Joel Lilon käytös ja tausta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!
Poppa
Scooby-Doo

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Poppa »

Tunteista. Ei kait tunnekylmyys tarkoita sitä että on täysin tunteeton, kykenemätön tuntemaan yhtään mitään tunteita!? Lienee suurin ongelma tunneskaalan vajavaisuudessa, omien tunteiden tunnistamisessa, ymmärtämisessä, niiden hallitsemisessa ja koko paletin suhteuttamisesta muihin ihmisiin, heidän tunteisiin.

En ole ainakaan itse yrittänyt väittää, että tunnekylmyys olisi suoraan sama asia kuin tunteettomuus. Se on ollut lähinnä päätelmää ja summausta Jolli-sedän teeseistä. Ja ennen kaikkea siitä, miten hänen toteamuksensa ovat ristiriidassa sen kuvan kanssa jota hän on yrittänyt tänne luoda.
Mä en taas usko, että Joel Lilo on alkuunsakaan psykopaatti. Psykopaatit on laskelmoivia, pinnallisesti viehättäviä ja "moraali" on vain sitä, että halutaan miellyttää ympäristöä. Hyvä esimerkki se tanskalainen poliisimurhaaja, jota tanskalainen poliisi kuvasi "unelmavävyksi" ja olihan tuo tv-haastattelussa kovin sivistyneesti puhuva, katsoi silmiin ja pahotteli "vahinkoa". Psykopaatti toimii aina omaksi edukseen kussakin tilanteessa.

No niin, kiitos taas yhdelle kirjoittajalle siitä, että sai ilmaistua jota kuinkin minunkin ajatukseni ilmoille.

Koitan itse vähentää nyt tähän aiheeseen kirjoittelua, koska vaikka aihe on mielenkiintoinen ei tämä aihe toistaiseksi etene mihinkään. Jolli-setä aktivoituu lähinnä, jos joku menee mukaan hänen bluffiinsa ja provoiluunsa. Jos jossain kohtaa päästään eteenpäin noihin järkikysymyksiin joita on esitetty, niin katsellaan sitten.
Clarise
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Clarise »

Taitaa jäädä aika sisältököyhäksi tämä keskustelu. Vähän tyhjä arpahan tämä oli.
Kun ei Jolli vastaile, niin kai se on pakko uskoa, että henkirikoksella rietastelu ja posken soitto johtuu siitä, että juipphi tuntee itsensä ulkopuoliseksi itse murhaan ja siten ei pode myöskään huonoa omaatuntoa. Poika kyllä muutoin tuntee, sen verran ristiriitaista ovat mösjöön viestit. Keskenkasvoinen kölvihän tuo, joka vain esittää tunnekylmää miestä. Et sä mies Jolli ole. Ja kaverisikin vain retardi pikkutyttö. Kiitos kuitenkin seurasta. Koitahan poika pärjäillä.
-CS
Ps: Muuta nyt herrajjestas pois kotoos äitees kiusaamista. Kyllä ne Isonkyrön sossutädit sulle luukun hommaavat. Ryhdyt vastapalveluna sitten vaikka kunnan matkailuvetonaulaksi.
Acta est fabula
pieninainen
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja pieninainen »

Miten mä arvasinkaan että sä Clarise mainitset mut :D Voi olisinpa viel pikku tyttö.. niin monta asiaa tekisin toisin...
Jeremy Joblin
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Jeremy Joblin »

Kyllähän tämä vain huomionhakuisuutta on. Minä ja muut sitä vain kommenteillamme ruokitaan ja paksupoika saa mitä haluaa. Ihmetyttää vain että miksi pieninainen sitä on myös täältä hakemassa. Ehkä vain todennut että nyt on paikka ja pääse Jollin reppuselässä ratsastamaan. Taas käytetään Jollia hyväksi mutta sehän kaiketi on vaan tervetullutta.
Pikkunainen, etkö saisi mairittelevampaa huomiota kun lyöttäytyisit vaikka tuksun kyytiin
Kukaan ei ole hyödytön
aina voi olla edes huonona esimerkkinä.
pieninainen
Hercule Poirotin viikset

Emmä kyllä käytä hyväks :) Jaa et tuksu, juu ei kiitos...
Cellardoor
Alokas

Viesti Kirjoittaja Cellardoor »

Vaikka laitoksissa opettajat olisivat fiksuksi sanoneet, muista että siellä opetustaso on lähinnä eskaritasoa. Ethän sä tainnut lukiossa edes pärjätä...
Teit itsesi täysin naurunalaiseksi kun tarvitset backupia joltain laitoksessa kasvaneelta yh-äidiltä.

Syy luultavasti siihen, miksei Joona sinulle puhu on tämä nettiperseilysi. Ratsastat toisen teolla ja huutelet netissä mitä lystää ottamatta siitä edes vastuuta. Ennen kiinnijäämistänne itse linkittelit joka paikkaan uutisia Jennan katoamisesta ja luultavasti näin myös varmistit että jäätte kiinni. Olisit vain tehnyt oman hommasi niin kukaan ei olisi kuollut.
Cellardoor
Alokas

Sitä asianhaaraa ei ole herra itse uskaltanut tuoda esiin, että hän itse jänisti muulin hommasta.
Täten piti alkaa pikkutyttöjä houkuttelemaan hommaan mitä kaksi miestä ei uskaltanutkaan tehdä.

Minusta olet itse syöttänyt "kunniasi" sioille.
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Cellardoor kirjoitti:Sitä asianhaaraa ei ole herra itse uskaltanut tuoda esiin, että hän itse jänisti muulin hommasta.
Täten piti alkaa pikkutyttöjä houkuttelemaan hommaan mitä kaksi miestä ei uskaltanutkaan tehdä.

Minusta olet itse syöttänyt "kunniasi" sioille.
Mitä sä oikein selität!? En ole kyllä omaan hanuriini mitään ollut survomassa...
Cellardoor
Alokas

Luovuit hommastasi koska seuraamukset alkoivat pelottamaan.
Vaikka kuinka esittäväsi tietämätöntä niin fakta on aina fakta.

Mitä luulet tyttöystäväsi tekevän kun tapaatte kasvotusten?
Helpostihan sitä netin välityksellä pystyy "seukkaamaan" mutta luulen että se jää teidän viimeiseksi näkemiseksi.

Joko a) nainen on yksi huomionhakuinen laitoslikka joka pitää sinua jonkunlaisenna suojana kun on itse mennyt vasikoimaan/sotkemaan toisten asiat

tai b) hänen käy sinua sääliksi ja hän luulee pystyvänsä muuttamaan sinut.

Eiköhän senkin saa pian lehdistä lukea. Ymmärtämäni mukaan juurikin nuorten naisten uhkailu kuuluu harrastuksiisi. Viis siitä, onko heillä pieniä lapsia.
pieninainen
Hercule Poirotin viikset

Laitoksessa kasvanu yh, mistäs tulit tähän päätelmään?
Cellardoor
Alokas

Keskustelun aihe alkaa menemään sivuraiteille mutta... Väitätkö ettet ole?
Katsoisit kirjoitusasuasi. Ei tainnut koulut kiinnostaa, teen muutaman mukulan ja tulen tänne paskantärkeänä aukomaan päätä "koti orjana" olemisen ohella. Luulisi jotain itsesuojeluvaistoa olevan vaikka ei sillä järjellä oltaisi siunattu.
Atrain
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Atrain »

Yksi kysymys nimimerkille "pieninainen":

Eikö mielestäsi ole ristiriitaa siinä, että facebookissa kuulut ryhmään "Tarjoa mun lapselle huumeita niin mä amputoin sun pään!!", mutta silti puolustat täällä kovaan ääneen henkilöä joka yritti saada lasta salakuljettamaan huumeita, ja toki siis myös muutenkin haaveilee huumebisneksistä? Puhumattakaan muista rikoksista, ml. lapsen murhasta.
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

En nyt ymmärrä, että miten tänne kommentointi kertoo itsesuojeluvaiston puutteesta? Varsinkin kun hänen kommenttinsa ovat olleet ihan asiallisia. (vaikkakin juuri sai viikon bannit chat-tyyppisistä vastauksista)
Cellardoor
Alokas

Sinun asemaasi miettien en näe kovin fiksuna tekona olla kanssasi samalla puolella tai ylipäätään tekemisissä.
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

Ja Atraimelle:
Olin asunnon ulkopuolella kun ystäväni tappoi täysi-ikäisen Guardia Civilin tiedonantajan. Miten se tekee minusta lapsenmurhaajan!? :D
Vastaa Viestiin