Sä olet heittänyt yhden tutkimuksen jostain pikkukylän koulusta,ja mä kyseenalaistan,että se olisi verrannollinen kaikkiin.rajurolle kirjoitti:Miten sä voit olla ollut opettajan sijainen jossa sulla ei ole mitään käsitystä edes suhteista tai prosenttilaskusta, jota käsitellään jo ylä-asteella?mitzy kirjoitti: Siis ei kai kukaan ole väittänyt , että kaikki sitä tekis, mutta yritän sanoa,että ikävä kyllä se ei ole ihan kauhean pieni osa :/![]()
Minun mielestäni 3-10% 7.luokkalaisista on pieni osa, sen käänteinen on suuri osa joka om 90-97% 7.luokkalaisista ei ole koskaan juonut, tupakoinnista ei kukaan ole täällä keskustellut, tupakoinnista ei mene sellaiseen tilaan jossa ei voi itseään kontrolloidaJa kun puhutaan 13-vuotiaista, sellainen voi olla vasta 6.s luokkalainen, riippuen vuodenaikaa milloin on syntynyt ja väitän ettei 99% ole heistä käyttänyt alkoholia laisinkaan.
Et usko tilastoja, mihin sinä sitten perustat mielipiteesi, mielikuviinNehän ne vasta luotettavia ovatkin, voi yhden kerran
![]()
![]()
![]()
Tupakointi ja muut päihteet kulkee aikalailla käsikädessä. Jos tupakoi niin aika usein myös alkoholia kokeillaan.
Siitä olen samaa mieltä,että 6.luokkalaisista suurin osa ei ole käyttänyt päihteitä.
Perustan mielipiteesi lähinnä siihen,mitä olen nähnyt tehdessäni useissa kouluissa opettajan sijaisuuksia ja mitä yritän muistella omasta nuoruudesta. Varmasti on eroja myös paikkakunnilla ja asuinalueilla ja varmaan ihan ikäluokillakin. Mutta siitä olen aika varma että seiska luokkalaiset ei kyllä enää barbeilla leiki