Naakka-- ma olen kolmen vuoden aikana kehittanyt miljoona teoriaa miten livemurha onnistuu. Olen toistuvasti todistanut uskostani livemurhan mahdollisuuteen. Silti vaitat minun tietavan, ettei se onnistu. Viitsitko lakata tietamasta mun ajatuksista enemman kuin mina?
Pardon on tasmalleen oikeassa--kumpikaan edellinen oikeusaste ei ostanut sun ja Turren tuulikaappiteoriaa. Kukaan nauhaa kuullut ammattilainen (Hemmi, FBI, Tuija) ei nayta pystyvan sen perusteella varmasti paikantamaan silla liikuvia ihmisia. FBI ei edes osaa sanoa missa kirkaisija on puhelimeen nahden. Aanen tuntijat taalla eivat tunnu uskovan teitin teoriota. Zemia en laske asiaa ymmartavaksi. Enka Suskua.
Epavarmuus Annelin liikkeista on puolustuksen etu, kun epavarmuudet luetaan syytetyn hyvaksi.
Kumpikin edellinen oikeusaste kuitenkin katsoi, etta Anneli olisi voinut surmata Jukan nauhan aikana. Myos hupun olisi pitanyt ehtia surmata Jukka ja poistua ympariverisena paikalta,
kaytannossa jalkia jattamatta ihan samassa ajassa. Itse asiassa hupun olisi pitanyt hoitaa koko homma sisaantulosta poistumiseen noin neljassa minuutissa. Vai uskotko todella, etta Anneli pahkaili 20 minuuttia ulkona--T-paidassaan talviyossa, verta rapulle tippuen???? --silla aikaa kun huppu maiski tuskasta karjuvaa Jukkaa takkahuoneessa, ja kuulolla oleva lapsi odotti siina aulassa, etta koska se aiti tulee sisaan, tajuamatta mita noin seitseman metrin paassa tapahtuu? Montako minuuttia lapsi sun mielesta odotti? Ja muut kolme pysyivat tiukasti huoneessaan? Kauanko teitin mielesta Satakuntalaisilta todella menee hatatilassa herata?
Hovi toisaalta lankesi tahan pitkatukkaiset- eivat -voi-tehda-murhia -teoriaan, kun katsoi, etta Annelilla ei olisi ollut aikaa "lavastaa' ja peseytya ennen poliisin tuloa. Kaikki lavastukset oli mun mielesta tehty jo ennen nauhaa. Astaloinnin aikana Anneli saattoi kayttaa pussilakanaa tai mita tahansa vaikka siita kodinhoitohuoneen lattialta ohijuostessaan kaappaamaansa vaatetta peitevaatteena ja tiputtaa sinne takkahuoneen vaatekasoihin.
Viela viimeksi oikeudessa muutama viikko sitten KRP:n tutkija sanoi, etta esim. vasara olisi kaynyt tekovalineeksi jalkien perusteella. Silti sa Naakka itsepaisesti vaitat, etta valine oli sorkkarauta. Tiedat taas paremmin kuin kaikki muut? Muut eivat vain ikina tunnusta faktoja?
Evil Lindroos kirjoitti
Mistään ei löydy niitä murha-aseita. Onko niitä Auerilta muuten tivattu? Missä on murha-ase? Mihin se on piilotettu?
Siis veitsihan jai sinne. Sen kai tiesit? Ja kylla niista muista on Annelilta kysytty. Toistuvasti. Mm. muistijalkitestissa. Oletatko taman syyllisena heti kertovan etta juu, sinnehan ma sen nakkasin, takkapuitten taakse siella takkahuoneessa/olohuoneen matkalaukun rikkinaisen vuorin valiin?
Kenenkaan on ihan turha vaittaa, etta siella olisi kaikkia mahdollisia piilopaikkoja heti murhan jalkeen tutkittu. Siihen pakastimeen ja sen tyhjennykseen on mun mielesta turha jymahtaa.
Peite-Seppo sitten yritti sorkkarautaa ja vasaraa lainaksi kolme vuotta myohemmin mutta kun ei herunut, takavarikoivat sitten Annelin pidatyksen yhteydessa taman silloisia tyokaluja. Samaan aikaan kun etsivat niita ruskeita kuituja taman silloisesta kodista.
Selitat myos, etta olisi "fyysinen todiste" jos joku todistaisi, ette ikkunasta olisi voitu tulla sisalle. Siita pitaa nyt kylla valitettavasti paasta ulos myos. Ei ole tassa tapauksessa sama asia.
Mun mielesta syyttajalla on kaikki ainekset todistaa, ettei siita ikkunasta ole voinut vertatippuva murhaaja astalonsa kanssa Hake-nauhan aikana poistua. Jos toisaalta oletetaan, ettei murhaaja olekaan ollut kovin verinen ( toinen kenka ja hanskat vain), miksi Annelin olisi pitanyt olla? Ai juu, se pitka tukka taas...
Mutta tamahan menee taas niihin lillukanvarsiin, joista kukaan itseaankunnioittava annelisti ei ole kiinnostunut. Mietitaan mieluummin mukavampia, niinkuin veljen Jerry Cotton-paljastuksia, kun niilla on sillai oikeesti talle murhakeissille hirveasti valia, vaikka se munaton Mannerkaan ei tajunnut kuinka tarkeasta asiasta on kysymys.