Bad Machine 81 Finland

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
peiteseppo
Remington Steele

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja peiteseppo »

Vantaan poliisivankilassa on paskalla kirjoitettu "BMF81 FOREVER" :mrgreen:
Ei ole voittajaa valuutalle.
Pykälänviilaaja
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Pykälänviilaaja »

Jos väisänen pääsee joskus kopista jossa lukee "toimet yksin", niin se varmaan joutuu imememään koko kongin kyrpiä :mrgreen:
fgh78
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja fgh78 »

Mistäs nuo väisäsen ongelmat linnassa johtuneet? Vanhat bm kaverit vittuuntuneet vai meneekö pidemmälle? Vai oisko velkoja johonkin suuntaan.
Normi lusijalla häntä vastaan tuskin mitään.
Kikki Hiiri
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

fgh78 kirjoitti:Mistäs nuo väisäsen ongelmat linnassa johtuneet? Vanhat bm kaverit vittuuntuneet vai meneekö pidemmälle? Vai oisko velkoja johonkin suuntaan.
Normi lusijalla häntä vastaan tuskin mitään.
Koko soppa selviää kyllä ku aloitat tän ketjun alusta lukemaan. Ja oikea vastaus on kaikkiin kohtiin "kyllä"
Everything in the world is either a potato or not a potato
veniard
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja veniard »

En ole ikuna kaveria edes nähny saati jutellut , minulla ei siis ole mitään käsitystä millanen veijari on kyseessä. No täällä toki moni on kirjoittanut kaverin edes ottamuksista. Minua häiritsee yks asia. Miten ihmeessä kaveri on valittu kahteen eri kerhoon presidentiksi, onko kaverilla hyvä ulos anti vai millä paukuilla näissä piireissä edetään? valaiskaa ihmeessä tietämätöntä. Varmaan minun lisäksi moni täällä miettinyt samaa. Voiko kaveri löytyy linna reissun jälkeen cannonballin pressana ?
samiku
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja samiku »

Huomenna aukeaa riksun portit ja ainakin yksi, johtajaa tuurannut herrasmies astelee vapauteen.
Rautapää
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Rautapää »

samiku kirjoitti:Huomenna aukeaa riksun portit ja ainakin yksi, johtajaa tuurannut herrasmies astelee vapauteen.
Eipä taida sana herrasmies oiken sopia tähän osioon :evil:
Jarno-T
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Jarno-T »

veniard kirjoitti:En ole ikuna kaveria edes nähny saati jutellut , minulla ei siis ole mitään käsitystä millanen veijari on kyseessä. No täällä toki moni on kirjoittanut kaverin edes ottamuksista. Minua häiritsee yks asia. Miten ihmeessä kaveri on valittu kahteen eri kerhoon presidentiksi, onko kaverilla hyvä ulos anti vai millä paukuilla näissä piireissä edetään? valaiskaa ihmeessä tietämätöntä. Varmaan minun lisäksi moni täällä miettinyt samaa. Voiko kaveri löytyy linna reissun jälkeen cannonballin pressana ?
tää on kyllä hyvä kysymys. kaksi kertaa saanut kunnian tavata ko.herran ja ei kyllä tulisi pieneen mieleenkään äänestää tätä miestä yhtään mihinkään. mut jokainen tavallaan jne...
Pykälänviilaaja
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Pykälänviilaaja »

Jarno-T kirjoitti:
veniard kirjoitti:En ole ikuna kaveria edes nähny saati jutellut , minulla ei siis ole mitään käsitystä millanen veijari on kyseessä. No täällä toki moni on kirjoittanut kaverin edes ottamuksista. Minua häiritsee yks asia. Miten ihmeessä kaveri on valittu kahteen eri kerhoon presidentiksi, onko kaverilla hyvä ulos anti vai millä paukuilla näissä piireissä edetään? valaiskaa ihmeessä tietämätöntä. Varmaan minun lisäksi moni täällä miettinyt samaa. Voiko kaveri löytyy linna reissun jälkeen cannonballin pressana ?
tää on kyllä hyvä kysymys. kaksi kertaa saanut kunnian tavata ko.herran ja ei kyllä tulisi pieneen mieleenkään äänestää tätä miestä yhtään mihinkään. mut jokainen tavallaan jne...
Kyllä minä voisin äänestää :!: Nimittäin lynkattavaksi :mrgreen: Itsekkin olen määrättyjen asioiden yhteydessä herran tavannut ja MIKÄÄN mikä on sovittu ei toteudu koskaan !
JurpÅ
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja JurpÅ »

Rautapää kirjoitti:
samiku kirjoitti:Huomenna aukeaa riksun portit ja ainakin yksi, johtajaa tuurannut herrasmies astelee vapauteen.
Eipä taida sana herrasmies oiken sopia tähän osioon :evil:
Kenestäs "herrasmiehest" on nyt puhe?
Veriviemäri
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Veriviemäri »

Olisko kyse neiti henrikssonista :mrgreen:
aahrum
Alokas

Viesti Kirjoittaja aahrum »

Tietääkö kukaan J.L nimistä henkilöä haukutaan levariksi jossain päin. onko vaikutusvaltainen kaveri?
Kikki Hiiri
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

aahrum kirjoitti:Tietääkö kukaan J.L nimistä henkilöä haukutaan levariksi jossain päin. onko vaikutusvaltainen kaveri?
Tämmöisille on oma osionsa "testit ja kyselyt" eikä sieltäkään juuri apua heru tämmöisessä. Kokeile sieltä koko nimellä, noilla nimikirjaimilla menee vaikka kuinka moni. Levariksi kutsutun tyypin tiedän mut delas jo aikaa sit joten siitä ei liene kyse.
Everything in the world is either a potato or not a potato
aahrum
Alokas

Viesti Kirjoittaja aahrum »

Kikki Hiiri kirjoitti:
aahrum kirjoitti:Tietääkö kukaan J.L nimistä henkilöä haukutaan levariksi jossain päin. onko vaikutusvaltainen kaveri?
Tämmöisille on oma osionsa "testit ja kyselyt" eikä sieltäkään juuri apua heru tämmöisessä. Kokeile sieltä koko nimellä, noilla nimikirjaimilla menee vaikka kuinka moni. Levariksi kutsutun tyypin tiedän mut delas jo aikaa sit joten siitä ei liene kyse.
Oikeassa olet. Mutta leväsluotoa kumminskin tarkoitin
Aatu88
Alokas

Viesti Kirjoittaja Aatu88 »

No Levari hengittää ja voi hyvin. Miks kiinnostaa?
Vastaa Viestiin