Joel Lilon käytös ja tausta
Re: Joel Lilon käytös ja tausta
On tääkin ihmeellistä kun ei mitään saa kysyä ilman että joku pöyristyy tai loukkaantuu. Toivolan Janeja hieman liikaa...
Kysymykseni lilon peräaukko fiksaatiosta menee täysin otsikon mukaisesti.
Hän itse otti esiin peräaukkoasiat, kenekään provosoimatta tai johdattelematta. Tämä menee kategoriaan käytös.
Myöskin tuo vankila aiheinen kysymys menee kategoriaan taustat.
Onko tässä jotain ongelmaa?
Kysymykseni lilon peräaukko fiksaatiosta menee täysin otsikon mukaisesti.
Hän itse otti esiin peräaukkoasiat, kenekään provosoimatta tai johdattelematta. Tämä menee kategoriaan käytös.
Myöskin tuo vankila aiheinen kysymys menee kategoriaan taustat.
Onko tässä jotain ongelmaa?
-
Jolli-Setä
- Poliisikoira Rex
- Viesti:
Huh huh... Eli peppuleikit ei varsinkaan miesten kanssa sytytä ollenkaan ja oma ahterini on Tony Halmetta lainatakseni "Exit only".
Todella korkean profiilin. Kaksi elämänsä epäonnistujaa tappaa tytön ja toinen näistä sankareista ei välttämättä ole edes tehnyt mitään tai vasikoinut kaverinsa ja nyt retostelee netissä näillä jutuilla.current kirjoitti:
Onhan se harvinaista että näinkin "korkean profiilin jutun" toinen syytetty täällä meidän kans juttelee
Onhan se mielenkiintoista päästä kyselemään joltain ali-ihmiseltä, oliko kivaa leikkiä huumeparonia, mutta mielestäni tämän Jollin sais laskea jo alas siltä alustalta, mille hän itsensä on nostanut tämän kaiken mielenkiinnon perusteella. Pikkurikolliselle pikkurikollisen kohtelu. Unohtakaa koko pelle jo.
-
Jolli-Setä
- Poliisikoira Rex
- Viesti:
Ei kai sillä syyllä väliä jos kiinnostus vaan on kova! Mitä joku hemmetin Marianne Kallio sitten on esimerkiksi tehnyt? 
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Nauroin ääneen tämän luettuani. Et ole ilmesesti kauheesti ketjuja lueskellut? En ikimaailmassa olisi niin fiksu, että voisin kutsua raiskausjutuissa itseäni mongoloidikriitikoksi, kuten arvon herra Siru83v tekee.seivästäjä kirjoitti:Miten te jaksatte trollia ruokkia? WalkingDisaster on vain yksi lukuisista Siru83 nickeistä.
Mun mielestä Jolli ei ole trolli. Jos tajuat, mitä tarkoitetaan trollilla.
Otti joo, mutta luehan se kysymys uudestaan. Siinä ei kysytty mieluisinta kidutustapaa. Ja kun ton ymmärrät (hoppas), niin ymmärrät myös, miksi vastaaja vastasi, kuten vastasi.ElonEl kirjoitti: Kysymykseni lilon peräaukko fiksaatiosta menee täysin otsikon mukaisesti.
Jos et vieläkään tajunnut, niin oma ongelmasi.
Harvinaislaatuinen ketju. Jos täällä on oikea ihminen vastaamassa kyselyihin, niin saako kysyä kuka sinut on kasvattanut, oikeasti?
-
Jolli-Setä
- Poliisikoira Rex
- Viesti:
Ei yhtään kukaan!
Palloiteltu paikasta toiseen ja pakkotyöllä koitettu pitää niin kiireisenä, että pahantekoon ei kerkeäisi. Ei mulla ole ikinä ollut mitään roolimalleja tai muutakaan.
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Mä en ole nyt terävimmilläni ja nää on voitu kysyä jo aiemminkin. Sanoit jossain välissä, että Jenna ei ollut autistinen. Mihin tää tieto perustui? Jos ei ollut, miksi tällainen väittämä netissä liikkuu ja mikä taho sen toi ilmi?
Shit, oli toinenkin tärkee kysymys, mutta meni jo. Palaan siihen, kun muistuu mieleen.
Shit, oli toinenkin tärkee kysymys, mutta meni jo. Palaan siihen, kun muistuu mieleen.
-
Jolli-Setä
- Poliisikoira Rex
- Viesti:
Nyt on kyllä niin, että minun ei tarvitse perustella miksei Jenna ollut autistinen, vaan näiden "autististen pikkulasten murhaaja"-huutelijoiden tulisi todistaa se autismi. Diagnoosia ei kuitenkaan ole.
Hyvät jouluyöt teille minfon *kröhöm* sisällöntuottajille!
Hyvät jouluyöt teille minfon *kröhöm* sisällöntuottajille!
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Okke. Asia ymmärretty.Jolli-Setä kirjoitti:Nyt on kyllä niin, että minun ei tarvitse perustella miksei Jenna ollut autistinen, vaan näiden "autististen pikkulasten murhaaja"-huutelijoiden tulisi todistaa se autismi. Diagnoosia ei kuitenkaan ole.
Haittaakse?
-
seivästäjä
- Nikke Knatterton
Älä selitä, sä olet laitoksissa leikkinyt niitä perseleikkejä, homo mikä homo. Naistenvihaajat ovat homoja.Jolli-Setä kirjoitti:Huh huh... Eli peppuleikit ei varsinkaan miesten kanssa sytytä ollenkaan ja oma ahterini on Tony Halmetta lainatakseni "Exit only".
-
seivästäjä
- Nikke Knatterton
No nythän sulla olisi aikaa, vaikka etsiä se oikea vasikka käsiisi sun jutussa, mutta kun et uskalla, nettinyhverö.Jolli-Setä kirjoitti:Ei yhtään kukaan!Palloiteltu paikasta toiseen ja pakkotyöllä koitettu pitää niin kiireisenä, että pahantekoon ei kerkeäisi. Ei mulla ole ikinä ollut mitään roolimalleja tai muutakaan.
-
seivästäjä
- Nikke Knatterton
Kerro vielä mitä ne Joonan mutsi ja isäpuoli oikeudessa kertoivat teistä ja mitä olet ajatellut asialle tehdä?Jolli-Setä kirjoitti:Koska minkäänlaisia fyysisiä todisteita asiassa ei ole, niin oikeuden on käytettävä asianosaisten kertomuksia tärkeimpänä todisteena. Oikeus on todennut Joonan tunnustuksen/selvityksen tapahtumista luotettavaksi, joten sillä mennään. Kuten ainakin jossain jo aiemmin sanoin, niin minun ei tuomiolauselmassa edes väitetty osallistuneen itse surmatyöhön.
-
seivästäjä
- Nikke Knatterton
Jolli-Setä kirjoitti:Ymmärrän täysin, mutta Kim päätti meidän MOLEMPIEN olevan syyllisiä jo ennen kuin kyseessä edes tiedettiin olevan henkirikos.
Sun vastaus oli sitten vapauduttua alkaa häiriköimään netissä mutsis nökistä tätä Kimiä, ei muuhun riittänyt munat; Don't worry Sir I'm only Internet warrrior.
Otahan seivästäjä vähemmän sitä terästettyä glögiä,niin ei karkaa lapasesta!(ei kantsi hankkia bannia)
Lukiessani näitä viestejä,tulee koko ajan rivienvälistä esiin,Lilolla heittää omatunto häränpyllyä.
Omatunto se on joka kolkuttaa,siksi nämä uhot Jollilla karkaa lapasesta.
Lukiessani näitä viestejä,tulee koko ajan rivienvälistä esiin,Lilolla heittää omatunto häränpyllyä.
Omatunto se on joka kolkuttaa,siksi nämä uhot Jollilla karkaa lapasesta.