Nyt tuli mitta täyteen

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

kakkosurpo
Frank Columbo

Re: Nyt tuli mitta täyteen

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Tervetuloa takaisin "poistuneet" uudella nimimerkillä. Epäilen erittäin paljon olevan talontapana että lopetetaan kirjoittelu, syystä tai toisesta ekalla nikillä, ja hetken päästä tulee uusi nikki jonka kirjoittelusta voi epäillä kirjoittajan olevan jo ennestään kirjoittanut ja postanneen 1000-4000 viestiä tänne.
Aika usein näyttäisi olevan tavoitteena saada uudelle nikille paljon postauksia just nyt ja heti, vaikka ilman mitään sisältöä.
Onko poistumisen syy se että on kasvanut aikuiseksi ja huomannut mitä paskaa on tullut kirjoitettua, vai onko syynä se että on tietyllä tapaa kirjoituksillaan profiloitunut tietynlaiseksi mielipiteiltään, vai mikä lie onkaan syy.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Ymmärrän hyvin, jos Skoone ja jotkut muutkin ovat saaneet minfosta tarpeekseen.
Vapauduin juuri kuukauden bannista, jolle ei löytynyt mitään selvää syytä.
Eräänä perusteluna modella oli 'aiemmat rikkomukset', nekin perustelemattomia.

Minfo voisi olla toimiva keskustelupalsta, jos sille saisi laadukkaamman moderoinnin.

Bye.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Pharnamoh
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Pharnamoh »

Täytyy myöntää että kerrankin Wagner on oikeassa. Aaltoja! Minfon modet on mitälie surkeita amisääliöitä, joiden ainoa motiivi bannata on kostaa niille jotka ovat kritisoineet joskus heidän kirjoituksiaan.
Siru83
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

vivy kirjoitti:Ei mikään penaalin terävin kynä
Tämä alkaa olla hyvin yleinen sananparsi täällä. Ei tämän foorumin käyttäjäkuntakaan keskimäärin ole tuollaista että siinä mielessä säästelisin tätä ilmausta. Pahasti teroituksen tarpeessa olevat kynät soimaavat muita.
irmuska
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Pharnamoh kirjoitti:Täytyy myöntää että kerrankin Wagner on oikeassa. Aaltoja! Minfon modet on mitälie surkeita amisääliöitä, joiden ainoa motiivi bannata on kostaa niille jotka ovat kritisoineet joskus heidän kirjoituksiaan.
Tsaijai. Tänä päivänä alkaa tuntua siltä, että ainoa järki on siellä amiksessa. Valkolakin kauttahan ei tehdä kuin lisää työttömiä / opiskelupaikattomia...
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Siru83
Adrian Monk

Irmuska on naispuolinen jarmo. Yli-innokas joka paikan säheltäjä ja häirikkö, jolla ei ole mitään oikeaa tietoa eikä teräviä mielipiteitä mistään asiasta mutta silti joka paikkaan pitää ängetä "oho olipas se kamalaa"-tyyppisiä turhia kommentteja. Kaiken lisäksi hän puolustaa lapsiinsekaantujia, eli on tyhmän lisäksi vielä vastenmielinenkin.

Jos jarmo ja irmuska ovat sinkkuja, ehdotan heille treffejä. Saisivat molemmat muuta tekemistä kuin palstan sotkeminen.
TheBride
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja TheBride »

Vetäkää henkeä kaikki mussuttajat, tää on kuitenkin vain keskustelupalsta, kannattaako ottaa niin kamalan vakavasti?

Minäkin olen lukenut minfoa ihan alusta asti, ja vain ainoastaan niitä topicceja, jotka kiinnostavat. En ole koskaan klikannut auki mitään Ulvila- tai Bodom-ketjuja, koska ne eivät kiinnosta.

Jokainen kirjoittaa, lukee, on kirjoittamatta tai lukematta just ja tasan sen verran mitä haluaa ja mihin mielenkiinto riittää.

Mä kyllä tykkään tästä foorumista, tuskinpa täällä muuten kävisin lueskelemassa ja satunnaisesti kirjoittelemassa. En kuitenkaan jaksa repiä pelihousujani minkään foorumin tai sen kirjoittajien muuttumisen tai muuttumattomuuden takia.
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.

- Therapy? - Diane.
jarmo.janis
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja jarmo.janis »

Nyt tuli mitta tosissaan täyteen kun kirjoittajaan kohdistuvia komentteja ja heittoja esitetään tosta vaan lonkalta tietämättä kirjoittajasta yhtään mitään pelkkiä arvailuja esittäen.Mä oon parin viimeeksi kuluneen viikon aikana vähentänyt kirjoittamista tåänne, mutta nyt kun lopetan niin säästyyhän sekin aika muuhun.
Siru83
Adrian Monk

No älä nyt jarmo ainakaan minun tekstejäni ota itseesi, et ole inhokkini, vaikka olinkin kieltämättä kirjoittanut aika ilkeästi; viesti oli kuitenkin suunnattu irmuskalle paitsi tuon yli-innokkuuden ja säheltämisen kohdalla, joka pätee molempiin.
kakkosurpo
Frank Columbo

jarmo.janis kirjoitti:Nyt tuli mitta tosissaan täyteen kun kirjoittajaan kohdistuvia komentteja ja heittoja esitetään tosta vaan lonkalta tietämättä kirjoittajasta yhtään mitään pelkkiä arvailuja esittäen.Mä oon parin viimeeksi kuluneen viikon aikana vähentänyt kirjoittamista tåänne, mutta nyt kun lopetan niin säästyyhän sekin aika muuhun.

Tervetuloa takaisin Jarmo, maltoit kuitenkin pysyä poissa melkein 2 tuntia. Onneksi olkoon.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
irmuska
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Siru83 kirjoitti:No älä nyt jarmo ainakaan minun tekstejäni ota itseesi, et ole inhokkini, vaikka olinkin kieltämättä kirjoittanut aika ilkeästi; viesti oli kuitenkin suunnattu irmuskalle paitsi tuon yli-innokkuuden ja säheltämisen kohdalla, joka pätee molempiin.
Onneksi sinä siru olet rauhallisuuden tyyssija ja ehdoton tuomion torvi. LU :roll:
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
rekkari
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja rekkari »

Olen melko uusi kirjoittaja täällä ja enimmäkseen seuraillut tota ulvila keskustelua....
sellaisen olen huomioinut, että siellä turhimpia kommentteja on nämä Anneli murhasi. ja Anneli lavasti. kommentit, joita ei perustella mitenkään.
Tai kehitellään jotain ihmeellisiä lavastus tai murhaamisteorioita selvästi valheellisten tai virheellisten tietojen pohjalle...tai jos joku kehittelee ihan toimivan ja mahdollisen teorian, se sivuutetaan ilman mitään perusteluja.
Tätä samaa siellä jatkuu ilmeisesti jo tuhansia sivuja...aivan turhaa vääntämistä ilman minkäänlaista todellisuuspohjaa.
Koitappa sieltä seasta sitten kaivaa jotai faktaa ja jotain järkeviä teorioita tapahtumien kulusta...se on suorastaan mahdotonta.
Juu ei ole kuitenkaan ihan vielä mitta täynnä....
Siru83
Adrian Monk

Kyllä alkaa tosiaan tulla mitta täyteen kun jälkeenjääneet irmuska, mielikki ja Atlanta kirjottavat ketjun täydeltä paskaa. Korkeasaaren apinatkin osaavat tehdä älykkäämpiä psykoanalyyseja kuin te.

Kyllä sen huomaa, että nämä "hitaalla käyvät" karkottavat koko ajan enemmä palstan vakkareita.
Atlanta
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Atlanta »

Joo, ja sitten?
Ei täällä vielä kovin paljon olekaan meikäläistä haukuttu, jonkinverran kuitenkin.
Mutta jätän haukut omaan arvoonsa.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
kakkosurpo
Frank Columbo

Ja Siru83:n oli opissa niillä Korkeasaaren apinoilla, aiheena psykoanalyysit.
Vaan Korkeasaaren apinat hylkäsivät Siru83:sen opintyön täysin ala-arvoisena.
Päästötodistukseen Siru83:lle apinat kirjoittivat: alioppinut anaali.
Vastaa Viestiin