Bad Machine 81 Finland
-
peiteseppo
- Remington Steele
Re: Bad Machine 81 Finland
Vantaan poliisivankilassa on paskalla kirjoitettu "BMF81 FOREVER" 
Ei ole voittajaa valuutalle.
-
Pykälänviilaaja
- Hercule Poirotin viikset
Jos väisänen pääsee joskus kopista jossa lukee "toimet yksin", niin se varmaan joutuu imememään koko kongin kyrpiä 
Mistäs nuo väisäsen ongelmat linnassa johtuneet? Vanhat bm kaverit vittuuntuneet vai meneekö pidemmälle? Vai oisko velkoja johonkin suuntaan.
Normi lusijalla häntä vastaan tuskin mitään.
-
Kikki Hiiri
- Martin Riggs
Koko soppa selviää kyllä ku aloitat tän ketjun alusta lukemaan. Ja oikea vastaus on kaikkiin kohtiin "kyllä"fgh78 kirjoitti:Mistäs nuo väisäsen ongelmat linnassa johtuneet? Vanhat bm kaverit vittuuntuneet vai meneekö pidemmälle? Vai oisko velkoja johonkin suuntaan.
Everything in the world is either a potato or not a potato
En ole ikuna kaveria edes nähny saati jutellut , minulla ei siis ole mitään käsitystä millanen veijari on kyseessä. No täällä toki moni on kirjoittanut kaverin edes ottamuksista. Minua häiritsee yks asia. Miten ihmeessä kaveri on valittu kahteen eri kerhoon presidentiksi, onko kaverilla hyvä ulos anti vai millä paukuilla näissä piireissä edetään? valaiskaa ihmeessä tietämätöntä. Varmaan minun lisäksi moni täällä miettinyt samaa. Voiko kaveri löytyy linna reissun jälkeen cannonballin pressana ?
Huomenna aukeaa riksun portit ja ainakin yksi, johtajaa tuurannut herrasmies astelee vapauteen.
Eipä taida sana herrasmies oiken sopia tähän osioonsamiku kirjoitti:Huomenna aukeaa riksun portit ja ainakin yksi, johtajaa tuurannut herrasmies astelee vapauteen.
tää on kyllä hyvä kysymys. kaksi kertaa saanut kunnian tavata ko.herran ja ei kyllä tulisi pieneen mieleenkään äänestää tätä miestä yhtään mihinkään. mut jokainen tavallaan jne...veniard kirjoitti:En ole ikuna kaveria edes nähny saati jutellut , minulla ei siis ole mitään käsitystä millanen veijari on kyseessä. No täällä toki moni on kirjoittanut kaverin edes ottamuksista. Minua häiritsee yks asia. Miten ihmeessä kaveri on valittu kahteen eri kerhoon presidentiksi, onko kaverilla hyvä ulos anti vai millä paukuilla näissä piireissä edetään? valaiskaa ihmeessä tietämätöntä. Varmaan minun lisäksi moni täällä miettinyt samaa. Voiko kaveri löytyy linna reissun jälkeen cannonballin pressana ?
-
Pykälänviilaaja
- Hercule Poirotin viikset
Kyllä minä voisin äänestääJarno-T kirjoitti:tää on kyllä hyvä kysymys. kaksi kertaa saanut kunnian tavata ko.herran ja ei kyllä tulisi pieneen mieleenkään äänestää tätä miestä yhtään mihinkään. mut jokainen tavallaan jne...veniard kirjoitti:En ole ikuna kaveria edes nähny saati jutellut , minulla ei siis ole mitään käsitystä millanen veijari on kyseessä. No täällä toki moni on kirjoittanut kaverin edes ottamuksista. Minua häiritsee yks asia. Miten ihmeessä kaveri on valittu kahteen eri kerhoon presidentiksi, onko kaverilla hyvä ulos anti vai millä paukuilla näissä piireissä edetään? valaiskaa ihmeessä tietämätöntä. Varmaan minun lisäksi moni täällä miettinyt samaa. Voiko kaveri löytyy linna reissun jälkeen cannonballin pressana ?
Kenestäs "herrasmiehest" on nyt puhe?Rautapää kirjoitti:Eipä taida sana herrasmies oiken sopia tähän osioonsamiku kirjoitti:Huomenna aukeaa riksun portit ja ainakin yksi, johtajaa tuurannut herrasmies astelee vapauteen.
-
Veriviemäri
- Lauri Hanhivaara
Olisko kyse neiti henrikssonista 
Tietääkö kukaan J.L nimistä henkilöä haukutaan levariksi jossain päin. onko vaikutusvaltainen kaveri?
-
Kikki Hiiri
- Martin Riggs
Tämmöisille on oma osionsa "testit ja kyselyt" eikä sieltäkään juuri apua heru tämmöisessä. Kokeile sieltä koko nimellä, noilla nimikirjaimilla menee vaikka kuinka moni. Levariksi kutsutun tyypin tiedän mut delas jo aikaa sit joten siitä ei liene kyse.aahrum kirjoitti:Tietääkö kukaan J.L nimistä henkilöä haukutaan levariksi jossain päin. onko vaikutusvaltainen kaveri?
Everything in the world is either a potato or not a potato
Oikeassa olet. Mutta leväsluotoa kumminskin tarkoitinKikki Hiiri kirjoitti:Tämmöisille on oma osionsa "testit ja kyselyt" eikä sieltäkään juuri apua heru tämmöisessä. Kokeile sieltä koko nimellä, noilla nimikirjaimilla menee vaikka kuinka moni. Levariksi kutsutun tyypin tiedän mut delas jo aikaa sit joten siitä ei liene kyse.aahrum kirjoitti:Tietääkö kukaan J.L nimistä henkilöä haukutaan levariksi jossain päin. onko vaikutusvaltainen kaveri?
No Levari hengittää ja voi hyvin. Miks kiinnostaa?