Rasisminvastustajat pahoinpitelivät ja ryöstelivät Saksassa

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Vastarinta
Remington Steele

Re: Rasisminvastustajat pahoinpitelivät ja ryöstelivät Saksa

Viesti Kirjoittaja Vastarinta »

Durruti kirjoitti:Mitäs mieltä Vastarinta on teikäläisten tekemeistä sadoista murhista Saksassa? Tosin taitaa olla niin, että te olette jo niin paatuneita vammaisten kaasuttamisesta ja pikkulasten paiskomisesta rovioon, ettei tunnu enää missään. Itse kuitenkin pitäisin ihmisten murhaamista huomattavasti suurempana syntinä kuin poliisin kanssa rähinöintiä.
Miten tämä liittyy itse aiheeseen? Onkohan koko foorumilla yhtäkään minun aloittamaani ketjua, joka ei olisi muiden toimesta mennyt ihan muuhun kuin itse aiheesta keskustelemiseen :D

Mutta siis, meinasitko, että nuo 746 murhaa/murhan yritystä olisi jokainen kansallismielisten tekemä? Noissahan vaan tutkitaan, onko niissä yhteyttä kansallismielisiin. Jokainen varmaan tietää, että Saksa on "lievästi" ylihysteerinen paikka, jossa ei paljoa vaadi että aletaan syyttämään kansallismielisiä. En nyt osaa sanoa tutkittavana olevien murhien yksityiskohtia, mutta vahva epäilys on, että tapaukset on tyyliin ulkomaalainen tapetaan -> syyllistä ei löydy -> syytetään "äärioikeistoa," koska ulkomaalaisuus.
En edusta Suomen Vastarintaliikkeen virallista mielipidettä, vaan kyseessä on henkilökohtainen tunnus.
Durruti
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Durruti »

Vastarinta kirjoitti:En nyt osaa sanoa tutkittavana olevien murhien yksityiskohtia, mutta vahva epäilys on, että tapaukset on tyyliin ulkomaalainen tapetaan -> syyllistä ei löydy -> syytetään "äärioikeistoa," koska ulkomaalaisuus.
Pari vuotta sitten paljastuneissa "kebab-murhissa" ainakin oli täsmälleen toisin päin, eli natsien tekemät murhat kuitattiin turkkilaisten keskinäisinä välienselvittelyinä. Juuri sen takia natsit pystyivätkin rauhassa puuhastelemaan monta vuotta.
Vastarinta
Remington Steele

Durruti kirjoitti:
Vastarinta kirjoitti:En nyt osaa sanoa tutkittavana olevien murhien yksityiskohtia, mutta vahva epäilys on, että tapaukset on tyyliin ulkomaalainen tapetaan -> syyllistä ei löydy -> syytetään "äärioikeistoa," koska ulkomaalaisuus.
Pari vuotta sitten paljastuneissa "kebab-murhissa" ainakin oli täsmälleen toisin päin, eli natsien tekemät murhat kuitattiin turkkilaisten keskinäisinä välienselvittelyinä. Juuri sen takia natsit pystyivätkin rauhassa puuhastelemaan monta vuotta.
Ja tällä perusteella voit julistaa kansallismielisten olevan vastuussa sadoista murhista Saksassa?
En edusta Suomen Vastarintaliikkeen virallista mielipidettä, vaan kyseessä on henkilökohtainen tunnus.
Durruti
Remington Steele

Vastarinta kirjoitti:Ja tällä perusteella voit julistaa kansallismielisten olevan vastuussa sadoista murhista Saksassa?
No en mä jaksa uskoa, että se on 70 vuodessa muuttunut mihinkään.
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Durruti kirjoitti:
Vastarinta kirjoitti:Ja tällä perusteella voit julistaa kansallismielisten olevan vastuussa sadoista murhista Saksassa?
Käytönnössä kaikki kansallismielinen toiminta oli Saksassa kiellettyä jonnekin 90-luvulle saakka, ja edelleenkin kaikki vähänkään äärioikeistoon viittaava on rangaistavaa. Eli kyllä kovasti on muuttunut 70 vuoden aikana. Kuinka monesta murhasta vasemmistolaiset ovat tuon 70 vuoden aikana olleet vastuussa, kun myös DDR otetaan mukaan?
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Vastarinta
Remington Steele

Durruti kirjoitti:
Eli koska olet jo kertaalleen päättänyt, että sen on oltava niin, niin sitten sen on myös oltava niin. Joka muuta väittää, on natsi.
Durruti
Remington Steele

Rescuer kirjoitti:Käytönnössä kaikki kansallismielinen toiminta oli Saksassa kiellettyä jonnekin 90-luvulle saakka, ja edelleenkin kaikki vähänkään äärioikeistoon viittaava on rangaistavaa. Eli kyllä kovasti on muuttunut 70 vuoden aikana.
Älä nyt viitsi jauhaa sontaa. Vai väitätkö tosissasi, että kun joku asia on kielletty, niin sitä ei ole olemassa? :lol:

Sitä paitsi kansallismielinen toiminta ei ole koskaan ollut kiellettyä, vaan pelkästään natsien symboliikka mukaan lukien hitlertervehdykset ym. Saksassa on laillisesti toiminut sodasta lähtien Hitlerin natsipuolueen perillinen, joista ensimmäinen perustettiin jo 1946. Nykyään nimeltään Nationaldemokratische Partei Deutschlands. Sen lisäksi on ollut ainakin tusinan verran muita rekisteröityjä "natsipuolueita". Lainausmerkit siksi, että virallisestihan nämä eivät tietenkään kyseistä ideologiaa edusta.
Rescuer kirjoitti:Kuinka monesta murhasta vasemmistolaiset ovat tuon 70 vuoden aikana olleet vastuussa, kun myös DDR otetaan mukaan?
Ai sieltä lyötiin nyt tämä kortti pöytään. No sittenhän mä olen hävinnyt väittelyn. :cry:

Ainoa vika vaan, että en ole kommunisti, joten en ota heidän tekojaan tililleni. Eikä tässä keskustelussa muutenkaan ollut kyse valtioterrorismista.
Vastarinta kirjoitti:
Durruti kirjoitti: No en mä jaksa uskoa, että se on 70 vuodessa muuttunut mihinkään.
Eli koska olet jo kertaalleen päättänyt, että sen on oltava niin, niin sitten sen on myös oltava niin. Joka muuta väittää, on natsi.
Ahaa, SVR siis edustaa jotakin "ihmiskasvoista" ellei peräti "humaania natsismia". Tämä on mielenkiintoista. :lol:
Vastarinta
Remington Steele

Durruti kirjoitti:Ahaa, SVR siis edustaa jotakin "ihmiskasvoista" ellei peräti "humaania natsismia". Tämä on mielenkiintoista.
Tuota noin. Miten tämä liittyy mitenkään mihinkään ja mikä on SVR?
Vastaa Viestiin