Joel Lilon käytös ja tausta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!
irmuska
Rico Tubbs

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja irmuska »

WalkingDisaster kirjoitti:
Ja ihan oikeesti ihmiset, jättäkää noi osoitetietojen jakamiset ja omaisten arvostelut pois. Vaikka Lilo on käynyt Jennan omaisten kimppuun, ei tarvitse täällä syyllistyä samaan tai vajoatte itse samalle asteelle.
Juuri näin. Lillukasta ei ole mikään pakko kenenkään pitää (itse en edes siedä koko tyyppiä) mutta samalle tasolle ei ole pakko vajota.

Itse näen Lillukan pienenä huomionhakuisena poikasena, wannabe-rikollisena. Rikollinen hän toki onkin mutta ei mikään iso tekijä, kuten tuntuu kuvittelevan. Se, että täällä vatvotaan Lillukan käytöstä lähettää tälle ristiriitaisen viestin siitä miten hänen pitäisi oma käytöksensä ja itsensä kokea; hitto mä oon mahtisonni kun musta näin jauhetaan...

Lillukkahan on todellakin vain wannabe, häiriintynyt ja kertakaikkisen omituiset käytösmallit itselleen hankkinut repaleinen ihminen, joka ei vielä sinäkään päivänä kun omalla kuolinvuoteellaan makaa tajua kuinka yksin ajatuksineen ja ihanteineen tässä maailmassa jäi. Vielä tuonakin päivänä Lillukka kuvittelee suunnilleen muuttaneensa rikollisten maailmaa, olleensa ylijumala monelle hänen jälkeensä tulevalle surkuhupaiselle "rikolliskuninkaalle" jotka eivät kuitenkaan ole mitään muuta kuin lokin oksennus tässä maailmassa.

Lillukalta puuttuu jotain, mitä esim Al Caponella oli; karisma. Ja ei, en usko, niin paljon kuin tahtoisinkin, että Lillukka kykenisi muuttumaan. Hienoahan se olisi jos hänelle kasvaisi moraalinen selkäranka mutta tuskin.
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Kikki Hiiri
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

WalkingDisaster kirjoitti:Missään nimessä en hyväksy sitä, mitä Jennalle tehtiin, mutta täällä on ollut niin ala-arvoisia kirjoituksia, ettei mitään rajaa.
Mun osalta ainakin, eikä ole ongelma hoksata kirjoitustyyylistä milloin olen ollut kännissä... Ainakaan jos on ÄO enempi ku parsakaalilla :P
WalkingDisaster kirjoitti:Myös tossa yllä Kikki Hiiren "analyysi" on Lilovastainen, mutta ihan perusteltu, eikä mitään pelkkää paskanjauhantaa.
No tarkoitus oli olla neutraali, ei vastaan. Kunnollisella, vuosikausien psykiatrisella hoidolla ja hyvällä lääkityksellä Lolista saatais ehkä Kansalainen, mutta todennäköisemmin kemiallisesti lamautettu zombi. Kaikkia ei voi auttaa inhimillisesti eikä tahdonvastainen eutanasiakaan ole laillista. Ennen muinoin käytettiin lobotomiaa moiseen, jonka lasken samantasoiseksi kuin kemiallisen pakkopaidan.

Mun "analyysi" oli siis tosiaan ihan kyökkipsykologiaa. Samoin seuraava:
Kilo nauttii suunnattomasti täällä saamastaan huomiosta, koska se saa aikaan illuusion siitä et hänellä on jotain merkitystä. Niin kauan ku tätä illuusiota ruokitaan mitenkään, se on jumissa täällä eikä (todennäköisesti) aiheuta harmia muille. Koska silloin se joutuis poistumaan huomion keskipisteestä. Ongelmia ennustan siinä vaiheessa ku Minfo kyllästyy siihen, silloin sen on pakko etsiä huomiota muualta, huomattuaan et hän ei olekaan merkityksellinen. Pahin mahdollinen skenaario on päihteet, varsinkin yhdistettynä narsismiin.

Suurimmassa vaarassa on lähellä olevat sivulliset, aiempien postausten perusteella naiset jotka ei myötäile näitä harhoja. Aiemmin oli mainintoja insestistä, jonka perusteella arvelen et lähisukulaiset on turvassa. Insestin uhri ei kykene pistämään hyväksikäyttäjälle hanttiin vaan pysyy alisteisessa suhteessa lopun ikäänsä jota kompensoi vihalla muita hyväksikäyttäneen sukupuolen edustajia kohtaan. Mutta niin kauan ku ei löydy faktaa asiasta, en jaksa miettiä moista se enempää.
Everything in the world is either a potato or not a potato
Hirvonen
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Hirvonen »

Kikki Hiiri kirjoitti: Mun "analyysi" oli siis tosiaan ihan kyökkipsykologiaa. Samoin seuraava:
Kilo nauttii suunnattomasti täällä saamastaan huomiosta, koska se saa aikaan illuusion siitä et hänellä on jotain merkitystä. Niin kauan ku tätä illuusiota ruokitaan mitenkään, se on jumissa täällä eikä (todennäköisesti) aiheuta harmia muille. Koska silloin se joutuis poistumaan huomion keskipisteestä. Ongelmia ennustan siinä vaiheessa ku Minfo kyllästyy siihen, silloin sen on pakko etsiä huomiota muualta, huomattuaan et hän ei olekaan merkityksellinen. Pahin mahdollinen skenaario on päihteet, varsinkin yhdistettynä narsismiin.

Suurimmassa vaarassa on lähellä olevat sivulliset, aiempien postausten perusteella naiset jotka ei myötäile näitä harhoja. Aiemmin oli mainintoja insestistä, jonka perusteella arvelen et lähisukulaiset on turvassa. Insestin uhri ei kykene pistämään hyväksikäyttäjälle hanttiin vaan pysyy alisteisessa suhteessa lopun ikäänsä jota kompensoi vihalla muita hyväksikäyttäneen sukupuolen edustajia kohtaan. Mutta niin kauan ku ei löydy faktaa asiasta, en jaksa miettiä moista se enempää.
Erinomaisesti kiteytetty pelkällä kyökkipsykolokialla. Erityisesti kolahtaa ennustuksesi "..kun Minfo kyllästyy.." Tässä yhteydessä ehdotankin ylläpidolle että lähettävät Jollille Minfo logolla varustetun villapuseron joululahjaksi. On mitä ylpeänä esitellä mahdollisille rikolliskumppaneille, sitten joskus vuodenvaihteen jälkeen kun on aika ryhtyä tositoimiin. Nimittäin näyttöjä pitää alkaa löytymään, sillä ei täällä palstalla saa muuten kunniaa.
Kikki Hiiri
Martin Riggs

Ja ennen kuin höyhensaret kutsuvat, huomauttaisin että heti kun keskustelu meni kuivan asialliselle linjalle eikä Lilo enää saanutkaan haluamansa kaltaista huomiota, se katosi. Tyypillistä. Kun ei enää pysty kokemaan itseään älyllisesti ylemmäksi, ahdistuu ja poistuu.
Surullista tavallaan. Lilo olis todennäköisesti kyennyt lähes normaaliin elämään ilman ulkopuolista apua, mutta jotain tapahtui. Mun olettamuksen mukaan se jokin oli joku vahvatahtoinen manipuloiva auktoriteettihahmo.

Jatketaan huomenna jollei mun mielenkiinto sit lopahda, sitä sattuu aika usein kun aiheessa ei ole enää mitään haastetta.
Paikalla
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Puhun yleisellä tasolla: Eikö ole ollut tapana eliminoida tuommoiset epähenkilöt, alemmat kuin koirat?

Jotkut saa linnakkeeseen jatkuvasti viikottain Fazerin sinistä ja röökiä. Oikean homman tehneelle varmaan valuisi hunajaa...
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
THG
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja THG »

Vai että jampat uskoo Lilon pyörivän täällä.
Trolli.

Ja mitä tähän Liloon tulee, niin viimeks nähny jamppaa 2010 elokuussa. Käytyy hakemassa pieni nyytti siltä pois. Ja tiedän yhen pojan, joka makaa sen mutsin kanssa. Muuten ei vois vähempää kiinnostaa. :D
pieninainen
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja pieninainen »

joelin äidin vois jo jättää rauhaan... Ei liity millään tapaa koko asiaan. :(
Kikki Hiiri
Martin Riggs

pieninainen kirjoitti:joelin äidin vois jo jättää rauhaan... Ei liity millään tapaa koko asiaan. :(
Mutta eihän sen mutsia ole varsinaisesti mainittu enää hetkeen. Sivulauseessa mainitsin lähisukulaiset, en muuta, ja senkin puhtasti teoreettisella tasolla.
Vaikka eipä sillä, mun tekis mieli keskustella sen vanhempien kanssa vakavasti. Ns aikuisten tasolla, joka ei Lilo kanssa näemmä onnistu, siitä päätellenn et ku aloin asialliseksi ei enää vastauksia tulekaan.
Lisäksi kiinnostais Lilon lääkitys, mutta olkoot. Ei ole mitään syytä olettaa että se totuudenmukaisesti kertois muuta ku ne seikat jotka tukee sen omia näkemyksiä.
Victoria's Secret
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Victoria's Secret »

pieninainen kirjoitti:joelin äidin vois jo jättää rauhaan... Ei liity millään tapaa koko asiaan. :(
Ja Saastako jättää Lepomäen vanhemmat rauhaan?
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Ei ole lääkitystä siviilissä ollenkaan.
Poppa
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Poppa »

Jolli-Setä kirjoitti:Ei ole lääkitystä siviilissä ollenkaan.
Mitäs lääkkeitä syöttivät linnassa? Entä mitenkä olet käyttänyt päihteitä nyt vapauduttuasi?
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

Poppa kirjoitti:Mitäs lääkkeitä syöttivät linnassa? Entä mitenkä olet käyttänyt päihteitä nyt vapauduttuasi?
Efexoria ja jotain unilääkettä. Efexor aloitettiin vasta viimeisinä kuukausina. En ole koskenut alkoholiin tai huumeisiin vapauduttuani.
Jami33
Alokas

Viesti Kirjoittaja Jami33 »

Jolli-Setä kirjoitti:
Poppa kirjoitti:Mitäs lääkkeitä syöttivät linnassa? Entä mitenkä olet käyttänyt päihteitä nyt vapauduttuasi?
Efexoria ja jotain unilääkettä. Efexor aloitettiin vasta viimeisinä kuukausina. En ole koskenut alkoholiin tai huumeisiin vapauduttuani.
Jos kerta Efexoria olet joskus syönyt niin se kyllä selittääkin miksi olet noin saatanan vajaa päästäsi :lol: Ja siihen vielä päälle vähän unilääkkeitä,erittäin hyvä kombo. Olen vierestä joskus seurannut kaveria kuka efexoria käytti ja siitä ei kyllä koskaan mitään tullutkaan :|
Oletko harkinnut aloittavasi uudelleen syömään jotain lääkkeitä? Vois kyllä sulle tehdä hyvää kun vaan oikeat lääkkeet löytyisi..
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

Tällä hetkellä ei ole kyllä pienintäkään tarvetta lääkitykselle. Jos linnaan joudun ja koppiahdistus iskee niin sitten se on toinen juttu.
Poppa
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Poppa »

Tämä onkin oikeastaan mielenkiintoisin aspekti koko hötössä: Välistä ei ole inhimillisiä tunteita ja välistä niitä sitten löytyykin. Nytkin saattaa tulla mahdollisesti koppiahdistusta.
Vastaa Viestiin