Joel Lilon käytös ja tausta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!
ElonEl
Alibin satunnaislukija

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja ElonEl »

On tääkin ihmeellistä kun ei mitään saa kysyä ilman että joku pöyristyy tai loukkaantuu. Toivolan Janeja hieman liikaa...

Kysymykseni lilon peräaukko fiksaatiosta menee täysin otsikon mukaisesti.
Hän itse otti esiin peräaukkoasiat, kenekään provosoimatta tai johdattelematta. Tämä menee kategoriaan käytös.
Myöskin tuo vankila aiheinen kysymys menee kategoriaan taustat.
Onko tässä jotain ongelmaa?
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Huh huh... Eli peppuleikit ei varsinkaan miesten kanssa sytytä ollenkaan ja oma ahterini on Tony Halmetta lainatakseni "Exit only".
McPanty
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja McPanty »

current kirjoitti:
Onhan se harvinaista että näinkin "korkean profiilin jutun" toinen syytetty täällä meidän kans juttelee
Todella korkean profiilin. Kaksi elämänsä epäonnistujaa tappaa tytön ja toinen näistä sankareista ei välttämättä ole edes tehnyt mitään tai vasikoinut kaverinsa ja nyt retostelee netissä näillä jutuilla.

Onhan se mielenkiintoista päästä kyselemään joltain ali-ihmiseltä, oliko kivaa leikkiä huumeparonia, mutta mielestäni tämän Jollin sais laskea jo alas siltä alustalta, mille hän itsensä on nostanut tämän kaiken mielenkiinnon perusteella. Pikkurikolliselle pikkurikollisen kohtelu. Unohtakaa koko pelle jo.
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

Ei kai sillä syyllä väliä jos kiinnostus vaan on kova! Mitä joku hemmetin Marianne Kallio sitten on esimerkiksi tehnyt? :D
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

seivästäjä kirjoitti:Miten te jaksatte trollia ruokkia? WalkingDisaster on vain yksi lukuisista Siru83 nickeistä.
Nauroin ääneen tämän luettuani. Et ole ilmesesti kauheesti ketjuja lueskellut? En ikimaailmassa olisi niin fiksu, että voisin kutsua raiskausjutuissa itseäni mongoloidikriitikoksi, kuten arvon herra Siru83v tekee.
Mun mielestä Jolli ei ole trolli. Jos tajuat, mitä tarkoitetaan trollilla.
ElonEl kirjoitti: Kysymykseni lilon peräaukko fiksaatiosta menee täysin otsikon mukaisesti.
Hän itse otti esiin peräaukkoasiat, kenekään provosoimatta tai johdattelematta. Tämä menee kategoriaan käytös.
Otti joo, mutta luehan se kysymys uudestaan. Siinä ei kysytty mieluisinta kidutustapaa. Ja kun ton ymmärrät (hoppas), niin ymmärrät myös, miksi vastaaja vastasi, kuten vastasi.
Jos et vieläkään tajunnut, niin oma ongelmasi.
pikasso
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja pikasso »

Harvinaislaatuinen ketju. Jos täällä on oikea ihminen vastaamassa kyselyihin, niin saako kysyä kuka sinut on kasvattanut, oikeasti?
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

Ei yhtään kukaan! :D Palloiteltu paikasta toiseen ja pakkotyöllä koitettu pitää niin kiireisenä, että pahantekoon ei kerkeäisi. Ei mulla ole ikinä ollut mitään roolimalleja tai muutakaan.
WalkingDisaster
Adrian Monk

Mä en ole nyt terävimmilläni ja nää on voitu kysyä jo aiemminkin. Sanoit jossain välissä, että Jenna ei ollut autistinen. Mihin tää tieto perustui? Jos ei ollut, miksi tällainen väittämä netissä liikkuu ja mikä taho sen toi ilmi?
Shit, oli toinenkin tärkee kysymys, mutta meni jo. Palaan siihen, kun muistuu mieleen. :)
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

Nyt on kyllä niin, että minun ei tarvitse perustella miksei Jenna ollut autistinen, vaan näiden "autististen pikkulasten murhaaja"-huutelijoiden tulisi todistaa se autismi. Diagnoosia ei kuitenkaan ole.

Hyvät jouluyöt teille minfon *kröhöm* sisällöntuottajille! :)
WalkingDisaster
Adrian Monk

Jolli-Setä kirjoitti:Nyt on kyllä niin, että minun ei tarvitse perustella miksei Jenna ollut autistinen, vaan näiden "autististen pikkulasten murhaaja"-huutelijoiden tulisi todistaa se autismi. Diagnoosia ei kuitenkaan ole.
Okke. Asia ymmärretty.

Haittaakse? :lol:
seivästäjä
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja seivästäjä »

Jolli-Setä kirjoitti:Huh huh... Eli peppuleikit ei varsinkaan miesten kanssa sytytä ollenkaan ja oma ahterini on Tony Halmetta lainatakseni "Exit only".
Älä selitä, sä olet laitoksissa leikkinyt niitä perseleikkejä, homo mikä homo. Naistenvihaajat ovat homoja.
seivästäjä
Nikke Knatterton

Jolli-Setä kirjoitti:Ei yhtään kukaan! :D Palloiteltu paikasta toiseen ja pakkotyöllä koitettu pitää niin kiireisenä, että pahantekoon ei kerkeäisi. Ei mulla ole ikinä ollut mitään roolimalleja tai muutakaan.
No nythän sulla olisi aikaa, vaikka etsiä se oikea vasikka käsiisi sun jutussa, mutta kun et uskalla, nettinyhverö.
seivästäjä
Nikke Knatterton

Jolli-Setä kirjoitti:Koska minkäänlaisia fyysisiä todisteita asiassa ei ole, niin oikeuden on käytettävä asianosaisten kertomuksia tärkeimpänä todisteena. Oikeus on todennut Joonan tunnustuksen/selvityksen tapahtumista luotettavaksi, joten sillä mennään. Kuten ainakin jossain jo aiemmin sanoin, niin minun ei tuomiolauselmassa edes väitetty osallistuneen itse surmatyöhön.
Kerro vielä mitä ne Joonan mutsi ja isäpuoli oikeudessa kertoivat teistä ja mitä olet ajatellut asialle tehdä?
seivästäjä
Nikke Knatterton

Jolli-Setä kirjoitti:Ymmärrän täysin, mutta Kim päätti meidän MOLEMPIEN olevan syyllisiä jo ennen kuin kyseessä edes tiedettiin olevan henkirikos.

Sun vastaus oli sitten vapauduttua alkaa häiriköimään netissä mutsis nökistä tätä Kimiä, ei muuhun riittänyt munat; Don't worry Sir I'm only Internet warrrior.
mielikki
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja mielikki »

Otahan seivästäjä vähemmän sitä terästettyä glögiä,niin ei karkaa lapasesta!(ei kantsi hankkia bannia)
Lukiessani näitä viestejä,tulee koko ajan rivienvälistä esiin,Lilolla heittää omatunto häränpyllyä.
Omatunto se on joka kolkuttaa,siksi nämä uhot Jollilla karkaa lapasesta.
Vastaa Viestiin