Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Asterix76
Alibin satunnaislukija

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Asterix76 »

Nimimerkki Oldunion.
oldunion kirjoitti:En varmaksi sano, mutta kuulopuheiden mukaan Robinin "Boom kah" kappale kertoo koodi kielellä Black Cobrasin suomeen tulosta. Maahanmuuttajatautaiset räppärit Dani (juutalainen) sekä Mikael Gabriel (romani) toimivat esikuvina ja houkutuslintuina nuorille jotka ovat muusiikin myötä kiinnostuneet jengeistä. Tässä alla Robin "Boom kah" kappale salasanoineen purettuna:
:D
"Vaimoni jalka kun tuli taas kohti kasvojani niin heittolaukauksella ammuin häntä sääreen. Se oli kaunis sääri, siinä rytäkässä se lyhenikin kahdella sentillä." - Urho "Uki" Kukkamaa
Kikki Hiiri
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

Vähän illan päätteksi lueskelin minfoa, ja johtuiko sit väsymyksestä vai mistä, mutta alkoi naurattamaan havainto että varmin tapa tunnistaa äärioikeistolainen tällä(kin) palstalla, on kelvoton kielioppi. Lauserakenteet ovat usein käsittämättömiä, välimerkit tuntemattomia, jopa yhdyssanat perin hakusessa. Järjellisistä argumenteista puhumattakaan. Maltilliseen, joskin kärkevään politiikka-aiheiseen keskusteluun tulee ennen pitkää äärioikeisto ja alkaa haukkua viher vassariksi ja ties miksi. Joo, sana on vapaa, mutta yrittäkää edes olla nöyryyttämättä isänmaanne äidinkieltä. Vihervassari on yhdyssana. Itsenne saatte toki nolata, ja olettekin siinä perin hyviä. Niin kyllä on noi juuri teini-iän ohittaneet anarkistit, joilla sama ongelma, enemmän intoa ku älyä. Ja yhtä vähän tuntevat aatteensa historiaa, nykypäivästä puhumattakaan. Vanhempi väki sit eri asia monesti. Olen ollut paikalla tilanteessa jossa saman pöydän ympärillä istui natsi, kommunisti, kapitalisti ja anarkisti. Keskustelu koski mm ympäristönsuojelua ja kaikki meni hyvin koska kukaan ei käyttäytynyt kuin pahainen persläpi, jokaisella ikää jo sen verran. Oltiin monessa asiassa samaa mieltä, mutta eri syistä. Se, että joku kannattaa ekologiaa koska Hitler, ei ole voitto natseille vaan voitto luonnolle.
Selvyyden vuoksi mainittakoot että porukan kapitalisti maksoi bisset koska muut oli työttömiä.
Everything in the world is either a potato or not a potato
Bias
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Bias »

Kerhopoikain ja kerhopoikain kummin kaiman orpanapuolten (eli ns. "yhteyksiä löytyy"-miesten ) jatkuva vasikoiden ruotiminen jr osiossa samalla, kun itse kohottavat omaa foorumistatustaan juoruamalla kaiken mitä tietävät tai ovat ehkä joskus kylillä kuulleet.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
taavetti
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Bias kirjoitti:Kerhopoikain ja kerhopoikain kummin kaiman orpanapuolten (eli ns. "yhteyksiä löytyy"-miesten ) jatkuva vasikoiden ruotiminen jr osiossa samalla, kun itse kohottavat omaa foorumistatustaan juoruamalla kaiken mitä tietävät tai ovat ehkä joskus kylillä kuulleet.
Nimenomaan.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Mman
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Mman »

Nämä oikeenkirjoitus "tarkastajat" argumentit kun loppuun niin ruvetaan tutkimaan pilkkujen paikkoja :P
Jane T
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Mman kirjoitti:Nämä oikeenkirjoitus "tarkastajat" argumentit kun loppuun niin ruvetaan tutkimaan pilkkujen paikkoja :P
Naurattaa tuo lainaamani postaus.
Olisikohan oikein kirjoittamiseen ja sen toivomiseen jokin syy? Mikä merkitys on kieliopilla?

Ehkä kenties se, että tulee ymmärretyksi, kun kirjoittaa oikein :lol:
Mman
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Mman »

Jane T kirjoitti:
Mman kirjoitti:Nämä oikeenkirjoitus "tarkastajat" argumentit kun loppuun niin ruvetaan tutkimaan pilkkujen paikkoja :P
Naurattaa tuo lainaamani postaus.
Olisikohan oikein kirjoittamiseen ja sen toivomiseen jokin syy? Mikä merkitys on kieliopilla?

Ehkä kenties se, että tulee ymmärretyksi, kun kirjoittaa oikein :lol:
No joo totta tuo on jos ei ymmärrä tekstiä niin ohihan se menee :wink: :lol:
Jane T
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Tulilahti 1959- ketjusta lainattua:
Atlanta kirjoitti:..Olin jo olemassa tuohon aikaan ja muistan hyvin, miten kivikautista elämä oli...
Olen itsekin kivikautinen jäänne (tosin 60-luvulta), ja, siksi alkoi naurattaa tuo Atlantan teksti, mainiosti sanottu, kiitos päivän piristyksestä :)
kiusausko
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja kiusausko »

Se, että joku tulee ketjuun "mikä ärsyttää" kertomaan ärsyyntymisestään siihen, että jotain muuta ärsyttää jokin asia. Ahhhaaahhaaaah.
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

kiusausko kirjoitti:Se, että joku tulee ketjuun "mikä ärsyttää" kertomaan ärsyyntymisestään siihen, että jotain muuta ärsyttää jokin asia. Ahhhaaahhaaaah.
Lisäksi se, että joku rekisteröityy vain ja ainoastaan sanoakseen tuon. :wink:
kiusausko
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja kiusausko »

WalkingDisaster kirjoitti:
kiusausko kirjoitti:Se, että joku tulee ketjuun "mikä ärsyttää" kertomaan ärsyyntymisestään siihen, että jotain muuta ärsyttää jokin asia. Ahhhaaahhaaaah.
Lisäksi se, että joku rekisteröityy vain ja ainoastaan sanoakseen tuon. :wink:
Olisko jopa joku äskettäin bännätty, joka ei nyt pääse omasta mielestään kukkimaan tarpeeksi :P
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.
Lourou
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Lourou »

Huvittaa nämä vanhat Minfolaiset, jotka eivät nyt voi seurata esim.Oulun ketjua, kun siellä esitetään ihan utopistisia teorioita. Musta on ihan mahtavaa, että nämä Annaaannnaaaaat ja muut besserwisserit joutuvat nyt purkamaan turhautumistaan "ärsyttää" -osiossa, kun tosiaan sinne Oulun ketjuun ei voi enää mennä. Huippua! Mikään ei oo musta mahtavampaa kuin nämä "know it all"-tyypit, jotka väittävät, että totuus ei ole tarua ihmeellisempää. On se, monesti.
"Yhtenä päivänä olet pulu, toisena patsas"
J.Maybrick
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Musta on ihan mahtavaa, että nämä Annaaannnaaaaat ja muut besserwisserit joutuvat nyt purkamaan turhautumistaan "ärsyttää" -osiossa, kun tosiaan sinne Oulun ketjuun ei voi enää mennä. Huippua!
No tietenkin voisi keskustella siitä, mikä tämän minfon tarkoitus oikeastaan on. Minusta tänne ei ainakaan sovi yllä kuvatun kaltainen vahingonilo mokomasta asiasta. Ikärajatkin olisi hyvät olemassa.

Mutta jos noin pienestä asiasta riittää riemua, vapaasti vain mun puolesta... 8)
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Lourou
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Lourou »

J.Maybrick kirjoitti:
Musta on ihan mahtavaa, että nämä Annaaannnaaaaat ja muut besserwisserit joutuvat nyt purkamaan turhautumistaan "ärsyttää" -osiossa, kun tosiaan sinne Oulun ketjuun ei voi enää mennä. Huippua!
No tietenkin voisi keskustella siitä, mikä tämän minfon tarkoitus oikeastaan on. Minusta tänne ei ainakaan sovi yllä kuvatun kaltainen vahingonilo mokomasta asiasta. Ikärajatkin olisi hyvät olemassa.

Mutta jos noin pienestä asiasta riittää riemua, vapaasti vain mun puolesta... 8)
Iso asiahan tuo monille tuntuu olevan :) Voitte ihan vapaasti pitää dekkarikerhonne, jos tänne ei uusia mielipiteitä mahdu. Minkähänmoisia ikärajoja olit ajatellut? Olisko kyse nyt yläikärajasta? Kyselee vanhempi naishenkilö, joka kyllä saa suunnatonta riemua siitä, että joku "itsensä jalustalle nostaja" ahdistuu muiden "utopistisista" teorioista.
"Yhtenä päivänä olet pulu, toisena patsas"
irmuska
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Aikamoista kaksinaismoralismia mielestäni. Uutta verta kaivataan ja sitten ei kaivata. Hmmmm... Itseäni on naurattanut kerran jos eräänkin kuinka täällä on nostettu jalustalle käyttäjiä jotka kirjoittaa ihan järjettömät määrät tekstiä tänne ilman että on sen kummemmin edes sanottavaa.

Jotkut toki puhuu ihan asiaa, miettii ja kääntelee tapahtumia mielessään ja kirjoittaa niistä omista ajatuksistaan ja sitten joukossa on niitä jotka esittää aina oman mielipiteensä tyyliin "minä tiedän" tai vaihtoehtoisesti copypasteilee mitä sontaa milloinkin mistäkin. Ja tämä siis minun mielipiteeni, ei sen kummemmin yleinen.

Oma lajinsa on sitten nämä joille ei vain käy se, että kukaan ajattelee / kommentoi erilailla kuin itse olisi toivonut. Aika kuppikuntaista on meno monesti. Ihan siksikin olen jättäytynyt pitkälti taka-alalle sillä koskaan ei voi tietää astuuko ylläpidon suosikkien varpaille sillä aika selvästi täällä on heitäkin olemassa.

Koen myös järkyttäväksi sen, kuinka Ulvila-keskeiseksi tämä paikka on mennyt. Herranen aika kuinka miljoonaa utopistista tulkintaa, teoriaa, vääntöä ja kääntöä voidaan asiasta tehdä. Oikeasti, eikö ihmisillä ole ELÄMÄÄ jos ehtii omistamaan puolet ajastaan siihen, että miettii mitä tapahtui Ulvilassa. Näitä tosivääntäjiä tämän asian tiimoilta kun ei tunnu edes liikuttavan muut rikokset, elämä on silkkaa Ulvilaa.

No, oli miten oli. Jatkan valitsemallani linjalla, saan aika-ajoin kenkää prsiisiin koska ne hyvät varpaat, hyi hyi, jne, mutta en todellakaan jaksa lähteä teorioimaan, salaliittoloimaan, kääntämään ja vääntämään ja vielä vähemmän miettimään mitä muut on mieltä minun mielipiteistäni. Eikös tämä nyt kuitenkin ole KESKUSTELUPALSTA, eikä mikään lickmyass-mesta?
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Vastaa Viestiin