No huh huh, siinäpä sitä sitten onkin lopputulemaa. Voi mikä järkytys jos näin tosiaan on.Gurney kirjoitti:Nyt tuli tieto teiniltä, että vakavimmin loukkantunut on kuollut !!!
Oulun koulupuukotus: 4 loukkaantui 10.10.2013
Re: Ammattiopiston tiloissa puukoitettu useita - Oulu
^^olettaisin, että ovat saattaneet käydä samoja kouluja jo aiemmin (yläkoulu, alakoulu).
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Siinä viedään JesseäGurney kirjoitti:Ja nimi tiedossa. 97 syntynyt J.O pukeutunut maastohousuihin ja mustaan huppariin. puukotti pahiten loukkantunutta tyttöä 3 kertaa selkään ruokajonossa

-
Porin
Odotetaan kuitenkin virallisia tietoja.Gurney kirjoitti:Nyt tuli tieto teiniltä, että vakavimmin loukkantunut on kuollut !!!
Huhujahan liikkuu aina.
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Eiköhän tekijää odota laitoshoito jo ennen oikeuteen menoa. Puukotukset kohdistuneet mitä suuremalla todennäköisyydellä aivan satunnaisia henkilöitä kohtaan.
Ei ainakaan vielä ole missään lukenut että ketään olisi kuolleeksi todettu.
Odotellaan että tämä yksi saasta tulee riehumaan tähän ketjuun ja puolustelemaan 16 vuotiasta puukottajaa. Puukottajan ikähän sattuu olemaan saastan ihannoimaa sekä seksuaalisesti haluttavaa vuosikertaa.
Ei ainakaan vielä ole missään lukenut että ketään olisi kuolleeksi todettu.
Odotellaan että tämä yksi saasta tulee riehumaan tähän ketjuun ja puolustelemaan 16 vuotiasta puukottajaa. Puukottajan ikähän sattuu olemaan saastan ihannoimaa sekä seksuaalisesti haluttavaa vuosikertaa.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
- Geissimummo
- Andy Sipowich NYPD
Ammattiopiston tiloissa puukoitettu useita - Oulu
Ihan uskomatonta, näitä sattuu turhan usein Suomessakin jo
Puukottajakin on melkeinpä lapsi vielä.. Kiusaaminen on kyllä niin raakaa nykyään, etten toisaalta ihmettele jos uhrilla päässä naksahtaa jossain vaiheessa 
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
A friend is nothing, but an known enemy.
- AutumnForever
- Martin Beck
Aina etsitään syitä kiusaamisesta. Kyllä, se on vakava asia mutta ei normaalijärkinen siltikään lähde puukottamaan ketään vaikka olisi kiusattu. Toki se kiusaaminen vaurioittaa psyykeä. Itse olen myös ollut varsinkin ala-asteella kiusaamisen uhri muttei ole kyllä tullut mieleenkään yrittää tappaa kiusaajia. Minä uskon että jotkut ihmiset vaan ovat pahoja. Tätä puukottajaa en tunne tai tiedä hänen taustojaan niin en tietenkään osaa sanoa mitä on taustalla. Mutta voisiko olla vaan pikkusen sairaassa mielessä halunnut huomiota..
Tai sitten tosiaan entisestä koulusta on tullut jotain pahimpia kiusaajia samaan kouluun. Jos vahtimestari, joka hänkin nuori poika/mies, on yrittänyt jotenkin estää? Olisiko tämä jannu ollut semmonen ei-niin-tyttöjen-suosiossa-tyyppi ja päättänyt jotenkin näyttää ja uhmaikä jäänyt päälle.
Luin jo jostain että syy voisi olla SSRI-lääkkeissä mutta se jätettäköön ihan omaan arvoonsa.
Tai sitten tosiaan entisestä koulusta on tullut jotain pahimpia kiusaajia samaan kouluun. Jos vahtimestari, joka hänkin nuori poika/mies, on yrittänyt jotenkin estää? Olisiko tämä jannu ollut semmonen ei-niin-tyttöjen-suosiossa-tyyppi ja päättänyt jotenkin näyttää ja uhmaikä jäänyt päälle.
Luin jo jostain että syy voisi olla SSRI-lääkkeissä mutta se jätettäköön ihan omaan arvoonsa.
On päiviä, joina ei huomaa, että
vuoret ovat yhä pystyssä.
On tunteja joina kaikki on pelkkää mustien
rantojen roskaa.
Hetkiä joina ei tunne ketään.
vuoret ovat yhä pystyssä.
On tunteja joina kaikki on pelkkää mustien
rantojen roskaa.
Hetkiä joina ei tunne ketään.
Tapahtuu ja tulee myös tapahtumaan ennen kouluikää ja myöhemmin mahdollisessa työelämässä niin kauan kuin ihmisiä on olemassa. Missään paikassa ei ole nollatoleranssia, vaikka hyväuskoisille näin väitetäänkin. Yhdestä miespuolisesta puukotuksen uhrista (jos kiusaaminen on tosiaan ajanut tähän tekoon) minä ainakin sain Iltalehden skuupin perusteella käsityksen ja olettaisin tämän sitten olevan se vahtimestari.irmuska kirjoitti:^ että näin. Koulukiusaamista yritetään ehkäistä vaikka millä keinoin ja silti se on kuin vitsaus ja tulee sitä olemaan varmasti aina. Missasinko tiedon vai oliko jossain jo maininta oliko kaikki puukotetut vahtimestaria lukuunottamatta tyttöjä?
Onhan se surullista, jos on jo kuollut joku. Näitä vaan tulee jatkossa olemaan entistä enemmän, kun kaikki sallitaan, kiusaamisiin ei uskalleta puuttua opettajien tahoilta senkään takia, kun opettajat taas pelkäävät oppilaiden vanhempia, joka voi olla sille omalle opettajan uralle sitten kohtalokasta. Yleensä ne pahimmat kiusaajat tulee rikkaiden perheistä. (rahallisesti rikkaiden). Myös nykyajan kasvatusihanteet, jotka on jo seuraavalle sukupolvelle siirtyneet. Eli saa tehdä ihan mitä lystää ilman mitään seurauksia. "Entä sitten, jos meidän Peetu nyt kiusaa teidän Kyöstiä? Pidän sinä huoli omista asioistasi!". Tai se kuuluisa: "Mutta, kun eihän meidän lapsi?!?!".
Tämä mua vaan aina tympii, että puukkoa tai pyssyä ei juuri koskaan käännetä tuskan ja ahdistuksen aiheuttajiin. Vähän sama juttu noitten rattijuoppojen kanssa. Sivullinen yleensä kuolee/loukkaantuu, mutta "Jumala" suojelee hulluja ja humalaisia.
Kiusaaja unohtaa hetkessä, kiusattu ei koskaan.
Kyllä, olen trans-ihminen. Ei, en hae seuraa.
Itse paikalla olleena tuli aika järkytyksenä tuo.
edit:
1. Mistä nimi tuli tietoon??
2. Onko mitään vahvistusta, että yksi uhreista olisi kuollut??
edit:
1. Mistä nimi tuli tietoon??
2. Onko mitään vahvistusta, että yksi uhreista olisi kuollut??
Viimeksi muokannut muddis, To Loka 10, 2013 2:26 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ainakaan poliisin tietojen mukaan vammat olivat kaikilla vakavia, mutta ei hengenvaarallisia. Samoin media puhuu edelleen vain loukkaantuneista.Gurney kirjoitti:Nyt tuli tieto teiniltä, että vakavimmin loukkantunut on kuollut !!!
When I die I don't want no part of heaven
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
(B.Springsteen - Youngstown)
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
(B.Springsteen - Youngstown)
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Geissimummo kirjoitti:Ihan uskomatonta, näitä sattuu turhan usein Suomessakin joPuukottajakin on melkeinpä lapsi vielä.. Kiusaaminen on kyllä niin raakaa nykyään, etten toisaalta ihmettele jos uhrilla päässä naksahtaa jossain vaiheessa
Olisitko niin ystävällinen että postaisit tänne tietolähteesi missä todetaan että tämä järjetön teko johtuu kiusaamisesta?
En ole vielä itse kuullut muuta kuin sen että 4 ihmistä on puukotettu ja puukottaja on 1997 syntynyt nuori mies sekä sen että kiinni on.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Toi o iha totta. Täälhä o pyöriny useinki urlei noihin ssristories ym. sivustoihin. Mä oon ite vetäny rauhottavia ja sit kaikki maailman mielialalääkkeet ennen sitä kahlannu läpi. Ei niist mikää auttanu ahdistukseen, muutaku bentsot, joita käytän nykyäänkin hallitusti.Luin jo jostain että syy voisi olla SSRI-lääkkeissä mutta se jätettäköön ihan omaan arvoonsa.
"Masennuslääkkeistä (esim. SSRI:t) ei jää riippuvaiseksi" -lausunnot lekureiden suusta pistää etomaan, kun tietää sen henkilökohtaisesti itse läpi käyneensä, joka myrkyn kohdalla. "Ne ovat lopetusoireet, eivät vieroitusoireet". Voi järjenvalo...
Yllämainitsemaasi ihmisen pahuuteen en sen kummemmin kantaa ota, kun kaikki ihmiset nyt tahtoo olla pahoja. Jos suurin osa kestää kovat löylyt, ei se sitä tarkoita, että kaikki kestää.
E: Anteeksi kamalasti, kun en osaa lainata, jäi nimimerkki poijes lainaajan tekstistä. Olen noviisi.
Viimeksi muokannut shemale, To Loka 10, 2013 2:28 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä, olen trans-ihminen. Ei, en hae seuraa.
Järkyttävää. olen itse opiskellut kyseisen koulun jälkeen olevassa toisessa ammattiopistossa, ja siksi alue on aika tuttua minullekkin..
"if your religion is worth of killing, please start yourself"
Se minua ihmetyttää, miksi kiusatut hyökkäilee sivullisten kimppuun? Niiden, jotka eivät ole millään lailla sidoksissa asiaan? Miksei ne tapa niitä kiusaajiaan?
Vai onko tämä puukottaja ollut kaikkien yhteinen sylkykuppi? Vai miten voi näin nopeasti levitä sana, että kiusattu oli? Jos se noinkin yleisessä tiedossa on ollut, niin miksei kukaan ole puuttunut?
Vai onko tämä puukottaja ollut kaikkien yhteinen sylkykuppi? Vai miten voi näin nopeasti levitä sana, että kiusattu oli? Jos se noinkin yleisessä tiedossa on ollut, niin miksei kukaan ole puuttunut?
Minä kuulin, että nimi olisi Joonas.
^itselle tuli heti kiusaamisen yhteydessä mieleen, että olisiko kaksi ensimmäistä puukotettua ollut juuri niitä kiusaajia ja nämä kaksi muuta joutuneet uhreiksi sattumalta; vahtimestari työnsä puolesta (yrittänyt kenties rauhoittaa tekijää) ja kadulla kulkija ihan muuten vaan. Mistä näistä tietää kun ei varmaa tietoa ole.
Voihan se toki olla niinkin, että tekijällä on vain päässä alkanut yhtäkkiä viirata.
Voihan se toki olla niinkin, että tekijällä on vain päässä alkanut yhtäkkiä viirata.
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."