Jeeh, hauskan leikin ne tästä tekevät - tosin kansalaisten kustannuksella.
Annelin Auerin tapauksen käsittely jatkuu Vaasan hovioikeudessa, sillä Auerin puolustus on toimittanut murhatuomiosta valituksen Satakunnan käräjäoikeuteen. Asiasta kertoi ensimmäisenä Yle.
Helsingin Sanomien mukaan tapauksen käsittely jatkuu hovioikeudessa tämän vuoden aikana.
Puolustusasianajaja Juha Manner moittii valituskirjelmässä käräjäoikeuden toimintaa.
Mannerin mielestä näyttöä on arvioitu virheellisesti, ja Satakunnan käräjäoikeus on arvioinut itsenäisesti sitä näyttöä, jonka perusteella hovioikeus vuonna 2011 vapautti Auerin murhasyytteestä.
"Mielestäni käräjäoikeuden menettely loukkaa erittäin pahasti Anneli Auerin oikeusturvaa ja oikeuden menettely on suomalaisen oikeuskäsittelyn vastainen", Manner sanoo HS:ssa.
Auer tuomittiin viime vuoden joulukuussa elinkautiseen vankeuteen miehensä murhasta.
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/yl ... en/656042/
Eikö teillä nyt jo usko lopu, kun olette sivutolkulla spekuloineet pelkästään jo pojankin tarinoita johtaen niistä joitakin päätelmiä ties mistä, ja viikko AA:n pidättämisen jälkeen syksyllä 2009 on julkaistu muka Salonsaarenkin haastattelu väiteellä, että on tehty viikko murhan jälkeen ja tarinat ovat totaalisen utopistisia. Sinne jonnekin sen laitoin. Miten kauan jaksatte vielä?
Ja mitä minä itse ajattelen tästä? Sitä, että tavallisista kansalaisista on tullut Suomen viranomaisjärjestelmän vihollisia numero 1, kun on täytynyt ryhtyä sensuroimaan ja järjestämään jopa kansan rahoilla näin massiivisia manipulointinäytöksiä. Mutta - manipuloitukaa - sehän tässä on tarkoituskin. Mutta muistakaa - joka ainoa, joka tätä näytöstä meille tässä vetää, on siinä itse mukana, ja ennen kaikkea toimittajia myöten.
Ja, luojavarjele, jos olemme jo omankin maan viranomaisten vihollisia, niin mikä meitä odottaakaan?! Eikös se ollut Adolf Hitler jo aikoinaan, joka sanoi, että parhaiten kansa uskoo suuren huijauksen? En nyt muista, että miten tuo meni sanasta sanaan.