Nyt tuli mitta täyteen
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Re: Nyt tuli mitta täyteen
Tervetuloa takaisin "poistuneet" uudella nimimerkillä. Epäilen erittäin paljon olevan talontapana että lopetetaan kirjoittelu, syystä tai toisesta ekalla nikillä, ja hetken päästä tulee uusi nikki jonka kirjoittelusta voi epäillä kirjoittajan olevan jo ennestään kirjoittanut ja postanneen 1000-4000 viestiä tänne.
Aika usein näyttäisi olevan tavoitteena saada uudelle nikille paljon postauksia just nyt ja heti, vaikka ilman mitään sisältöä.
Onko poistumisen syy se että on kasvanut aikuiseksi ja huomannut mitä paskaa on tullut kirjoitettua, vai onko syynä se että on tietyllä tapaa kirjoituksillaan profiloitunut tietynlaiseksi mielipiteiltään, vai mikä lie onkaan syy.
Aika usein näyttäisi olevan tavoitteena saada uudelle nikille paljon postauksia just nyt ja heti, vaikka ilman mitään sisältöä.
Onko poistumisen syy se että on kasvanut aikuiseksi ja huomannut mitä paskaa on tullut kirjoitettua, vai onko syynä se että on tietyllä tapaa kirjoituksillaan profiloitunut tietynlaiseksi mielipiteiltään, vai mikä lie onkaan syy.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Ymmärrän hyvin, jos Skoone ja jotkut muutkin ovat saaneet minfosta tarpeekseen.
Vapauduin juuri kuukauden bannista, jolle ei löytynyt mitään selvää syytä.
Eräänä perusteluna modella oli 'aiemmat rikkomukset', nekin perustelemattomia.
Minfo voisi olla toimiva keskustelupalsta, jos sille saisi laadukkaamman moderoinnin.
Bye.

Vapauduin juuri kuukauden bannista, jolle ei löytynyt mitään selvää syytä.
Eräänä perusteluna modella oli 'aiemmat rikkomukset', nekin perustelemattomia.
Minfo voisi olla toimiva keskustelupalsta, jos sille saisi laadukkaamman moderoinnin.
Bye.
Täytyy myöntää että kerrankin Wagner on oikeassa. Aaltoja! Minfon modet on mitälie surkeita amisääliöitä, joiden ainoa motiivi bannata on kostaa niille jotka ovat kritisoineet joskus heidän kirjoituksiaan.
Tämä alkaa olla hyvin yleinen sananparsi täällä. Ei tämän foorumin käyttäjäkuntakaan keskimäärin ole tuollaista että siinä mielessä säästelisin tätä ilmausta. Pahasti teroituksen tarpeessa olevat kynät soimaavat muita.vivy kirjoitti:Ei mikään penaalin terävin kynä
Tsaijai. Tänä päivänä alkaa tuntua siltä, että ainoa järki on siellä amiksessa. Valkolakin kauttahan ei tehdä kuin lisää työttömiä / opiskelupaikattomia...Pharnamoh kirjoitti:Täytyy myöntää että kerrankin Wagner on oikeassa. Aaltoja! Minfon modet on mitälie surkeita amisääliöitä, joiden ainoa motiivi bannata on kostaa niille jotka ovat kritisoineet joskus heidän kirjoituksiaan.
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Irmuska on naispuolinen jarmo. Yli-innokas joka paikan säheltäjä ja häirikkö, jolla ei ole mitään oikeaa tietoa eikä teräviä mielipiteitä mistään asiasta mutta silti joka paikkaan pitää ängetä "oho olipas se kamalaa"-tyyppisiä turhia kommentteja. Kaiken lisäksi hän puolustaa lapsiinsekaantujia, eli on tyhmän lisäksi vielä vastenmielinenkin.
Jos jarmo ja irmuska ovat sinkkuja, ehdotan heille treffejä. Saisivat molemmat muuta tekemistä kuin palstan sotkeminen.
Jos jarmo ja irmuska ovat sinkkuja, ehdotan heille treffejä. Saisivat molemmat muuta tekemistä kuin palstan sotkeminen.
Vetäkää henkeä kaikki mussuttajat, tää on kuitenkin vain keskustelupalsta, kannattaako ottaa niin kamalan vakavasti?
Minäkin olen lukenut minfoa ihan alusta asti, ja vain ainoastaan niitä topicceja, jotka kiinnostavat. En ole koskaan klikannut auki mitään Ulvila- tai Bodom-ketjuja, koska ne eivät kiinnosta.
Jokainen kirjoittaa, lukee, on kirjoittamatta tai lukematta just ja tasan sen verran mitä haluaa ja mihin mielenkiinto riittää.
Mä kyllä tykkään tästä foorumista, tuskinpa täällä muuten kävisin lueskelemassa ja satunnaisesti kirjoittelemassa. En kuitenkaan jaksa repiä pelihousujani minkään foorumin tai sen kirjoittajien muuttumisen tai muuttumattomuuden takia.
Minäkin olen lukenut minfoa ihan alusta asti, ja vain ainoastaan niitä topicceja, jotka kiinnostavat. En ole koskaan klikannut auki mitään Ulvila- tai Bodom-ketjuja, koska ne eivät kiinnosta.
Jokainen kirjoittaa, lukee, on kirjoittamatta tai lukematta just ja tasan sen verran mitä haluaa ja mihin mielenkiinto riittää.
Mä kyllä tykkään tästä foorumista, tuskinpa täällä muuten kävisin lueskelemassa ja satunnaisesti kirjoittelemassa. En kuitenkaan jaksa repiä pelihousujani minkään foorumin tai sen kirjoittajien muuttumisen tai muuttumattomuuden takia.
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.
- Therapy? - Diane.
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.
- Therapy? - Diane.
-
jarmo.janis
- Vic Mackey
Nyt tuli mitta tosissaan täyteen kun kirjoittajaan kohdistuvia komentteja ja heittoja esitetään tosta vaan lonkalta tietämättä kirjoittajasta yhtään mitään pelkkiä arvailuja esittäen.Mä oon parin viimeeksi kuluneen viikon aikana vähentänyt kirjoittamista tåänne, mutta nyt kun lopetan niin säästyyhän sekin aika muuhun.
No älä nyt jarmo ainakaan minun tekstejäni ota itseesi, et ole inhokkini, vaikka olinkin kieltämättä kirjoittanut aika ilkeästi; viesti oli kuitenkin suunnattu irmuskalle paitsi tuon yli-innokkuuden ja säheltämisen kohdalla, joka pätee molempiin.
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
jarmo.janis kirjoitti:Nyt tuli mitta tosissaan täyteen kun kirjoittajaan kohdistuvia komentteja ja heittoja esitetään tosta vaan lonkalta tietämättä kirjoittajasta yhtään mitään pelkkiä arvailuja esittäen.Mä oon parin viimeeksi kuluneen viikon aikana vähentänyt kirjoittamista tåänne, mutta nyt kun lopetan niin säästyyhän sekin aika muuhun.
Tervetuloa takaisin Jarmo, maltoit kuitenkin pysyä poissa melkein 2 tuntia. Onneksi olkoon.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Onneksi sinä siru olet rauhallisuuden tyyssija ja ehdoton tuomion torvi. LUSiru83 kirjoitti:No älä nyt jarmo ainakaan minun tekstejäni ota itseesi, et ole inhokkini, vaikka olinkin kieltämättä kirjoittanut aika ilkeästi; viesti oli kuitenkin suunnattu irmuskalle paitsi tuon yli-innokkuuden ja säheltämisen kohdalla, joka pätee molempiin.
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Olen melko uusi kirjoittaja täällä ja enimmäkseen seuraillut tota ulvila keskustelua....
sellaisen olen huomioinut, että siellä turhimpia kommentteja on nämä Anneli murhasi. ja Anneli lavasti. kommentit, joita ei perustella mitenkään.
Tai kehitellään jotain ihmeellisiä lavastus tai murhaamisteorioita selvästi valheellisten tai virheellisten tietojen pohjalle...tai jos joku kehittelee ihan toimivan ja mahdollisen teorian, se sivuutetaan ilman mitään perusteluja.
Tätä samaa siellä jatkuu ilmeisesti jo tuhansia sivuja...aivan turhaa vääntämistä ilman minkäänlaista todellisuuspohjaa.
Koitappa sieltä seasta sitten kaivaa jotai faktaa ja jotain järkeviä teorioita tapahtumien kulusta...se on suorastaan mahdotonta.
Juu ei ole kuitenkaan ihan vielä mitta täynnä....
sellaisen olen huomioinut, että siellä turhimpia kommentteja on nämä Anneli murhasi. ja Anneli lavasti. kommentit, joita ei perustella mitenkään.
Tai kehitellään jotain ihmeellisiä lavastus tai murhaamisteorioita selvästi valheellisten tai virheellisten tietojen pohjalle...tai jos joku kehittelee ihan toimivan ja mahdollisen teorian, se sivuutetaan ilman mitään perusteluja.
Tätä samaa siellä jatkuu ilmeisesti jo tuhansia sivuja...aivan turhaa vääntämistä ilman minkäänlaista todellisuuspohjaa.
Koitappa sieltä seasta sitten kaivaa jotai faktaa ja jotain järkeviä teorioita tapahtumien kulusta...se on suorastaan mahdotonta.
Juu ei ole kuitenkaan ihan vielä mitta täynnä....
Kyllä alkaa tosiaan tulla mitta täyteen kun jälkeenjääneet irmuska, mielikki ja Atlanta kirjottavat ketjun täydeltä paskaa. Korkeasaaren apinatkin osaavat tehdä älykkäämpiä psykoanalyyseja kuin te.
Kyllä sen huomaa, että nämä "hitaalla käyvät" karkottavat koko ajan enemmä palstan vakkareita.
Kyllä sen huomaa, että nämä "hitaalla käyvät" karkottavat koko ajan enemmä palstan vakkareita.
Joo, ja sitten?
Ei täällä vielä kovin paljon olekaan meikäläistä haukuttu, jonkinverran kuitenkin.
Mutta jätän haukut omaan arvoonsa.
Ei täällä vielä kovin paljon olekaan meikäläistä haukuttu, jonkinverran kuitenkin.
Mutta jätän haukut omaan arvoonsa.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Ja Siru83:n oli opissa niillä Korkeasaaren apinoilla, aiheena psykoanalyysit.
Vaan Korkeasaaren apinat hylkäsivät Siru83:sen opintyön täysin ala-arvoisena.
Päästötodistukseen Siru83:lle apinat kirjoittivat: alioppinut anaali.
Vaan Korkeasaaren apinat hylkäsivät Siru83:sen opintyön täysin ala-arvoisena.
Päästötodistukseen Siru83:lle apinat kirjoittivat: alioppinut anaali.