Mustalaiset

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
annaanna

Re: Mustalaiset

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Päivää taloon!
Ei ole tullut tässä ketjussa poikettua. Kun on vähän niinkuin liian yksinkertaista järjenjuoksua minun makuuni. Tuolla Lecterin mainitsemassa ketjussa http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 3&start=15 olen kevyesti kieli poskessa koittanut osallistua.

Kovasti tällainen yleistäminen ja nimitteleminen kaikki mustalaiset sitä tai tätä on itselle vastenmielistä, mutta en todellakaan ole sulkenut tai sulje silmiäni asioilta ympärilläni. Yksilöiden teoilta. Olkoot sitten poliiseja tai rosvoja. Sellainen nyt ei vain ole minua, joten tämä ei tietenkään korrektia viestintää ole, muttei myöskään liippaa läheltäkään totuutta (jääköön minun puolestani vasikoimatta):
Annaanna syyllistyy taavetti ja hannuhanhimaiseen päänsä pensaaseen työntämiseen, niin syvälle, että näkyviin jää vain perseestä pilkottava rasismikortti. Se heiluu kutsuvasti, mutta mitään asiaa edesauttavaa saati ehdotuksia ja selityksiä ei tule.

Oltuaan ontuva kielikuva, tuo viesti lisäksi antaa väärää tietoa. Spekulatiivisia selityksiä ja aivan uudenuutukaisia ehdotuksia olen Sointu -ketjussa suoltanut peräsuolen täydeltä :D .

Olen tainnut todelliseen draamaqueeniin tutustua!

Tuosta rikollisiin tekoihin syyllistyneitten käsittelemisestä jonkin ryhmän jäsenenä (mustalaisena/pilipunttina) annaannana siis kirjoitin:
Makkaranmussuttajien tai kenenkään muunkaan ei pidä tahallaan tai tahattomasti väärinkäsittää minun OMIEN MIELIPITEITTENI koskaan kertoneen urosäijien ylivertaisesta pahuudesta muihin väestöryhmiin verrattuna.
He vain syyllistyvät henkirikoksiin ryhmänä 8) enemmän kuin muut. He eivät ole yksilöitä, koska heillä on kaikilla pili puntissa. Kas, kun urosäijät ovat oman kultturiperimänsä vankeja, sen alkoholiperinteitten vaurioittamia ja seksuaalisuutensa vankeja. Ilmeisesti vapaan tahtonsa hukanneita.
jaakkima
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja jaakkima »

Tää annannaan vaahtoominen muistuttaa ihan mustalaisten touhuja tuolla pihalla. Hirvee meteli eikä mitään asiaa. Eiköhän jokainen tiedä mitä nää siat tekee ympäristölleen. Varastelee, ryöstelee, loisii, pummaa, pullistelee, uhkailee, vittuilee, huijaa, ja taas varastelee. Olet kovin yksin mielipiteinesi manneanna.
annaanna

jaakkima kirjoitti: ...
Olet kovin yksin mielipiteinesi manneanna.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: , varmaan sitten monen muunkin mielestä täällä esiintyy himpun verran liian yksinkertaista järjenjuoksua.
Jaakko Kolmonen
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Jaakko Kolmonen »

jaakkima kirjoitti:Tää annannaan vaahtoominen muistuttaa ihan mustalaisten touhuja tuolla pihalla. Hirvee meteli eikä mitään asiaa. Eiköhän jokainen tiedä mitä nää siat tekee ympäristölleen. Varastelee, ryöstelee, loisii, pummaa, pullistelee, uhkailee, vittuilee, huijaa, ja taas varastelee. Olet kovin yksin mielipiteinesi manneanna.
Juuri näin romanit toimii. Asuin joskus 2 kk samassa kerrostalossa ja varmasti kyseinen manne oli siitä fiksuimmasta päästä mutta ongelmia oli kaiken aikaa. Päästin aina koirat irti kulkiessani porraskäytävässä ja pihassa. Manne kurkki ovesta että koska sopii tulla jos koirat oli käytävässä manne pysyi asunnossa. Samoin pihassa. Mersun ovi pysyi kiinni jos se näki koirat.
Verä ny vähä sääki perkele eihä sun oo saatana eres hiki
Perttu
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Perttu »

Mustalaiskieli on hauskaa kuultavaa. Sieltä löytyy mm emänsäkoinija,petskot ja kartiini. Eli Suomennettuna : Vastasyntynyt,poliisi ja pistooli. Kerran kun olin kaupassa niin kuulin kuinka pikkutyttö (romani) sanoi kärryjä työntäneelle äidilleen:minulla on nälkä! johon äiti vastasi:syö paskaas.

annaanalla on foliolla vuorattu hame ja jalassa stay up sukat joissa sukkanauhavyö. Sukissa ja vyössä on ainakin kymmenen taskua ja jokaisessa on s-marketin tavaroita jotka on unohdettu maksaa. Neidillä ei ole pikkuhousuja. Tämä siitä syystä että klitorislävistyksessä on 40cm pitkä koukku jonka päähän on laitettu roikkumaan valintatalosta anastettu 24 tölkin karhu olutlaatikko. Annaana toikaisee vieressä olevalle romani pojalle: Hai sie jeelo ota hameen alta olut!
Savolax
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Savolax »

Doctor Lecter » La Touko 25, 2013 5:44 pm
Hyvä juttu, kiitos...
Bröder
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Bröder »

annaanalla on foliolla vuorattu hame ja jalassa stay up sukat joissa sukkanauhavyö. Sukissa ja vyössä on ainakin kymmenen taskua ja jokaisessa on s-marketin tavaroita jotka on unohdettu maksaa. Neidillä ei ole pikkuhousuja. Tämä siitä syystä että klitorislävistyksessä on 40cm pitkä koukku jonka päähän on laitettu roikkumaan valintatalosta anastettu 24 tölkin karhu olutlaatikko. Annaana toikaisee vieressä olevalle romani pojalle: Hai sie jeelo ota hameen alta olut!

Vittu oli kyllä kuuma iltanovelli, jatkatko vielä hetken?
we dont need glid. we can spit in ass.
rutanen
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja rutanen »

Yksittäistapaus, mutta ikävä sellainen.

Tänään menin uimarannalle ottamaan hieman arskaa, ja siellä eräs kehitysvammainen poika (n. 16v) oli tullut myös kokeilemaan hieman miten kylmää se vesi vielä on.

Paikalle saapuu mustilaisromaniporukka joilla saksanpaimenkoira mukana, lähes kaikki hieman humalassa. Joku huomaa tämän kehitysvammaisen pojan ja menevät hänen luokseen. Poika selvästi pelkää koiria, joten mustilaisromanit keksivät että alkavat usuttaa koiraa pojan päälle mutta pitävät sitä hihnassa (onneksi). Lopputuloksena se, että poika jättää vaatteensa rannalle ja juoksee karkuun uimahousut jalassa kohti kaupunkia.

Menin kysymään mustilaisromaneilta että mikä on homman nimi, niin naurovat vaan paskaisesti ja alkoivat uhittelemaan (koska heitä oli siinä 5 ihmistä, 3 miestä ja kaksi naista + 1 koira). Minä keräsin pojan vaatteet ja lähdin pois rantsulta, sain pojan kiinni läheisestä puistosta ja annoin tavarat hänelle.

Tämä tarina on tosi, mutta toki jälleen kerran vain yksittäistapaus.
jaakkima
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja jaakkima »

TV 2 nyt, tulee hyviä vinkkejä E-Afrikasta mitä näille vois tehdä. Kivitetään, sitten bensaa päälle ja sytytetään palamaan.
Perttu
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Perttu »

jaakkima kirjoitti:TV 2 nyt, tulee hyviä vinkkejä E-Afrikasta mitä näille vois tehdä. Kivitetään, sitten bensaa päälle ja sytytetään palamaan.
Miksi kehitysvammaiset pitäisi tappaa? Ei se ole sen pojan vika että on syntynyt vammaisena. Luulenpa että kehitysvammaisilla on muutenkin vaikeaa ilman että joku olisi kaatamassa bensaa päälle ja kivittämässä.
rutanen
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja rutanen »

Nyt taitaa olla vähän tahallista väärinymmärrystä eli huonoa trollaamista Pertulta :)
annaanna

Perttu meinasi perhana mun henkilöllisyyden paljastaa: klitorislävistyksessä on 40cm pitkä koukku .
Tervemenoa!
Kirjoittaja Kyöpeli » Ma Touko 27, 2013 4:19 pm
Jatkuvista asiattomista viesteistään nimimerkit Perttu ja Bröder tuomitaan elinkautisen tuomioon autiolle saarelle lähetettäviksi.
Jaakkima tuntuu kiihottuvan Doctor Lecterin tavoin kaikista erilaisista fantasioitavissa olevista vaihtoehdoista. Joko olet mielessäsi sen ensimmäisen kiven heittänyt. Entäs talvella. Lumipalloillako?
jaakkima kirjoitti:TV 2 nyt, tulee hyviä vinkkejä E-Afrikasta mitä näille vois tehdä. Kivitetään, sitten bensaa päälle ja sytytetään palamaan.
Rutanen.
Diggaat sä 16-vuotiaita vai mikä tos oli pointti? Joka tapauksessa äärimmäisen harvinaista tilannetta oot ollut tossa tosipohjaisessa tarinoinnissasi todistamassa. Heimolaisia ja saksanpaimenkoiria sulassa sovussa samassa tarinassa, never heard :roll: :!:
Jaakko Kolmonen
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Jaakko Kolmonen »

Tuo koira asia on mielenkiintoinen. Miksi mustalaiset pelkäävät koiria ihan helvetisti?
Onko muuten kukaan koskaan nähnyt mustalaista autokoulussa?
Verä ny vähä sääki perkele eihä sun oo saatana eres hiki
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

http://metro.fi/paakaupunkiseutu/uutise ... asilaukun/

Läskit, pitkiin tummiin hameisiin pukeutuneet naiset varastivat käsilaukun.
peace88
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja peace88 »

Jaakko Kolmonen kirjoitti:Tuo koira asia on mielenkiintoinen. Miksi mustalaiset pelkäävät koiria ihan helvetisti?
Tämä koirapelko on vanha juttu, josta kuulin jo melko nuorena. Saattaa liittyä jotenkin taikauskoon. Isot mustat koirat ovat heistä pelottavia. Olen itse todistanut, kun mannet menivät levyiksi seinää vasten (säikähtivät ilmi selvästi), kun kerran kävelin mustan rottiksen kanssa kerrostalon portaita alas, samalla kun manneporukka käveli ylös. Täytyy vielä tarkistaa asia.
Jaakko Kolmonen kirjoitti:Onko muuten kukaan koskaan nähnyt mustalaista autokoulussa?
Olen itse ihmetellyt samaa. En ole koskaan kuullut, että kukaan olisi nähnyt (perinteistä)mannea autokoulussa. Tämä ei tarkoita kutenkaan, etteikö jotkut olisi virallisessa opissa olleet. Tunnen itse joitakin manneja, joista on syytä uskoa, että kortti on hankittu virallisen reitin kautta.

Yksi ihmetyksen aihe on myös se, että miten työttömillä ja yleensä pysyvän sosiaalituen varassa elävillä manneilla on pääsääntöisesti parempi, uudempi ja hienompi auto, kun minulla tai muilla työssäkäyvillä?
Vastaa Viestiin