oldunion kirjoitti:En varmaksi sano, mutta kuulopuheiden mukaan Robinin "Boom kah" kappale kertoo koodi kielellä Black Cobrasin suomeen tulosta. Maahanmuuttajatautaiset räppärit Dani (juutalainen) sekä Mikael Gabriel (romani) toimivat esikuvina ja houkutuslintuina nuorille jotka ovat muusiikin myötä kiinnostuneet jengeistä. Tässä alla Robin "Boom kah" kappale salasanoineen purettuna:
Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Nimimerkki Oldunion.

"Vaimoni jalka kun tuli taas kohti kasvojani niin heittolaukauksella ammuin häntä sääreen. Se oli kaunis sääri, siinä rytäkässä se lyhenikin kahdella sentillä." - Urho "Uki" Kukkamaa
-
Kikki Hiiri
- Martin Riggs
Vähän illan päätteksi lueskelin minfoa, ja johtuiko sit väsymyksestä vai mistä, mutta alkoi naurattamaan havainto että varmin tapa tunnistaa äärioikeistolainen tällä(kin) palstalla, on kelvoton kielioppi. Lauserakenteet ovat usein käsittämättömiä, välimerkit tuntemattomia, jopa yhdyssanat perin hakusessa. Järjellisistä argumenteista puhumattakaan. Maltilliseen, joskin kärkevään politiikka-aiheiseen keskusteluun tulee ennen pitkää äärioikeisto ja alkaa haukkua viher vassariksi ja ties miksi. Joo, sana on vapaa, mutta yrittäkää edes olla nöyryyttämättä isänmaanne äidinkieltä. Vihervassari on yhdyssana. Itsenne saatte toki nolata, ja olettekin siinä perin hyviä. Niin kyllä on noi juuri teini-iän ohittaneet anarkistit, joilla sama ongelma, enemmän intoa ku älyä. Ja yhtä vähän tuntevat aatteensa historiaa, nykypäivästä puhumattakaan. Vanhempi väki sit eri asia monesti. Olen ollut paikalla tilanteessa jossa saman pöydän ympärillä istui natsi, kommunisti, kapitalisti ja anarkisti. Keskustelu koski mm ympäristönsuojelua ja kaikki meni hyvin koska kukaan ei käyttäytynyt kuin pahainen persläpi, jokaisella ikää jo sen verran. Oltiin monessa asiassa samaa mieltä, mutta eri syistä. Se, että joku kannattaa ekologiaa koska Hitler, ei ole voitto natseille vaan voitto luonnolle.
Selvyyden vuoksi mainittakoot että porukan kapitalisti maksoi bisset koska muut oli työttömiä.
Selvyyden vuoksi mainittakoot että porukan kapitalisti maksoi bisset koska muut oli työttömiä.
Everything in the world is either a potato or not a potato
Kerhopoikain ja kerhopoikain kummin kaiman orpanapuolten (eli ns. "yhteyksiä löytyy"-miesten ) jatkuva vasikoiden ruotiminen jr osiossa samalla, kun itse kohottavat omaa foorumistatustaan juoruamalla kaiken mitä tietävät tai ovat ehkä joskus kylillä kuulleet.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Josif Stalin
Nimenomaan.Bias kirjoitti:Kerhopoikain ja kerhopoikain kummin kaiman orpanapuolten (eli ns. "yhteyksiä löytyy"-miesten ) jatkuva vasikoiden ruotiminen jr osiossa samalla, kun itse kohottavat omaa foorumistatustaan juoruamalla kaiken mitä tietävät tai ovat ehkä joskus kylillä kuulleet.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Nämä oikeenkirjoitus "tarkastajat" argumentit kun loppuun niin ruvetaan tutkimaan pilkkujen paikkoja 
Naurattaa tuo lainaamani postaus.Mman kirjoitti:Nämä oikeenkirjoitus "tarkastajat" argumentit kun loppuun niin ruvetaan tutkimaan pilkkujen paikkoja
Olisikohan oikein kirjoittamiseen ja sen toivomiseen jokin syy? Mikä merkitys on kieliopilla?
Ehkä kenties se, että tulee ymmärretyksi, kun kirjoittaa oikein
No joo totta tuo on jos ei ymmärrä tekstiä niin ohihan se meneeJane T kirjoitti:Naurattaa tuo lainaamani postaus.Mman kirjoitti:Nämä oikeenkirjoitus "tarkastajat" argumentit kun loppuun niin ruvetaan tutkimaan pilkkujen paikkoja
Olisikohan oikein kirjoittamiseen ja sen toivomiseen jokin syy? Mikä merkitys on kieliopilla?
Ehkä kenties se, että tulee ymmärretyksi, kun kirjoittaa oikein
Tulilahti 1959- ketjusta lainattua:

Olen itsekin kivikautinen jäänne (tosin 60-luvulta), ja, siksi alkoi naurattaa tuo Atlantan teksti, mainiosti sanottu, kiitos päivän piristyksestäAtlanta kirjoitti:..Olin jo olemassa tuohon aikaan ja muistan hyvin, miten kivikautista elämä oli...
Se, että joku tulee ketjuun "mikä ärsyttää" kertomaan ärsyyntymisestään siihen, että jotain muuta ärsyttää jokin asia. Ahhhaaahhaaaah.
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Lisäksi se, että joku rekisteröityy vain ja ainoastaan sanoakseen tuon.kiusausko kirjoitti:Se, että joku tulee ketjuun "mikä ärsyttää" kertomaan ärsyyntymisestään siihen, että jotain muuta ärsyttää jokin asia. Ahhhaaahhaaaah.
Olisko jopa joku äskettäin bännätty, joka ei nyt pääse omasta mielestään kukkimaan tarpeeksiWalkingDisaster kirjoitti:Lisäksi se, että joku rekisteröityy vain ja ainoastaan sanoakseen tuon.kiusausko kirjoitti:Se, että joku tulee ketjuun "mikä ärsyttää" kertomaan ärsyyntymisestään siihen, että jotain muuta ärsyttää jokin asia. Ahhhaaahhaaaah.
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.
Huvittaa nämä vanhat Minfolaiset, jotka eivät nyt voi seurata esim.Oulun ketjua, kun siellä esitetään ihan utopistisia teorioita. Musta on ihan mahtavaa, että nämä Annaaannnaaaaat ja muut besserwisserit joutuvat nyt purkamaan turhautumistaan "ärsyttää" -osiossa, kun tosiaan sinne Oulun ketjuun ei voi enää mennä. Huippua! Mikään ei oo musta mahtavampaa kuin nämä "know it all"-tyypit, jotka väittävät, että totuus ei ole tarua ihmeellisempää. On se, monesti.
"Yhtenä päivänä olet pulu, toisena patsas"
-
J.Maybrick
- Axel Foley
No tietenkin voisi keskustella siitä, mikä tämän minfon tarkoitus oikeastaan on. Minusta tänne ei ainakaan sovi yllä kuvatun kaltainen vahingonilo mokomasta asiasta. Ikärajatkin olisi hyvät olemassa.Musta on ihan mahtavaa, että nämä Annaaannnaaaaat ja muut besserwisserit joutuvat nyt purkamaan turhautumistaan "ärsyttää" -osiossa, kun tosiaan sinne Oulun ketjuun ei voi enää mennä. Huippua!
Mutta jos noin pienestä asiasta riittää riemua, vapaasti vain mun puolesta...
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Iso asiahan tuo monille tuntuu olevanJ.Maybrick kirjoitti:No tietenkin voisi keskustella siitä, mikä tämän minfon tarkoitus oikeastaan on. Minusta tänne ei ainakaan sovi yllä kuvatun kaltainen vahingonilo mokomasta asiasta. Ikärajatkin olisi hyvät olemassa.Musta on ihan mahtavaa, että nämä Annaaannnaaaaat ja muut besserwisserit joutuvat nyt purkamaan turhautumistaan "ärsyttää" -osiossa, kun tosiaan sinne Oulun ketjuun ei voi enää mennä. Huippua!
Mutta jos noin pienestä asiasta riittää riemua, vapaasti vain mun puolesta...
"Yhtenä päivänä olet pulu, toisena patsas"
Aikamoista kaksinaismoralismia mielestäni. Uutta verta kaivataan ja sitten ei kaivata. Hmmmm... Itseäni on naurattanut kerran jos eräänkin kuinka täällä on nostettu jalustalle käyttäjiä jotka kirjoittaa ihan järjettömät määrät tekstiä tänne ilman että on sen kummemmin edes sanottavaa.
Jotkut toki puhuu ihan asiaa, miettii ja kääntelee tapahtumia mielessään ja kirjoittaa niistä omista ajatuksistaan ja sitten joukossa on niitä jotka esittää aina oman mielipiteensä tyyliin "minä tiedän" tai vaihtoehtoisesti copypasteilee mitä sontaa milloinkin mistäkin. Ja tämä siis minun mielipiteeni, ei sen kummemmin yleinen.
Oma lajinsa on sitten nämä joille ei vain käy se, että kukaan ajattelee / kommentoi erilailla kuin itse olisi toivonut. Aika kuppikuntaista on meno monesti. Ihan siksikin olen jättäytynyt pitkälti taka-alalle sillä koskaan ei voi tietää astuuko ylläpidon suosikkien varpaille sillä aika selvästi täällä on heitäkin olemassa.
Koen myös järkyttäväksi sen, kuinka Ulvila-keskeiseksi tämä paikka on mennyt. Herranen aika kuinka miljoonaa utopistista tulkintaa, teoriaa, vääntöä ja kääntöä voidaan asiasta tehdä. Oikeasti, eikö ihmisillä ole ELÄMÄÄ jos ehtii omistamaan puolet ajastaan siihen, että miettii mitä tapahtui Ulvilassa. Näitä tosivääntäjiä tämän asian tiimoilta kun ei tunnu edes liikuttavan muut rikokset, elämä on silkkaa Ulvilaa.
No, oli miten oli. Jatkan valitsemallani linjalla, saan aika-ajoin kenkää prsiisiin koska ne hyvät varpaat, hyi hyi, jne, mutta en todellakaan jaksa lähteä teorioimaan, salaliittoloimaan, kääntämään ja vääntämään ja vielä vähemmän miettimään mitä muut on mieltä minun mielipiteistäni. Eikös tämä nyt kuitenkin ole KESKUSTELUPALSTA, eikä mikään lickmyass-mesta?
Jotkut toki puhuu ihan asiaa, miettii ja kääntelee tapahtumia mielessään ja kirjoittaa niistä omista ajatuksistaan ja sitten joukossa on niitä jotka esittää aina oman mielipiteensä tyyliin "minä tiedän" tai vaihtoehtoisesti copypasteilee mitä sontaa milloinkin mistäkin. Ja tämä siis minun mielipiteeni, ei sen kummemmin yleinen.
Oma lajinsa on sitten nämä joille ei vain käy se, että kukaan ajattelee / kommentoi erilailla kuin itse olisi toivonut. Aika kuppikuntaista on meno monesti. Ihan siksikin olen jättäytynyt pitkälti taka-alalle sillä koskaan ei voi tietää astuuko ylläpidon suosikkien varpaille sillä aika selvästi täällä on heitäkin olemassa.
Koen myös järkyttäväksi sen, kuinka Ulvila-keskeiseksi tämä paikka on mennyt. Herranen aika kuinka miljoonaa utopistista tulkintaa, teoriaa, vääntöä ja kääntöä voidaan asiasta tehdä. Oikeasti, eikö ihmisillä ole ELÄMÄÄ jos ehtii omistamaan puolet ajastaan siihen, että miettii mitä tapahtui Ulvilassa. Näitä tosivääntäjiä tämän asian tiimoilta kun ei tunnu edes liikuttavan muut rikokset, elämä on silkkaa Ulvilaa.
No, oli miten oli. Jatkan valitsemallani linjalla, saan aika-ajoin kenkää prsiisiin koska ne hyvät varpaat, hyi hyi, jne, mutta en todellakaan jaksa lähteä teorioimaan, salaliittoloimaan, kääntämään ja vääntämään ja vielä vähemmän miettimään mitä muut on mieltä minun mielipiteistäni. Eikös tämä nyt kuitenkin ole KESKUSTELUPALSTA, eikä mikään lickmyass-mesta?
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."