13-vuotiaan tytön vappu 2013

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
mitzy
Harjunpää

Re: 13-vuotiaan tytön vappu 2013

Viesti Kirjoittaja mitzy »

rajurolle kirjoitti:
mitzy kirjoitti: Siis ei kai kukaan ole väittänyt , että kaikki sitä tekis, mutta yritän sanoa,että ikävä kyllä se ei ole ihan kauhean pieni osa :/
Miten sä voit olla ollut opettajan sijainen jossa sulla ei ole mitään käsitystä edes suhteista tai prosenttilaskusta, jota käsitellään jo ylä-asteella? :roll:

Minun mielestäni 3-10% 7.luokkalaisista on pieni osa, sen käänteinen on suuri osa joka om 90-97% 7.luokkalaisista ei ole koskaan juonut, tupakoinnista ei kukaan ole täällä keskustellut, tupakoinnista ei mene sellaiseen tilaan jossa ei voi itseään kontrolloida :roll: Ja kun puhutaan 13-vuotiaista, sellainen voi olla vasta 6.s luokkalainen, riippuen vuodenaikaa milloin on syntynyt ja väitän ettei 99% ole heistä käyttänyt alkoholia laisinkaan.

Et usko tilastoja, mihin sinä sitten perustat mielipiteesi, mielikuviin :roll: Nehän ne vasta luotettavia ovatkin, voi yhden kerran :roll: :shock: :lol: 8)
Sä olet heittänyt yhden tutkimuksen jostain pikkukylän koulusta,ja mä kyseenalaistan,että se olisi verrannollinen kaikkiin.
Tupakointi ja muut päihteet kulkee aikalailla käsikädessä. Jos tupakoi niin aika usein myös alkoholia kokeillaan.

Siitä olen samaa mieltä,että 6.luokkalaisista suurin osa ei ole käyttänyt päihteitä.

Perustan mielipiteesi lähinnä siihen,mitä olen nähnyt tehdessäni useissa kouluissa opettajan sijaisuuksia ja mitä yritän muistella omasta nuoruudesta. Varmasti on eroja myös paikkakunnilla ja asuinalueilla ja varmaan ihan ikäluokillakin. Mutta siitä olen aika varma että seiska luokkalaiset ei kyllä enää barbeilla leiki :D
rajurolle
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja rajurolle »

mitzy kirjoitti:
Sä olet heittänyt yhden tutkimuksen jostain pikkukylän koulusta,ja mä kyseenalaistan,että se olisi verrannollinen kaikkiin.
. Mutta siitä olen aika varma että seiska luokkalaiset ei kyllä enää barbeilla leiki :D
Vai niin, miten olet tämän havainnoinut, ollut jokaisena hetkenä jokaisen 7-luokkalaisen katossa kärpäsenä. Kuten sanottu 13-vuotiaan ei tarvitse edes olla 7-luokalla, minäkin olen leikkinyt sotaa nuorempien lapsien kanssa 13-vuotiaana, samoin monet naiset ovat kertoneet minulle leikkineensä vielä barbeilla 13-vuotiaana.

Nyt aletaan liikkua jos sillä alueella sun jutuissa, että täytyy miettiä onko sinun kanssasi järkevää "keskustelu", minä tuon sinulle mutun sijaan tilastoja, sinä jankkaat jotain omia mielikuviasi. Miten ihmeessä sinä olet opettajan sijaisena tietoinen luokkasi nuorten alkoholin käytöstä, käyttämättömyydestä? :roll:

Minäkin muistan, että tuollainen kysely tehtiin jo silloin kun itse olin 7-luokalla, vastasin siihen rehellisesti, miksi en olisi niin tehnyt, sehän tehtiin nimettömänä. Kutsut Turkua pikkukyläksi OK :mrgreen: No kutsuthan sinä 3-10% alkoholia joskus juoneita 7-luokkalaisia suurimmaksi osaksi? Kuka sinut on voinut opettajan sijaiseksi palkata kun et ymmärrä edes alkeellisia suhteita, kyllä on kova työvoimapula opetusalalla, kun sinäkin olet sinne kelvannut :mrgreen:

Minä sanoinkin, viestissäni, että kyseessä on pienehkö otos, mutta joka luultavasti peilaa hyvin koko Suomea. Sinulla ei ole mitään muuta jankkaukseksi tueksi kuin se että susta tuntuu, sun mielikuvasi mukaan, mutta miten ihmeessä sinä voit tehdä päätelmiä luokkasi oppilaiden alkoholin käytöstä, seurasitko heitäkin kärpäsenä joka paikkaan heidän vapaa-ajallaan? :mrgreen:
rajurolle
Nikke Knatterton

Mutta mitäs jos siirrettäisiin uhrista rikoksen tekijään tätä keskustelua? Tähän Nigerian lahjalle suomalaisille, tuohon monikulttuurisen Suomen lähtettilääseen. Miksi hän juotti 13-vuotiaan lapsen (kyllä 13 vuotiaassa on enemmän lasta kuin teiniä) tiedottomaan tilaan ja hyväksi käytti tätä. Minä luulen, että siksi, koska siinä kulttuurissa mistä hän tulee, se on aivan normaalia. Lastenkin raiskaaminen noissa maissa on ihan normaaleja, samoin julkiset raiskaukset. Haluammeko tälläistä kulttuuria Suomeen, silloin meillä on yhä enemmän ja enemmän näitä 13-vuotiaita uhreja, yrittäkää asettua uhrin asemaan, ehkä silloin teille valkenee asian kauheus.
rajurolle
Nikke Knatterton

Atlanta kirjoitti:
Jos heiltä olsi kysytty, että käyttävätkö viinaa tai polttavatko, niin olisivat tietenkin vastanneet ei. Joten se tilastoista.
Se teki aikuisen vaikutuksen, kun tonttuili.
Mutta eivät kaikki käyttäytynert näin. Mutta tarkoitan, että tällaista käyttäytymistä on aina
No sittenhän kaikki nimettömänä tehdyt tutkimukset joutaa roskakoriin, mitä niitä tutkimuksia tekemään, käytetään mutua ja mielikuvia. Perhana, sinä olet kyllä niin tonttu, ettei sinun jorinoihin pitäisi edes vastata.

Edelleenkin ollaan puhuttu 13-vuotiaista, ei 16-18 vuotiaista :roll: :mrgreen: Sinäkin kerroit meikanneesi 13-vuotiaana muutaman kerran päästäksesi ikärajoitteisiin elokuviin, menitkö sitten ryyppäämään ja harrastamaan seksiä ilman meikkiä 13-vuotiaana, tyrkyttämään itseäsi kännissä vanhoille äijille? :mrgreen: :roll:
mitzy
Harjunpää

rajurolle kirjoitti:Mutta mitäs jos siirrettäisiin uhrista rikoksen tekijään tätä keskustelua? Tähän Nigerian lahjalle suomalaisille, tuohon monikulttuurisen Suomen lähtettilääseen. Miksi hän juotti 13-vuotiaan lapsen (kyllä 13 vuotiaassa on enemmän lasta kuin teiniä) tiedottomaan tilaan ja hyväksi käytti tätä. Minä luulen, että siksi, koska siinä kulttuurissa mistä hän tulee, se on aivan normaalia. Lastenkin raiskaaminen noissa maissa on ihan normaaleja, samoin julkiset raiskaukset. Haluammeko tälläistä kulttuuria Suomeen, silloin meillä on yhä enemmän ja enemmän näitä 13-vuotiaita uhreja, yrittäkää asettua uhrin asemaan, ehkä silloin teille valkenee asian kauheus.
Aika kovaa tekstiä väittää,että Nigeriassa olisi ihan normaalia. Ikävä kyllä siellä raiskauksia on huomattavasti enemmän,mutta missään tapauksessa se ei ole hyväksyttyä. Suurin osa Nigerialaista suomessa ei todellakaan käyttäydy näin eikä hyväksy raiskausta missään muodossa.
On ikävää,että sieltä tulee myös raiskareita, mutta sanoisin,että enemmän tulee ihan normaaleja ihmisiä jotka kunnioittavat naisia ja lapsia eikä ole pienintäkään ajatusta raiskata heitä.

Kulttuurit ovat ihan hirvittävän erilaisia ja monesti Nigerialaiset ovat ihan ihmeissään,että miten teinit käyttäytyvät noin tuolla kadulla ja ovat epäkunnioittavia vanhempia kohtaan.
En tiedä sitten voisiko tämä jotenkin vaikuttaa siihen,että humalassa oleva teini on vapaampaa riistaa? Tai teini joka lähtee automaattisesti vieraiden mukaan? Näinhän ei tietenkään saisi olla, mutta sen voisi kuvitella vaikuttavan asiaan?
rajurolle
Nikke Knatterton

mitzy kirjoitti:
rajurolle kirjoitti:Mutta mitäs jos siirrettäisiin uhrista rikoksen tekijään tätä keskustelua? Tähän Nigerian lahjalle suomalaisille, tuohon monikulttuurisen Suomen lähtettilääseen. Miksi hän juotti 13-vuotiaan lapsen (kyllä 13 vuotiaassa on enemmän lasta kuin teiniä) tiedottomaan tilaan ja hyväksi käytti tätä. Minä luulen, että siksi, koska siinä kulttuurissa mistä hän tulee, se on aivan normaalia. Lastenkin raiskaaminen noissa maissa on ihan normaaleja, samoin julkiset raiskaukset. Haluammeko tälläistä kulttuuria Suomeen, silloin meillä on yhä enemmän ja enemmän näitä 13-vuotiaita uhreja, yrittäkää asettua uhrin asemaan, ehkä silloin teille valkenee asian kauheus.
Aika kovaa tekstiä väittää,että Nigeriassa olisi ihan normaalia. Ikävä kyllä siellä raiskauksia on huomattavasti enemmän,mutta missään tapauksessa se ei ole hyväksyttyä.

Kulttuurit ovat ihan hirvittävän erilaisia ja monesti Nigerialaiset ovat ihan ihmeissään,että miten teinit käyttäytyvät noin tuolla kadulla ja ovat epäkunnioittavia vanhempia kohtaan.
En tiedä sitten voisiko tämä jotenkin vaikuttaa siihen,että humalassa oleva teini on vapaampaa riistaa? Tai teini joka lähtee automaattisesti vieraiden mukaan? Näinhän ei tietenkään saisi olla, mutta sen voisi kuvitella vaikuttavan asiaan?
Ahaa, aivan kuten arvelinkin sinulla on kokemusta nigerialaisista :mrgreen: Sehän olisikin aivan posketonta, jos nämä kaikki esim.nigeriasta tänne Suomeen katujamme rikastuttamaan syyllistyisivät raiskauksiin :shock:

Mutta sen sijaan he syyllistyvät esim. raiskauksiin ja lapsen seksuaalisiin hyväksikäyttöihin monikymmen kertaisesti suomalaisiin nähden, esim. sellaisissa pikkukylissä kuin Helsinki >50% raiskauksista on ulkomaalaistaustaisen tekemä ja Espoossa luku on 70%. Jos Suomessa tehdään n. 500 raiskausta vuodessa, tämä tarkoittaa, että peräti lähes 200 suomalaista naista saa nauttia tästä nigerialaisten ja muiden ulkomaalaisten naisia alempiarvoisina ihmisinä pitävästä kulttuurista. Lähes 200 naista säästyisi vuosittain ilman elinikäisiä traumoja ja väkivaltaa, mikäli nämä ihmiset eivät olisi tulleet rikastuttamaan katukuvaamme! Miettikää, sitä, sua ei Mizy ole varmaan tarvinnut raiskata, etkä varmasti voi kuvitellakkaan mitä on joutua raiskauksen uhriksi :mrgreen: Mutta hivenen normaalimman seksuaalivietin omaavat, voivat koettaa asettaa itsensä uhrien asemaan.
mitzy
Harjunpää

rajurolle kirjoitti:
Ahaa, aivan kuten arvelinkin sinulla on kokemusta nigerialaisista :mrgreen: Sehän olisikin aivan posketonta, jos nämä kaikki esim.nigeriasta tänne Suomeen katujamme rikastuttamaan syyllistyisivät raiskauksiin :shock:

Mutta sen sijaan he syyllistyvät esim. raiskauksiin ja lapsen seksuaalisiin hyväksikäyttöihin monikymmen kertaisesti suomalaisiin nähden, esim. sellaisissa pikkukylissä kuin Helsinki >50% raiskauksista on ulkomaalaistaustaisen tekemä ja Espoossa luku on 70%. Jos Suomessa tehdään n. 500 raiskausta vuodessa, tämä tarkoittaa, että peräti lähes 200 suomalaista naista saa nauttia tästä nigerialaisten ja muiden ulkomaalaisten naisia alempiarvoisina ihmisinä pitävästä kulttuurista. Lähes 200 naista säästyisi vuosittain ilman elinikäisiä traumoja ja väkivaltaa, mikäli nämä ihmiset eivät olisi tulleet rikastuttamaan katukuvaamme! Miettikää, sitä, sua ei Mizy ole varmaan tarvinnut raiskata, etkä varmasti voi kuvitellakkaan mitä on joutua raiskauksen uhriksi :mrgreen: Mutta hivenen normaalimman seksuaalivietin omaavat, voivat koettaa asettaa itsensä uhrien asemaan.
Huoh, kyllä, olen työskennellyt kovin monen afrikkalaistaustaisen kanssa ja sitä kautta nähnyt aika paljon. Olen avannut oveni heille ja passittanut nukkumaan keittiön sohvalle, enkä ole joutunut raiskatuksi, enkä ole kuullut vastaan vänkäyksiä. Jokainen kenen kanssa olen ollut tekemisissä on ymmärtänyt sanan ei vaikka kuinka olisin lähtenyt kämpille leffaa kattomaan.
Katoskun ei niiden kulttuurissa yleensä ees nainen anna heti.. Täällä ovat vaan tottuneet vähän toiseen meninkiin sitten.
Totta, mua ei oo raiskattu koskaan, vaikka mahdollisuuksia olisi ollut vaikka kuinka paljon, aina miehet on ymmärtäneet sanan ei.
Tosin 15 kesäisenä on yksi siihen suuntaan oleva kokemus ihan supisuomalaisen miehen kanssa.
rajurolle
Nikke Knatterton

mitzy kirjoitti:
rajurolle kirjoitti:
Katoskun ei niiden kulttuurissa yleensä ees nainen anna heti..
Joten he ovat tottuneet ottamaan väkisin, ota selvää miten paljon raiskauksia Nigeriassa ja muissa Afrikan maissa tehdään verrattuna Suomeen, voin kertoa, että prosentuaalisesti huomattavasti enemmän.

Miksi sinun mielestäsi esim. vuonna 2010 Suomessa tapahtuneissa raiskauksissa ulkomaalaisten osuus oli 45%?? Siis väestön osa jota on pari prosenttia väestöstä oli vastuussa lähes puolissa raiskauksissa? Olet siis sitä mieltä, että meillä ei ole rikosten uhreja tarpeeksi kotimaisin voimin, näitä täysin erilaisista kulttuureista Suomeen tulevia täytyy haalia tekemään esim.puolet Suomen raiskauksista? :shock:

"Viime vuonna osuus 45 %: Ulkomaalaisten tekemät raiskaukset ...
http://www.aamulehti.fi/.../viime+vuonn ... kemat+...‎
6.12.2011 - Viime vuonna ulkomaalaisten osuus raiskauksista oli peräti 45,3 prosenttia"
mitzy
Harjunpää

rajurolle kirjoitti:
mitzy kirjoitti:
rajurolle kirjoitti:
Katoskun ei niiden kulttuurissa yleensä ees nainen anna heti..
Joten he ovat tottuneet ottamaan väkisin, ota selvää miten paljon raiskauksia Nigeriassa ja muissa Afrikan maissa tehdään verrattuna Suomeen, voin kertoa, että prosentuaalisesti huomattavasti enemmän.

Miksi sinun mielestäsi esim. vuonna 2010 Suomessa tapahtuneissa raiskauksissa ulkomaalaisten osuus oli 45%?? Siis väestön osa jota on pari prosenttia väestöstä oli vastuussa lähes puolissa raiskauksissa? Olet siis sitä mieltä, että meillä ei ole rikosten uhreja tarpeeksi kotimaisin voimin, näitä täysin erilaisista kulttuureista Suomeen tulevia täytyy haalia tekemään esim.puolet Suomen raiskauksista? :shock:

"Viime vuonna osuus 45 %: Ulkomaalaisten tekemät raiskaukset ...
6.12.2011 - Viime vuonna ulkomaalaisten osuus raiskauksista oli peräti 45,3 prosenttia"
Tiedän kyllä,että Nigeriassa on paljon raiskauksia, kuten Intiassa yms muualla maailmassa, mutta se ei tarkoita sitä,että enemmistö sen hyväksyy.
Tottakai toi prosenttiluku on hälyttävä ja kertoo kotoutumisen ongelmasta ja monista muista ongelmista.
Mitä ehdotat asialle tehtävän? kerro ihmeessä? Isketään rajat kiinni vai? ei päästetä ketään ulos eikä sisää?
rajurolle
Nikke Knatterton

mitzy kirjoitti:

Tottakai toi prosenttiluku on hälyttävä ja kertoo kotoutumisen ongelmasta ja monista muista ongelmista.
Mitä ehdotat asialle tehtävän? kerro ihmeessä? Isketään rajat kiinni vai? ei päästetä ketään ulos eikä sisää?
Miksi ei, eiväthän he tuo mitään lisä-arvoa Suomelle, päinvastoin surua ja murhetta. EU;n sisäisessä rikollisuudessa on aivan tarpeeksi kestämistä verrattuna siihen ettei olisi Shengeniä. EU-alueen ulkopuolelta täytyisi käyttää erittäin tiukkaa kampaa oleskelupien myöntämisessä, samoin pelkkä rikoksesta tuomitseminen täytyisi johtaa karkoitukseen siitä huolimatta että olisi ehtinyt astua jonkun lähiövalaan. Samoin vanhoja slobomaita täytyisi painostaa entistä tiukemmin EU:n ulkorajojen suhteen, Ranskahan jokin aikaa sitten uhkasi jopa EU;sta irtautumisella ellei EU;n ulkorajoja saada tukittua laittomalta maahanmuutolta. En todellakaan toivo, että Suomi kokee Ruotsin ja Tanskan kohtalon tässä maahanmuuttoasiassa, tuskin sinäkään?

Miten se voi olla kotoutumisongelma, että raiskaa, ryöstää tai käyttää hyväksikäyttää lapsia? Liian vähän kotoutumistukea? :roll:
mitzy
Harjunpää

rajurolle kirjoitti:
mitzy kirjoitti:

Miksi ei, eiväthän he tuo mitään lisä-arvoa Suomelle, päinvastoin surua ja murhetta. EU;n sisäisessä rikollisuudessa on aivan tarpeeksi kestämistä verrattuna siihen ettei olisi Shengeniä. EU-alueen ulkopuolelta täytyisi käyttää erittäin tiukkaa kampaa oleskelupien myöntämisessä, samoin pelkkä rikoksesta tuomitseminen täytyisi johtaa karkoitukseen siitä huolimatta että olisi ehtinyt astua jonkun lähiövalaan. Samoin vanhoja slobomaita täytyisi painostaa entistä tiukemmin EU:n ulkorajojen suhteen, Ranskahan jokin aikaa sitten uhkasi jopa EU;sta irtautumisella ellei EU;n ulkorajoja saada tukittua laittomalta maahanmuutolta. En todellakaan toivo, että Suomi kokee Ruotsin ja Tanskan kohtalon tässä maahanmuuttoasiassa, tuskin sinäkään?

Miten se voi olla kotoutumisongelma, että raiskaa, ryöstää tai käyttää hyväksikäyttää lapsia? Liian vähän kotoutumistukea? :roll:
Pakko myöntää,etten tiedä näiden turvapaikanhakijoiden oleskelulupa prosessista, koska tuntuu että he saavat kyllä sen oleskeluluvan aika helposti kunhan ovat ensin päässeet tänne.
Mutta maasta riippuen avioliiton kautta tänne tulevat ovat aika tiukassa syynissä eikä itsestään selvää,että saa viisumin suomeen. Lisäksi siihen vaaditaan puolisolta aika hyvät tulot.

Itseasiassa jälleen, maasta riippuen rikoksista kyllä karkoitetaan. Mutta luulen,että noihin riskimaihin mistä rikollisia eniten tulee ei voi karkoittaa?

Ja tohon,että laitettais rajat kiinni kun ei tuo lisäarvoa meille. Noh, joillekkin se tuo, jotkut löytävät elämänsä rakkauden, millä perusteella sitten voitaisiin ottaa tänne ulkomaisia? Vain ne joilla on suomalainen vaimo?
Lisäksi kyllä mä nään velvollisuutena pakolaisten vastaanottamisen, mutta ei sekoiteta nyt turvapaikan hakijoita ja pakolaisia keskenään.
Lisäksi meillä on jonkin verran opiskelijoita afrikasta sekä yliopistokoulutettuja työntekijöitä.
Nyt kun mietin omia kokemuksiani afrikkalaisten kanssa niin ehkä enemmistö keiden kanssa olen ollut tekemisissä on ollut korkeasti koulutettuja tai opiskelemassa täällä. Toki mukaan mahtuu väkisinkin jonkin verran turvapaikan hakijoita kun tollainen vastaanottokeskus tossa nurkilla on.
Mä oon itseasiassa usein miettinyt,että miten ne turvapaikan hakijat päätyy tänne? eka banaanilaivalla Italiaan ja sieltä Suomeen? Kun luulisi,että kuitenkin tänne kaikista afrikan maista tarvitaan viisumi.
Joutsenlaulu
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Joutsenlaulu »

rajurolle kirjoitti:P.S Kun olin tuon ikäinen, ei mulle kukaan niitä röökejä ostanut, ostin itse ja ekoja kännejäkään en hankkinut aikuiselta, vaan pari vuotta vanhemmilta kavereilta, 16-vuotiaana mulla oli jo väärät laput ja kävin ravintoloissa ja ostin kossua Alkosta, mutta totta olin ravitsemusalan uhri. Mutta totta, vertauksesi on osuva, tunnen olevani myös makeisteollisuuden uhri, samoin monen muun teollisuuden uhri :roll:
Ajattelet samalla tavalla seksuaalisen hyväksikäytön uhrit. Ajattelet että se oli sinun oma syysi eikä aikuisilla ollut mitään tekemistä sen kanssa että joit viinaa ja poltit röökiä vaikka olit alaikäinen.

Jos 13-vuotiaana vedit ekat kännit ja sait ne pari vuotta vanhemmilta kavereilta niin mistä nämä kaverit hankkivat juomansa? Joltain aikuiselta tietenkin. Mistä sait väärät 18-vuotiaan paperit joilla pääsit baariin ja Alkoon ostamaan kossua?

On vain vähän surkuhupaisaa että pillastuit kun totesin sinun olleen rikoksen uhri. Ei sillä että olisin odottanut sinun ymmärtävän. Vedät ainakin aika herkästi herneen nenään.
Joutsenlaulu
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Joutsenlaulu »

rajurolle kirjoitti: "Viime vuonna osuus 45 %: Ulkomaalaisten tekemät raiskaukset ...
Se ei muuten tarkoita sitä että 45% ulkomaalaisista raiskaa. Suomessa on n. 200000-250000 ulkomaalaista laskutavasta riippuen. Tässä luvussa on mukana myös länsimaalaiset ja venäläiset. Näistä siis ehkä promille raiskaa. Pitääkö tämän promillen takia myös muiden ulkomaalaisten lähteä maasta tai olla tulematta?
rajurolle
Nikke Knatterton

Joutsenlaulu kirjoitti:
rajurolle kirjoitti:P.S Kun olin tuon ikäinen, ei mulle kukaan niitä röökejä ostanut, ostin itse ja ekoja kännejäkään en hankkinut aikuiselta, vaan pari vuotta vanhemmilta kavereilta, 16-vuotiaana mulla oli jo väärät laput ja kävin ravintoloissa ja ostin kossua Alkosta, mutta totta olin ravitsemusalan uhri. Mutta totta, vertauksesi on osuva, tunnen olevani myös makeisteollisuuden uhri, samoin monen muun teollisuuden uhri :roll:
Ajattelet samalla tavalla seksuaalisen hyväksikäytön uhrit. Ajattelet että se oli sinun oma syysi eikä aikuisilla ollut mitään tekemistä sen kanssa että joit viinaa ja poltit röökiä vaikka olit alaikäinen.

Jos 13-vuotiaana vedit ekat kännit ja sait ne pari vuotta vanhemmilta kavereilta niin mistä nämä kaverit hankkivat juomansa? Joltain aikuiselta tietenkin. Mistä sait väärät 18-vuotiaan paperit joilla pääsit baariin ja Alkoon ostamaan kossua?

On vain vähän surkuhupaisaa että pillastuit kun totesin sinun olleen rikoksen uhri. Ei sillä että olisin odottanut sinun ymmärtävän. Vedät ainakin aika herkästi herneen nenään.
En minä ole vetänyt herneitä nenään, mutta jos kirjoittaa kuin pöntto pedo, saa minulta myös pönttö pedolle kuuluvan vastauksen.

Poltin röökiä ala-ikäisenä, siis röökiä, jotka ostin itse, katsos siihen aikaan sai röökiä ostaa vaikka 5-vuotias. Kyllä olin tupakkateollisuuden uhri, en yhden tietyn aikuisen uhri, joka käyttää lasta hyväkseen. Olen myös kahvia valmistavan teollisuuden uhri, sillä sitäkin nautiskelin ala-ikäisenä, samoin makeisteollisuuden, en kuitenkaan kenenkään tietyn namusedän.

Keneltä kaverit ostivat viinat, jaa, enpä muista, miten se liittyy lasten seksuaalisen hyväksikäyttöön? Mistä hankin väärät laput? Tein itse omista pohjista, väärensin myös passeja, miten sekään liittyy lasten seksuaaliseen hyväksikäyttöön.

Pedari on kyllä aivan vitun tyhmä, se täytyy sanoa, ei tuollaisia vertailuja muuten tekisi. Kuten sanottu, tosin pedarin täytyy painaa tukka putkella ja kirjoitella vähän heikompiakin savuverhoja, aatteen puolesta nääs, se on voitto jos yksikin saadaan edes epäilemään, että jospa ne 13-vuotiaat tosiaan vonkaavaat heidän silmissään ikälopuilta ukoilta munaa :roll:
rajurolle
Nikke Knatterton

Joutsenlaulu kirjoitti:
rajurolle kirjoitti: "Viime vuonna osuus 45 %: Ulkomaalaisten tekemät raiskaukset ...
Se ei muuten tarkoita sitä että 45% ulkomaalaisista raiskaa.
Vai niin, onko täällä joku niin väittänyt?Vai itseksesi ajattelet ja kirjoitat samalla, että uutisessa tosiaan lukee, että 45% Suomessa tapahtuvista raiskauksista on ulkomaalaistaustaisen tekemiä, huh huh mikä pökiö :roll: :mrgreen:

Sinä siis vähättelet noin 250 naisen vuosittain kärsimiä raiskauksia ja sinun mielestä se on sopiva hinta maksaa, siitä että meillä on väriä katukuvassa. Mahtuuko sinun ahtaaseen mieleesi sellainen fakta, että vuosittain n 250 naista säästyisi raiskauksen kärsimyksiltä ja ikuisilta traumoilta, mikäli noita maahanmuuttajia ei olisi Suomeen tullut koskaan? Ja nyt puhutaan vain raiskauksen uhreista, vuodessa epäillään n.33.000 ulkomaista henkilö Suomessa tapahtuneissa rikoksissa!

Ulkomaalaistaustaiset henkilöt kuitenkin syyllistyvät raiskauksiin kymmeniä kertoja useammin kuin kantaväestöön kuuluva ja luku olisi vieläkin hurjempi, jos laskettaisiin ulkomaisiin kuuluviksi,ulkomailla syntyneet henkilöt. Suomessa ei siis ole sinun mielestäsi kotikutoista rikollisuutta tarpeeksi, vaan tänne täytyy tuoda ulkomailta väestöä, joka syyllistyy orginelleja kymmeniä kertoja useammin esim.raiskauksiin?

Kertoisitko sinä JoutsenPedo, mikä on se maahanmuuttajien tuoma lisäarvo, että vuosittain voidaan uhrata maahanmuuttajien pelkästään raiskaamiksi 250 naista vuosittain,muitten rikosten suomalaisista uhreista puhumattakaan, mitä jos yksi näistä uhreista olisit sinä, siskosi, äitisi jne?
Vastaa Viestiin