Tara kirjoitti:Harpo kirjoitti:Ei kai se Naakan vika ole, jos palstan uudet antiannelistit ovat kuunnellet pari häke-nauhapätkää ja ensimmäisinä maailmassa havainneet, ettei siellä ääntele Jukka ollenkaan, vaan äänikäsitellyt jokellusikäiset lapset, rumpukone, höyryjuna ja Zorro hevosineen.
Ole tässä nyt pokkana, oikeesti.
hei, en tarkoita tätä viime päivien nauhan pätkiä koskevaa keskustelua, vaan Naakan asennetta yleensä, sekä aiheeseen että muihin keskusteilijoihin. Varsinkin sen tyyliset murjaisut kuin se, jossa Naakka tälläsi kestovirnistyshymiön
=) 'loisteliaan vitsinsä' perään,
sen sisältö kuului pääpiirteessään näin: Auer uhkasi lopettaa lsh:n jos lapset eivät pidä suutaan kiinni.
Itse en todellakaan enää oikein jaksa... koko Ulvilaa.
Mutta noin yleensä pidän mahdollisena, että yllärit eivät ole kaikki vielä tulleet esiin.
Tara kultaseni: olet nyt kolmannen kerran kirjoittanut palstalle tuon minun "vitsini", jollaista en ollenkaan muista kirjoittaneeni, ja jota en haullakaan löytänyt. Etsin sitä jo viime kerralla, kun sen täällä esitit, mutta silloin en bannin vuoksi päässyt asiaa kysymään. Oletko ihan varma, että olen sellaista kirjoittanut? Makuni on joskus huono, mutta tuo ei kyllä ihan vaikuta minun tyyliseltäni huumorilta. Kaikkea kirjoittamaani en myöskään muista, mutta jotenkin minulla on kaamea epäilys, että joko muistat kirjoittajan väärin, tai sitten olet tajunnut itse tekstin väärin.
Nää mun hymiöt on tarttuneet aikoinaan ircistä (silloin kun se oli eräänlainen chat, 90-luvun lopulla), ja ne tarkoittavat vain sitä, että olen kirjoittaessani positiivisella tuulella, iloinen, enkä kovin vakavissani. Niistä ei kannata ahistua niin kauheasti. Voin yrittää karsia niitä, mutta silloin teksti näyttää kovin vakavalta, enkä minä ole läheskään aina kovin vakava. Eli silloin, kun tekstissäni ei ole hymiöitä, olen vähemmän leppoisalla tuulella. Leppoisuuteni aste on siis helposti katsottavissa tekstien perusteella. (tähän olisin laittanut hymiön normaalisti, mutta jätän sen nyt pois, jos se ärsyttää)