon sausage and spam; spam bacon sausage and spam; spam egg spam spam bacon and spam; spam sausage spam spam bacon spam tomato and spam;
Vikings:	Spam spam spam spam...
Waitress:	...spam spam spam egg and spam; spam spam spam spam spam spam baked beans spam spam spam...
Vikings:	Spam! Lovely spam! Lovely spam!
Waitress:	...or Lobster Thermidor a Crevette with a mornay sauce served in a Provencale manner with shallots and aubergines garnished with truffle pate, brandy and with a fried egg on top and spam.
Wife:	Have you got anything without spam?
Waitress:	Well, there's spam egg sausage and spam, that's not got much spam in it.
Wife:	I don't want ANY spam!
Man:	Why can't she have egg bacon spam and sausage?
Wife:	THAT'S got spam in it!
Man:	Hasn't got as much spam in it as spam egg sausage and spam, has it?
Vikings:	Spam spam spam spam... (Crescendo through next few lines...)
Wife:	Could you do the egg bacon spam and sausage without the spam then?
Waitress:	Urgghh!
Wife:	What do you mean 'Urgghh'? I don't like spam!
Vikings:	Lovely spam! Wonderful spam!
Waitress:	Shut up!
Vikings:	Lovely spam! Wonderful spam!
Waitress:	Shut up! (Vikings stop) Bloody Vikings! You can't have egg bacon spam and sausage without the spam.
Wife:	I don't like spam!
Man:	Sshh, dear, don't cause a fuss. I'll have your spam. I love it. I'm having spam spam spam spam spam spam spam beaked beans spam spam spam and spam!
Vikings:	Spam spam spam spam. Lovely spam! Wonderful spam!
Waitress:	Shut up!! Baked beans are off.
Man:	Well could I have her spam instead of the baked beans then?
Waitress:	You mean spam spam spam spam spam spam... (but it is too late and the Vikings drown her words)
Vikings:	(Singing elaborately...) Spam spam spam spam. Lovely spam! Wonderful spam! Spam spa-a-a-a-a-am spam spa-a-a-a-a-am spam. Lovely spam! Lovely spam! Lovely spam! Lovely spam! Lovely spam! Spam spam spam spam!
tre_1982
Olivia Benson

Mua alkaa suoraan sanottua tympiä Sirpan mukatietävät viestit tyyliin:
Sorry, tytöt, ei ole mitään kalmanhajuja - ei ainakaan "oikeita" - teitä on pissitetty, jymäytetty, vedetty höplästä. Ihan miten haluatte asian ilmaista, ja jos puhutte siitä, niin osoitatte nyt .... hm.... mitenkä sen sanoisin. Näin: hei, kalmanhajuista ei enää kannata puhua ääneen.

Asian varmistamiseksi katsokaa uudelleen, että mitkä ovat ne poliisin ongelmat oikeasti? !
ja
Heh, no joo. Saattehan te puhua, koitin asiasta mainita vain, että siinä on sellainen pieni älykkyyspointti vain. Ei se minua haittaa. Voinhan minä antaa niiden teille naureskella, jotka jo ovat hoksanneet jotakin...
Sirpa kuule. Sulla ei minun mielestäni ole varaa sanoa mitään muille keskustelijoille, et ole millään tavalla osoittanut omaa älykkyyttäsi ketjussa. Itse asiassa olen alkanut skippaamaan ihan asiallisia viestejäsikin siksi että olen todennut sinun provoilevan kovin useasti em. tavalla.

Sinulla ei ole sen paremmin tietoa kuin muillakaan, joten ala käyttäytymään sen mukaisesti tai todista että tiedät jotain mitä muut eivät "hoksaa". Kiitos. :roll:

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Kiitos viestistä. Mietin. Ei, ei todella minulla ole todisteita mistään älykkyydestäni, se on totta. Yritin tuossa ensimmäisessä vain vihjailla, mutta sitten tilanne ajautui paitsioon. Tarkoitukseni oli hyvä, mutta hyville tarkoituksille käy usein näin.

On olemassa sanonta: kukaan ei pysty kantamaan totuuden soihtua ilman ettei jonkun parta kärventyisi.

Näin siinä kävi jälleen.

Tuohon tietopuoleen olisi paljon sanottavaa, mutta se ei oikein käy näin julkisella palstalla. Vakuutan, että minulla elämässäni olisi kyllä jotakin muutakin tekemistä kuin tämä ketju. Mutta eiköhän tämä asia ala kohtapuoleen selvitä. Pari viikkoa kun jaksaisin vielä.

Jos olet huomannut, en ole kirjoittanut muualle, enkä tule kirjoittamaan, ja kun tämä asia on hoidettu, niin tuskin kuulette minusta enää.

En pyytele anteeksi lauseitani tällä kertaa, vaan ehdotan syvää mietintää sielläkin päässä - ajatteleminen ei ole koskaan pahasta!
mankeli
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja mankeli »

no huh huh Sirpa...

Oletko ajatellut ilmoittautua Mc Canneille tietoinesi?
X-tine
Jack Bauer

Älä ota tätä liian raskaasti

Viesti Kirjoittaja X-tine »

Sirpa kirjoitti:>> Yritin tuossa ensimmäisessä vain vihjailla, mutta sitten tilanne ajautui paitsioon. Tarkoitukseni oli hyvä, mutta hyville tarkoituksille käy usein näin.
>>
Vakuutan, että minulla elämässäni olisi kyllä jotakin muutakin tekemistä kuin tämä ketju. Mutta eiköhän tämä asia ala kohtapuoleen selvitä. Pari viikkoa kun jaksaisin vielä.
Sirpa, minusta näyttää, että Maddien katoaminen on ollut Sinulle henkilökohtaisestikin jotenkin hyvin koskettava ja raskas asia.
:cry:
Näemme myös Katen kärsivän. Toivoisin, että hänen olonsa helpottuisi.
Kun totuus selviää, sekin voi olla hirveän tuskallinen asia, mutta vain sitä kautta päästään sisäiseen rauhaan, vähitellen.
Hyvä että Sinulla on elämässä muutakin! :)
Kun puhuu totta, ei tarvitse muistaa niin paljon.
Marsalkka
Horatio Caine

Cicero: Olisit vain voinut lukea edellisen viestin ja jos tiedät mitä brittilehdet kirjoittavat niin ei pitäisi olla aihetta ajatusten luvulle.
Ei tarvinnut lukea aiempia. Timppa kirjoitti, että:
Yrität siis kieltää Marokossa laajalle levinneen lasten hyväksikäytön olemassaolon, mistä ovat mm. HRW ja YK raportoineet? Mielestäni se on surullinen tosiasia, joka myös saa aiheuttaa hyökkäyksiä koko kansaa vastaan, niin kauan kuin asialle ei tehdä muuta kuin hiljaisesti hyväksytään.
Tälle pyysit faktaa seuraavasti:
Olisiko sinulla laittaa jotain faktaa väitteistäsi?
Sitä annettiin, jolloin heti muutitkin asiaa joksikin muuksi. Tämä johtuu siitä, että olet kretiini. Ei siinä sen kummempaa.
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

eli olit ihan pihalla, timppa vastasi alunperin minun viestiini...johon sitten pyysin selvyyttä...timpalta...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
tre_1982
Olivia Benson

Sirpa kirjoitti:On olemassa sanonta: kukaan ei pysty kantamaan totuuden soihtua ilman ettei jonkun parta kärventyisi.

Näin siinä kävi jälleen.
Oletko sinä tällainen "totuuden soihdun" kantaja?
Sirpa kirjoitti: Tuohon tietopuoleen olisi paljon sanottavaa, mutta se ei oikein käy näin julkisella palstalla.
Toivon että jos sinulla jotain tietoa on, niin ilmoittaisit siitä poliisille. Oletko ilmoittanut? Siellä otetaan näköjään huomioon myös selvännäkijähavainnot yms...

:wink:

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

Marsalkka
Horatio Caine

cicero kirjoitti:eli olit ihan pihalla, timppa vastasi alunperin minun viestiini...johon sitten pyysin selvyyttä...timpalta...
Timppa:Yrität siis kieltää Marokossa laajalle levinneen lasten hyväksikäytön olemassaolon, mistä ovat mm. HRW ja YK raportoineet? Mielestäni se on surullinen tosiasia, joka myös saa aiheuttaa hyökkäyksiä koko kansaa vastaan, niin kauan kuin asialle ei tehdä muuta kuin hiljaisesti hyväksytään.

Cicero:Olisiko sinulla laittaa jotain faktaa väitteistäsi?

;)
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Eräiden kysymyksistä yms. sellaisesta näkee, että he ovat tulleet myöhemmin mukaan kuin tuolloin toukokuun alkupäivinä eivätkä tiedä mitä olen kirjoittanut, ja loputkin varmaan unohtaneet. Ne ovat asioita, jotka selittävät jotakin, mutta joita ei kannata toistaa - eivät anna ketjulle mitään uutta. Eräille en pidä suositeltavanakaan lukea vanhoja kirjoituksia, koska niin on parempi.

Toinen teistä on liittynyt elokuussa ja toinen syyskuussa - ymmärrettävää - edessä olisi ollut muutaman sadan sivun kahlaaminen.
Ei nyt liity sen enempää Marsalkkaan kuin Ciceroonkaan, ymmärsitte varmaan, vaikka olette myös liittyneet myöhemmin. Alkupään ihmiset ovat jo väsyneet tähän juttuun - olenkohan ainoa, joka on jaksanut mukana.

(Huokaisee uupuneena ja poistuu paikalta miettien ihmisten pikkusieluisuutta...)
Vastaa Viestiin