Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

ulkosuomalainen
Michael Knight

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Kuolemannaakka kirjoitti
Kuten olen joskus todennut: tämä on semmoinen sivistyksen ja realismintajun kysymys, tämä Ulvilan syyllisyyskysymys.
Kukapas se linnun pyrston nostaa, jollei Naakka itse.
Pyllistely...sorry, tangenttipoyta tokkii...pullistelu toimii mun onneksi katevana palstaltakarkoituskeinona.
Talla kertaa pikanuuhkaisu riitti.
Adios.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Naakka, aina yhtä tyytyväisenä itseensä:

- Ai että osasinkin taas olla hauska ja niin nokkela. Aaa.. =)
Tulihan murjastua!! Kaak-kaak, laitanpa vielä yhden hymiön tähän perään =)

Kuva

Voisit ottaa ^ tuon giffin avatariksesi..
Viimeksi muokannut Tara, Ti Loka 22, 2013 12:15 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Harpo

Viesti Kirjoittaja Harpo »

Ei kai se Naakan vika ole, jos palstan uudet antiannelistit ovat kuunnellet pari häke-nauhapätkää ja ensimmäisinä maailmassa havainneet, ettei siellä ääntele Jukka ollenkaan, vaan äänikäsitellyt jokellusikäiset lapset, rumpukone, höyryjuna ja Zorro hevosineen.
Ole tässä nyt pokkana, oikeesti.
Tara
Horatio Caine

Harpo kirjoitti:Ei kai se Naakan vika ole, jos palstan uudet antiannelistit ovat kuunnellet pari häke-nauhapätkää ja ensimmäisinä maailmassa havainneet, ettei siellä ääntele Jukka ollenkaan, vaan äänikäsitellyt jokellusikäiset lapset, rumpukone, höyryjuna ja Zorro hevosineen.
hei, en tarkoita tätä viime päivien nauhan pätkiä koskevaa keskustelua, vaan Naakan asennetta yleensä, sekä aiheeseen että muihin keskusteilijoihin. Varsinkin sen tyyliset murjaisut kuin se, jossa Naakka tälläsi kestovirnistyshymiön =) 'loisteliaan vitsinsä' perään, sen sisältö kuului pääpiirteessään näin: Auer uhkasi lopettaa lsh:n jos lapset eivät pidä suutaan kiinni.

Itse en todellakaan enää oikein jaksa... koko Ulvilaa.
Mutta noin yleensä pidän mahdollisena, että yllärit eivät ole kaikki vielä tulleet esiin.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
one eye
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja one eye »

ulkosuomalainen kirjoitti:
Kuolemannaakka kirjoitti
Kuten olen joskus todennut: tämä on semmoinen sivistyksen ja realismintajun kysymys, tämä Ulvilan syyllisyyskysymys.
Pyllistely...sorry, tangenttipoyta tokkii...pullistelu toimii mun onneksi katevana palstaltakarkoituskeinona.
Adios.
No niin, kuolemannaakka on ajan kanssa löytänyt langan pään. Siitä vaan kehimään koko vyyhti esiin, niin selviää miksi huppari vei rakkaan astalonsa mukanaan, miksi vaihtoi vaatteensa verannalla, miksi kengätkin ja vaikka millainen oli työkalupakkinsa sekä muutama muu pikkuseikka.
Turumurre kirjoitti: mielestäni ne ovat Annelin sydämen ääniä. Näitä samoja kuuluu vielä hetki myöhemmin, ennen Lahden "Tuu joota".
annijatta
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Nyt huppu Jupiset Riimisi Rupiset

Voi mua väsynyttä viiltelijää,
osaanko totuuteen tulla?
Maailmalle mitä musta pellestä jää,
vain karmeita tarinoita hupussa mulla
Nyt istun alas, panen huppuni laulamaan,
tarinaa kertomaan
Tarinaa menneistä, aa, astalon lyönneistä

Nyt huppu jupiset riimisi rupiset
jo tarpeeksi haamuna hyörit
Nyt korvaani karmeat juttusi supiset,
tutkinnassa turhaan mukana pyörit
Et jättää saa pois sanaakaan
Et sitä kauheintakaan

Ei koira haista missä kulkenut oot,
paljon et hajuja luonut
Tutkijaa monta harhaan johtanut oot,
turhia mutkia totuuteen tuonut
Palaa mieleni menneisiin
muistan kun uhosin
Tulevaisuuteni tuhosin,
saisinpa ukkoni takaisin

Nyt huppu jupiset riimisi rupiset
Ja katkot valheesi nyörit
Viimeiset vuotesi vankilassa jupiset
Elinkautisen saanena sellissä pyörit
Ei juttuus uskota hovissakaan
Ei siihen puheluunkaan
...

Ei mua suojaa enää huppuni tuo
taittamaan tarinaa teille
Viimein palaan muistilokeron luo
viimein laulan lauluni teille
Hovioikeudessa nielen uudestaan ja uudestaan
Tallenteen tarinaan sekä sen koosteeseen
Sitä kääntelen edestakas

Nyt huppu jupiset ...
(x3)
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

KIITOS annijatta, työpäivän ehdoton kohokohta!...

täällä soi juuri teininapeista Eput, how appropriate!
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Kuolemannaakka
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

ulkosuomalainen kirjoitti:
Kuolemannaakka kirjoitti
Adios.
Hei hei :wink:

(ylläpito: kai chattailu sallitaan Lautamiehissä? Mikäli ei, niin lisään tähän jotain turhaa ajatuksenvirtaa, ettei palstan luettavuus ja tarkoituksenmukaisuus kärsi mistään turhasta, joutavanpäiväisestä chatista ja näin rasita suotta meitä amatööridekkareita, jotka haluamme vain paneutua erilaisiin rikoksiin, emmekä suinkaan ole täällä toisiamme haukkumassa, tai - luoja paratkoon!- chattailemassa jotain jonninjoutavaa ja aiheeseen millään tavalla liittymätöntä, saatikka, että arvostelisimme palstan moderoinnin tasoa millään muulla osastolla, kuin missä se on (kulloinkin) sallittua ja jopa suotavaa - kunhan ei nyt sentään liiallisuuksiin mennä, eikä vaadita mitään selityksiä asioihin tai tuomioihin tai kysellä muuten hankalia. )
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Kuolemannaakka

Tara kirjoitti:
Harpo kirjoitti:Ei kai se Naakan vika ole, jos palstan uudet antiannelistit ovat kuunnellet pari häke-nauhapätkää ja ensimmäisinä maailmassa havainneet, ettei siellä ääntele Jukka ollenkaan, vaan äänikäsitellyt jokellusikäiset lapset, rumpukone, höyryjuna ja Zorro hevosineen.
hei, en tarkoita tätä viime päivien nauhan pätkiä koskevaa keskustelua, vaan Naakan asennetta yleensä, sekä aiheeseen että muihin keskusteilijoihin. Varsinkin sen tyyliset murjaisut kuin se, jossa Naakka tälläsi kestovirnistyshymiön =) 'loisteliaan vitsinsä' perään, sen sisältö kuului pääpiirteessään näin: Auer uhkasi lopettaa lsh:n jos lapset eivät pidä suutaan kiinni.

Itse en todellakaan enää oikein jaksa... koko Ulvilaa.
Mutta noin yleensä pidän mahdollisena, että yllärit eivät ole kaikki vielä tulleet esiin.
Tara kultaseni: olet nyt kolmannen kerran kirjoittanut palstalle tuon minun "vitsini", jollaista en ollenkaan muista kirjoittaneeni, ja jota en haullakaan löytänyt. Etsin sitä jo viime kerralla, kun sen täällä esitit, mutta silloin en bannin vuoksi päässyt asiaa kysymään. Oletko ihan varma, että olen sellaista kirjoittanut? Makuni on joskus huono, mutta tuo ei kyllä ihan vaikuta minun tyyliseltäni huumorilta. Kaikkea kirjoittamaani en myöskään muista, mutta jotenkin minulla on kaamea epäilys, että joko muistat kirjoittajan väärin, tai sitten olet tajunnut itse tekstin väärin.

Nää mun hymiöt on tarttuneet aikoinaan ircistä (silloin kun se oli eräänlainen chat, 90-luvun lopulla), ja ne tarkoittavat vain sitä, että olen kirjoittaessani positiivisella tuulella, iloinen, enkä kovin vakavissani. Niistä ei kannata ahistua niin kauheasti. Voin yrittää karsia niitä, mutta silloin teksti näyttää kovin vakavalta, enkä minä ole läheskään aina kovin vakava. Eli silloin, kun tekstissäni ei ole hymiöitä, olen vähemmän leppoisalla tuulella. Leppoisuuteni aste on siis helposti katsottavissa tekstien perusteella. (tähän olisin laittanut hymiön normaalisti, mutta jätän sen nyt pois, jos se ärsyttää)
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Tara kirjoitti:...
Muistatko vielä jokuvaanin tekemät löydöt Auerin kasvoilta, kuvakaappaukset sairaalavideolta, siitä versiosta, jonka resoluutiosta oli vielä jotakin jäljellä? Silmäluomessa, nenän syrjässä, huulessa, käsissä isoja painaumia, paikoin verestäviä + kohoumia kämmenen puolella kuin rakkoja, rystysissä nirhaumaa, kaulan alaosassa nirhauma, mustelma kämmenen selässä.http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 50#p586850

:lol: :lol: :lol: :lol:

Ettäkö ihan tosissaan saa taas tästä Taran verivärimaalauksesta kuunnella... :|

Tässä on Taran orava joka putosi picasan kehittämään veriämpäriin, ...löi siinä samalla nenunsa ämpärin pohjaan

Kuva
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Voisithan sinä turumurre vaikka kertoa, että mistä se tuore verenpurkauma Anneli Auerin silmäkulmaan tuli, ja erikoiset vammat käsiinkin, kun ne eivät tämän A.Auerin omasta kertomuksesta tule esiin. Olisi luullut, että hän noitakin vammoja olisi auliisti esitellyt?
Kuolemannaakka

turumurre kirjoitti:
Tara kirjoitti:...
Muistatko vielä jokuvaanin tekemät löydöt Auerin kasvoilta, kuvakaappaukset sairaalavideolta, siitä versiosta, jonka resoluutiosta oli vielä jotakin jäljellä? Silmäluomessa, nenän syrjässä, huulessa, käsissä isoja painaumia, paikoin verestäviä + kohoumia kämmenen puolella kuin rakkoja, rystysissä nirhaumaa, kaulan alaosassa nirhauma, mustelma kämmenen selässä.http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 50#p586850

:lol: :lol: :lol: :lol:

Ettäkö ihan tosissaan saa taas tästä Taran verivärimaalauksesta kuunnella... :|

Tässä on Taran orava joka putosi picasan kehittämään veriämpäriin, ...löi siinä samalla nenunsa ämpärin pohjaan

Kuva
No, ei saa olla kohtuuton=) Näähän on kuitenkin ainoita "tutkimuksia", joita anti-annelistit on palstalle tuoneet :wink:
www.shorturl.at/agoNS

Kuolemannaakka

awa kirjoitti:Voisithan sinä turumurre vaikka kertoa, että mistä se tuore verenpurkauma Anneli Auerin silmäkulmaan tuli, ja erikoiset vammat käsiinkin, kun ne eivät tämän A.Auerin omasta kertomuksesta tule esiin. Olisi luullut, että hän noitakin vammoja olisi auliisti esitellyt?
Ei sillä ole mitään vammoja ollut. Dekkarit ovat leikkineet kuvankäsittelyohjelman kanssa.

Siinä oli kolme ihmistä häntä haastattelemassa, ja suuri joukko sairaalan väkeä. Mahtasko joku olla huomannut verenpurkautumat, kun jalkapohjan naarmutkin tutkittiin?
www.shorturl.at/agoNS

awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Hyvin ovat olleet perillä vammoista, kun tuon tuoreen silmäkulman hematooman ovat rustailleet..

- hymm -
Tara
Horatio Caine

awa kirjoitti:Voisithan sinä turumurre vaikka kertoa, että mistä se tuore verenpurkauma Anneli Auerin silmäkulmaan tuli, ja erikoiset vammat käsiinkin, kun ne eivät tämän A.Auerin omasta kertomuksesta tule esiin. Olisi luullut, että hän noitakin vammoja olisi auliisti esitellyt?
Ei turreparka pysty. Se katselee maailmaa maitolasirillien läpi. Sen takia tirre näkee Annelinkin kuin udun lävitse, kuin valkoisen harson läpi. Lemmenliekki tekee sokeaksi. Onhan se jo nähty vuosien ajan. Mieluummin hurumurre pahoinpitelee vaikka pieniä pörröisiä eläimiä ennen kuin myöntäisi mitään outoa näkevänsä Auerin iholla sairaalassa. Pistäisi picasan veriämpäriin (siis turren sadistista mielikuvitusta) tai ties minne. Minusta tm:n asenne pieniä eläimiä kohtaan kertoo hänestä sen mikä jo tiedettiin - Auerin hengenheimolainen on, ei epäilystäkään.

Kuva
Vastaa Viestiin