Ei ole tullut tässä ketjussa poikettua. Kun on vähän niinkuin liian yksinkertaista järjenjuoksua minun makuuni. Tuolla Lecterin mainitsemassa ketjussa http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 3&start=15 olen kevyesti kieli poskessa koittanut osallistua.
Kovasti tällainen yleistäminen ja nimitteleminen kaikki mustalaiset sitä tai tätä on itselle vastenmielistä, mutta en todellakaan ole sulkenut tai sulje silmiäni asioilta ympärilläni. Yksilöiden teoilta. Olkoot sitten poliiseja tai rosvoja. Sellainen nyt ei vain ole minua, joten tämä ei tietenkään korrektia viestintää ole, muttei myöskään liippaa läheltäkään totuutta (jääköön minun puolestani vasikoimatta):
Annaanna syyllistyy taavetti ja hannuhanhimaiseen päänsä pensaaseen työntämiseen, niin syvälle, että näkyviin jää vain perseestä pilkottava rasismikortti. Se heiluu kutsuvasti, mutta mitään asiaa edesauttavaa saati ehdotuksia ja selityksiä ei tule.
Oltuaan ontuva kielikuva, tuo viesti lisäksi antaa väärää tietoa. Spekulatiivisia selityksiä ja aivan uudenuutukaisia ehdotuksia olen Sointu -ketjussa suoltanut peräsuolen täydeltä
Olen tainnut todelliseen draamaqueeniin tutustua!
Tuosta rikollisiin tekoihin syyllistyneitten käsittelemisestä jonkin ryhmän jäsenenä (mustalaisena/pilipunttina) annaannana siis kirjoitin:
Makkaranmussuttajien tai kenenkään muunkaan ei pidä tahallaan tai tahattomasti väärinkäsittää minun OMIEN MIELIPITEITTENI koskaan kertoneen urosäijien ylivertaisesta pahuudesta muihin väestöryhmiin verrattuna.
He vain syyllistyvät henkirikoksiin ryhmänä