En ole koko aikana väittänyt mitään tuollaista. Niskasaari ja Alibi ovat vain osasia palapelissä, jonka avulla olen muodostanut mielipiteeni. Olen puolustanut juttujen todenperäisyyttä, koska palaset sopivat vähän liian hyvin kokonaiskuvioon ollakseen vääriä.ulkosuomalainen kirjoitti:Ma en ole koko aikana ottanut kantaa Annelin ja Kukan lsh-syytteisiin kun en ole ensimmaistakaan dokumenttia nahnyt. Mun mielesta on vahan huvittavaa, etta sina puolestasi katsot saaneesi Niskasaarelta ja Alibin jutuista kattavan tiedon koko todistelusta.
Silloin kun saatananpalvonta oli vielä tapetilla syyttäjänkin toimesta, olen sanonut, että ääriuskovainen lääkäri ei ehkä ole viisain valinta uskottavuuden kannalta.ulkosuomalainen kirjoitti:Ja annat todistamattomien vaitteiden niin todistajien kuin lasten sijaisvanhempien uskonnollisesta vakaumuksesta vaikuttaa mielipiteeseesi naiden uskottavuudesta. Odotin vahan enemman.
Lisäksi olen sanonut kyseisestä lääkäristä, että mielestäni asiantuntija, jonka luottamuksellista ja pitkää suhdetta poliisin kanssa on korostettu, ei välttämättä ole puolueeton, kun alkaa tutkia näin julkisen tapauksen uhreja - koska hänellä on pitkä ja luottamuksellinen suhde poliisiin ja hän on taipuvainen uskomaan poliisin näkökannan. Siksi paikalle lasten tutkimuksiin olisi pitänyt saada myös puolustuksen nimeämä lääkäri. Olisiko se ollut kohtuutonta, jos toisessa vaakakupissa on kahden ihmisen oikeusturva? Ei mielestäni.
Sijaisvanhempiin en muista ottaneeni mitään kantaa.