Miten tämä liittyy itse aiheeseen? Onkohan koko foorumilla yhtäkään minun aloittamaani ketjua, joka ei olisi muiden toimesta mennyt ihan muuhun kuin itse aiheesta keskustelemiseenDurruti kirjoitti:Mitäs mieltä Vastarinta on teikäläisten tekemeistä sadoista murhista Saksassa? Tosin taitaa olla niin, että te olette jo niin paatuneita vammaisten kaasuttamisesta ja pikkulasten paiskomisesta rovioon, ettei tunnu enää missään. Itse kuitenkin pitäisin ihmisten murhaamista huomattavasti suurempana syntinä kuin poliisin kanssa rähinöintiä.
Mutta siis, meinasitko, että nuo 746 murhaa/murhan yritystä olisi jokainen kansallismielisten tekemä? Noissahan vaan tutkitaan, onko niissä yhteyttä kansallismielisiin. Jokainen varmaan tietää, että Saksa on "lievästi" ylihysteerinen paikka, jossa ei paljoa vaadi että aletaan syyttämään kansallismielisiä. En nyt osaa sanoa tutkittavana olevien murhien yksityiskohtia, mutta vahva epäilys on, että tapaukset on tyyliin ulkomaalainen tapetaan -> syyllistä ei löydy -> syytetään "äärioikeistoa," koska ulkomaalaisuus.