Sellanen kuva missä on takakontti sellasesta vanhasta, tummanharmaasta sedan-mallisesta autosta auki? Ja taitaapi olla ovetkin avattu, kuvattu ylhäältäpäin, ja koko rotisko täynnä tavaraa? Oon nähnyt saman kuvan, ja juu ei, ei kyllä näyttänyt siltä että siellä mikään olisi räjähtänyt.VoDKa kirjoitti:Mutta kun mielestäni olen nähnyt kuvankin Ericin autosta (muistaakseni) ja alla oli teksti, että illalla löytyneestä Ericin autosta löytyi pommi jne., eikä se kyllä näyttänyt siltä että siellä olisi räjähtänyt yhtään mikään.
Uskon kyllä itse että nimet ovat olleet hyvin äkkiä tiedossa - riippuen jenkkikyttien menettelytavoista -, uskon Auvisenkin tapauksessa poliisien olleen aika nopeasti kartalla tilanteesta, se vaan, kun ei voi antaa mitään informaatiota ulospäin, ennen kun ollaan oikeasti varmoja. Niin että, jos lähdetään siltä kantilta asiaa tarkastelemaan: luulisi poliisien tilanteen päätyttyä (ja koulun sisältä löydettyjen pommienkin takia) kartoittaneen hyvin äkkiä, voisiko niitä olla jossakin muualla. Ja jos, niin missä. Who knows, oon ymmärtänyt kuitenkin että jenkkilässä poliisit muuttivat aika ratkaisevasti toimintatapojaa tuon Columbinen jälkeen. Oon itseasiassa jopa kuullut sellasesta, että ne juuri Columbinen takia nykyään hyökkäisivät suoraa päätä vihollisen kimppuun. Jenkithän kun ovat tunnettuja juuri näistä itsemurhista poliisin avustuksella, jne. Tiedä sitten mutujeni todenperäisyyttä.