Minä koen olevani paljon vahvempi siksi, että olen elämässäni kohdannut myös vaikeita asioita.
Olen onnellinen siitä, etten ole elellyt puuterirasiassa sen tupsukan alla suojassa.
Ja ihan vaan Naakku tiedoksi; nuo mainitsemasi kokemani ikävät asiat ovat mies-, ei naispuolisten aiheuttamia.
Eikö sinun logiikalla minun pitäisi siis kuulua ''teihin'' ja vihata miehiä?
Sisotalo on ihan omatoimisesti marssinut tälle palstalle ja omasta halustaan paljastanut todellisen henkilöllisyytensä.
Se on yksi hänen luonteeseensa liittyvistä peruspiirteistä; hän haluaa olla esillä joka paikassa.
Jos hän omilla teoillaan ja omilla kirjoituksillaan saa kanssakirjoittajat raivoihinsa, niin syyttäköön vaan itseään. Tämä on palsta, jossa jokaisella on oikeus olla anonyymi ja jopa säännöstö kieltää yhdistämästä tai edes yrittämästä yhdistää nimimerkkejä todellisiin henkilöihin.
Miksi siis hitossa tulla tänne sitten revittelemään henkilöllisyyttään, jos ei kuitenkaan kestä sitä, että nettiin suoltamaansa aineistoa arvioidaan tätä palstaa laajemmin?
Miksi ei alunperin tullut tänne 'penttinä puruskorvesta'???
Siksi, koska luulee olevansa oikeassa kaikessa ja haluaa julistaa sitä läpi koko internetin. Asiassa kuin asiassa. Hakien huomiota konstilla millä hyvänsä.
Jos näkemykset ovat noin poikkeavia ja niitä autuaasti eri kanavissa työkseen jakelee, pitää myös olla selkärankaa ottaa vastaan rankkakin kritiikki.
Naakka; henkilökohtainen kysymys. Oletko nainen vai mies? Ensimmäistä kertaa aloin epäillä käsitystäni. Meni niin akkamaiseksi.