Jokelan koulusurmat 7.11.2007
-
villivadelma
- Jane Marple
"toivo selvitä hengissä olematon.
-- Ampunut itseään päähän.." (kuuden uutiset, yle tv1)
Eli siis hengissä vielä?!
-- Ampunut itseään päähän.." (kuuden uutiset, yle tv1)
Eli siis hengissä vielä?!
Viimeksi muokannut Spider, Ke Marras 07, 2007 6:06 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
-
villivadelma
- Jane Marple
-
villivadelma
- Jane Marple
-
diipadaapa
- Armas Tammelin
Onko tämä nyt sitä Linkolalaista menetelmää jota ampujan äiti lienee pojalleen kertonut?
http://www.mikaelavuorio.fi/
Eikös Linkolan perusajatuksia ole juurikin tuo "heikommat eivät selviydy" jne. jota tekijä lienee mennyt tuonne tekemään, harventaakseen porukkaa. Ainakin noista teksteistä sai sellaisen käsityksen mitä on nettiä ehtinyt selaamaan.
Eikös Linkolan perusajatuksia ole juurikin tuo "heikommat eivät selviydy" jne. jota tekijä lienee mennyt tuonne tekemään, harventaakseen porukkaa. Ainakin noista teksteistä sai sellaisen käsityksen mitä on nettiä ehtinyt selaamaan.
Melkonen jymypaukku. Koko päivän olen ollut uutispimennossa ja kun menee nettiin niin tälläinen juttu tulee heti vastaan. Lapsellinen ja säälittävä tapaus tuo ampuja tuntuu olevan (yllätys yllätys), onko tässä nyt yritetty matkia ison maailman tapahtumia. Irc-galleriassa paasasi kuinka ei ole hullu, vaan tämä on hänen omaa sotaansa, saakeli mitä paskaa.
Syvä osanotto kaikien menehtyneiden omaisille.
ps. viha ei ikinä ole hyväksi, mutta nyt on sellainen olo joten sanonpa että toivottavasti kaveri jää henkiin. Onpahan sairaalassa aikaa seuraavat 50-vuotta miettiä valintojaan.
Syvä osanotto kaikien menehtyneiden omaisille.
ps. viha ei ikinä ole hyväksi, mutta nyt on sellainen olo joten sanonpa että toivottavasti kaveri jää henkiin. Onpahan sairaalassa aikaa seuraavat 50-vuotta miettiä valintojaan.
Viimeksi muokannut ubuntus, Ke Marras 07, 2007 6:24 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joo, mutta toisaalta heti tuo alkusivun kohta tökkää:diipadaapa kirjoitti:Onko tämä nyt sitä Linkolalaista menetelmää jota ampujan äiti lienee pojalleen kertonut?
Tekijä ei itse paremmin ihmisyydestä, veljeydestä tai elinvoimasta tuntunut välittävän...Näiltä sivuilla löytyy myös joitain unelmia paremmasta maailmasta, paremmasta ihmisyydestä ja veljeydestä sekä elinvoimaisemmasta Maasta.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Aikuinen nainen oli ilmeisesti rehtori.
Minä olen monestakin syystä pahoillani tapahtuneesta. Pahoillani sen suhteen, että ihmisiä on kuollut, pahoillani, että tästä tuli näin iso juttu ja pahoillani senkin vuoksi, että ampujan pahaa oloa ei huomattu ajoissa.
Koko juttu on täysi kopio Columbinesta, ajatuksineen, tapahtumineen, jopa kellonaikoineen. Ainoastaan se kaveri siitä rinnalta on puuttunut.
Tapahtumat alkoivat kai kello 11 tai vähän jälkeen. Columbine alkoi kello 11.10.
Ylen uutisten mukaan ampuja olisi ampunut itseään noin kello 12.04. Eric ja Dylan ampuivat itseään noin kello 12.04.
Epäilty oli kiinnostunut ilmeisesti enemmänkin Columbinesta ja sen tapahtumista, harmittaa, että Columbinen kopio tapahtui Suomessa. Virginian aikaan ampuja mainitsi pojat, mutta ei koskaan halunnut tehdä täyttä kopiota tapahtumista.
Kunhan saamme lisätietoja tapahtuneesta, löydämme varmasti enemmänkin yhtenäisyyksiä vuoden 1999 tapahtumiin.
Minä olen monestakin syystä pahoillani tapahtuneesta. Pahoillani sen suhteen, että ihmisiä on kuollut, pahoillani, että tästä tuli näin iso juttu ja pahoillani senkin vuoksi, että ampujan pahaa oloa ei huomattu ajoissa.
Koko juttu on täysi kopio Columbinesta, ajatuksineen, tapahtumineen, jopa kellonaikoineen. Ainoastaan se kaveri siitä rinnalta on puuttunut.
Tapahtumat alkoivat kai kello 11 tai vähän jälkeen. Columbine alkoi kello 11.10.
Ylen uutisten mukaan ampuja olisi ampunut itseään noin kello 12.04. Eric ja Dylan ampuivat itseään noin kello 12.04.
Epäilty oli kiinnostunut ilmeisesti enemmänkin Columbinesta ja sen tapahtumista, harmittaa, että Columbinen kopio tapahtui Suomessa. Virginian aikaan ampuja mainitsi pojat, mutta ei koskaan halunnut tehdä täyttä kopiota tapahtumista.
Kunhan saamme lisätietoja tapahtuneesta, löydämme varmasti enemmänkin yhtenäisyyksiä vuoden 1999 tapahtumiin.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
En oikein hoksannut mikä tässä linkissä oli ideana, valista minuaIhraponnari kirjoitti:http://www.kolumbus.fi/pikkulauri/bigpapa.htm
-
diipadaapa
- Armas Tammelin
http://www.mikaelavuorio.fi/dokumentit/ ... lmasta.pdfSara kirjoitti:Tekijä ei itse paremmin ihmisyydestä, veljeydestä tai elinvoimasta tuntunut välittävän...
Sieltä voi ajatuksia lukea, tekijä ei tosiaankaan noista mainitsemistasi asioista välittänyt.