HÄKE 'nauha' (ketju 2)

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
mikaelk

Re: HÄKE 'nauha' (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

^^
Kuolemannaakka kirjoitti:Etkös nyt sinäkään höpönassu voi mitenkään tajuta niitä juoksuja sieltä nauhalta, ja mitä ne merkitsevät?=)
Mitä jos vaikka juokseekin takkahuoneeseen tappamaan uhrinsa?

Naakka kirjoittaa: ”Mua on surettanut, kun olet tullut palstalle aika "kirkasotsaisena" tyyppinä "hei, mä ratkaisin tän jutun, täähän on ihan yksinkertainen, ei kuulu huppista, Anneli on syyllinen"... niinkuin ekaa kertaa olisit asiasta kuullut=)”

?? Olen täällä infossa todennut (äskettäinkin) milloin aloitin tapausta seuraamaan ja miten mielipide on kehittynyt murhaajan suhteen, perehdy vähän tarkemmin asioihin ennenku suollat paskaa.

Naakka kirjoittaa: ”Sinäkin kirjoitat täällä, että Auerin puheet on vaihdelleet ja on ristiriitoja. Minä luulen, ettet ole koskaan Auerin ensimmäisiä kuulusteluja edes lukenut. Ei niitä tarvitse muuttaa mitenkään. Annelilla on se teoria ollut valmiina jo vuodesta 2006”

Sen jälkeen kun tutkintalinjaa muutettiin (olematonta hupparia ei vain kuulunut, kas kummaa?) niin syytetty on välillä puhunut hieman erikoisia asioita, juurikin ristiriitoja kertomuksissa ilmenee. Pitkään kerkes tuudittautua siihen, että vetipä poliisia höplästä, näin se vain palapeliä on saatu kasatuksi, nyt lienee sitten viimeisen kerran Ulvilan murha oikeudessa, luulen syytetty tuomitaan murhasta..

Naakka kirjoittaa: ”Usko itseäsi, tutki ja ajattele asioita ITSE. Pystyt kyllä siihen.”

Jep jeps juu, on tässä ajateltukin, ja lisäksi kuunneltu: kahden minuutin hujakoilla häke-nauhalla syytetty todellakin käy takkahuoneessa. Moni muu kuin meikäläinen ja (OIKEUS PARIIN OTTEESEEN) on todennut, että aika raskauttavalta tuo nauha kuulostaa.

Jätän naakan naputuksen omaan arvoon, tällä ei vielä mun mielipide muutu 8)
Bou
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Bou »

Erittäin raskauttava todiste nimenomaan tämä nauha.

Nyt kun kuuntelin tällä suodatuksella niin en itse tullut aiempia kuunteluita muihin aatoksiin. Mitä useammin tämän kuuntelee, sitä selvemmin korviin särähtää teatteri ja kummalliset kommentit. Annelilla on selkeä tarve selittää liikaa omia tekemisiään.

Ja edelleen. Mokaa pahasti siinä missä kertoo Jukan jo olevan lattialla ja hiljenneen. Ei ehdi niin millään olla ensin ovella vastassa mielikuvitusmiestä, olla tikattavana ja vuotaa sängylle.
Bou
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Bou »

Anneli siis palaa puhelimeen 2:42. Havainto Jukasta lattialla makaamassa on siis tehty ennen kuin puhelua oli ehtinyt kulumaan edes tämä aika. :oops: Paha moka tältä kovasti analyyttisen älykkääksi mainostetulta murhamammalta.
rantakoski
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja rantakoski »

ZEM, Sisotalo, Kuolemannaakka, missä on näyte ulkopuolisesta?

Kuva
Harpo

Viesti Kirjoittaja Harpo »

Et sinä Rantakoski niitä juoksuääniä tee olemattomiksi poistamalla ne jostain omasta suodatuksestasi.
Kuka juoksee ja mihin? Askeleet tulevat takkahuoneen suunnalta, lähestyvät puhelinta ja päätyvän oven avaukseen.
Tytär on puhelimessa. Anneli on sinun mukaasi takkahuoneessa astaloimassa. Kukaan muu lapsista ei ole kertonut poistuneensa huoneestaan.
Jukkako siellä juoksee Annelia karkuun?
Kerro oi kerro meille kaikkitietävä suodattajavelho.
Kuolemannaakka
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

mikaelk kirjoitti: Mitä jos vaikka juokseekin takkahuoneeseen tappamaan uhrinsa?

Jep jeps juu, on tässä ajateltukin, ja lisäksi kuunneltu: kahden minuutin hujakoilla häke-nauhalla syytetty todellakin käy takkahuoneessa. Moni muu kuin meikäläinen ja (OIKEUS PARIIN OTTEESEEN) on todennut, että aika raskauttavalta tuo nauha kuulostaa.

Jätän naakan naputuksen omaan arvoon, tällä ei vielä mun mielipide muutu 8)
Mä tiedän, ettei sun mielipide muutu, vaikka sanoisin mitä. Sen takia haluaisinkin, että perehtyisit vaikka nyt siihen nauhaan. Vaikka siihen Tuija Niemen valheelliseen litterointiin, asian näkee siitäkin jo. Sekunteihin. Yritä hahmottaa, mitä siinä tapahtuu.

En ole täällä paskaa suoltamassa, ja mulle on sinänsä ihan se ja sama, mitä kukin tästä tapauksesta uskoo ja olettaa. Eihän tämä meille ylipäätään kuulu ollenkaan. Mä en vaan ymmärrä sitä, miten jotkut ei ymmärrä=)

Ne juoksuaskeleet LÄHESTYY PUHELINTA, ei ne silloin voi mennä takkahuoneeseen, kun se puhelin on toisessa suunnassa kuin takkahuone. Me ollaan perattu tätä nauhaa vuodesta 2010, ja usko pois, jokainen mahdollinen ja mahdoton teoria on jo mietitty aikaa sitten. Niitä juoksuja on kaksi.

Laske nyt niitä sekunteja sillä nauhalla ja testaa vaikka kotona, mitä ehdit niiden puitteissa tekemään. Auerilla ei ole alibia noin 5 sekunnin ajaksi, jossain 2:15 paikkeilla. Silloin vaan ei Jukalle mitään tehdä.
Puhelimesta Jukan luokse on 10-11 metriä. Jukkaa on lyöty 3 kertaa eri puolille päätä (suuhun, ohimon ja takaraivoon). Auer ei ehdi antamaan edes yhtä iskua, saati kolmea. Ja 2:08 hän on puhelimen vieressä! Eihän hän lentää tiemmä osaa.

Kaikkiin kysymyksiin, mitä suinkin osaat esittää, löytyy varmaan vastaus, kun kahlaat vaikka kaikki mun viestini läpi.

Jos jaksaisit tämän postauksen lukea läpi niin monta kertaa, että ymmärrät, mitä tarkoitan, niin mielipiteesi muuttuisi. Tiedän, että se on pitkä juttu ja tämä on monimutkainen asia, mutta tässä ei vain ole oikotietä, jos oikeasti haluaa tietää, mitä siellä Tähtisentiellä tapahtui.
http://niinaberg.com/2013/09/11/hatapuh ... ysi-osa-1/
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
sisotalo
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

rantakoski kirjoitti:ZEM, Sisotalo, Kuolemannaakka, missä on näyte ulkopuolisesta?
Näyte ulkopuolisesta on siinä mitä Anneli sanoo puhelimeen, että uhri makaa takkahuoneessa kropassaan 70 haavaa ja kaksi lyöntiä. Ikkuna on ulkopuolelta rikottu, verinen kengänjälki, kuraiset kengänjäljet, Amanda näki hänet. Jukan äänet kutsuvat koko ajan Anneli apuun jne.

Rantakoski esittää väärennetyn grafiikan. Äänen taso nousee aina kun joku puhuu puhelimeen eikä päinvastoin niin kuin Rantakoski on piirtänyt. Tätä ei Rantakosken suodattamasta nauhoituksesta ei mitään voi kuulla kun siinä on rahinaa lisätty muiden äänien peittämiseksi.
mikaelk

sisotalo kirjoitti: Näyte ulkopuolisesta on siinä mitä Anneli sanoo puhelimeen, että uhri makaa takkahuoneessa kropassaan 70 haavaa ja kaksi lyöntiä.
Mitä Anneli sanoo puhelimeen? Esim: "kuole" , heti perään kuuluu todellakin kaksi lyöntiä, tässä astalointi ilmeisesti tapahtui. Lisäksi kuulostaa moni repliikki aikas teatterilta..
sisotalo kirjoitti:Ikkuna on ulkopuolelta rikottu
Oliko syyttäjä vai jutun tutkijat jotka joskus mietti, että ikkuna olis mahdollisestikin rikottu juuri sisältä päin? Oli miten oli, tämä ei todista mitään, onhan syytetty voinut panna ikkunan tuhannen päreiksi ja tulla etuovesta sisään.

"Miks te rikkositte sen ikkunan" Kysyi tytär.. Oliko uhri ja syytetty jo aiemmin laittanut ikkunan paskaksi?
sisotalo kirjoitti:verinen kengänjälki, kuraiset kengänjäljet
Missä ovat uhrin kadonneet talvikengät?
sisotalo kirjoitti:Amanda näki hänet.
So she says. Entä jos valehtelee? Nythän tästä asiasta on tulossa oikeuteen uusi todistaja, btw liittyen tähän amandan todistukseen. Äiti on voinut käyttää puhuttua hämärtämiskykyään?
sisotalo kirjoitti:Jukan äänet kutsuvat koko ajan Anneli apuun jne.
Sanoo paljon muutakin. Pyytää kyllä apuakin: "no vähä annu auttaaki"
"annu tuu auttaa" --> "pitääkö ("huutaa todella raivokkaasti)", "vittikö"

Missä on näyte ulkopuolisesta? Kiistaton sellainen?
--> Niin, tähän pv asti ei ole löytynyt

Huppumies seikkailee tällähetkellä vain annelin sekä innokkaan minfo-tukiryhmänsä tarinoissa. Tästä hepusta kaivattaisiin kuitenkin jtn todisteita? Sellaisia mitä ei olisi voinut lavastaa? E-ole.
Caldera
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Caldera »

mikaelk kirjoitti:Mitä Anneli sanoo puhelimeen? Esim: "kuole" , heti perään kuuluu todellakin kaksi lyöntiä, tässä astalointi ilmeisesti tapahtui
Ymmärrätkö että se lyöjä ei voi olla Anneli? Siis onko tämä nyt kiinni siitä ettet ole perehtynyt häkenauhaan tarpeeksi hyvin vai mistä kiikastaa? Oletko koskaan istunut häkenauhan kanssa alas ja huolellisesti miettinyt pohjapiirroksen kanssa missä Anneli milloinkin on, sekunti sekunnilta? Ei kannata esittää lainauksessasi olevaa väitettä ääneen koska siitä seuraa joko että myönnät kuulleesi ulkopuolisen äänen tai sitten siirryt Valkaman kanssa samaan poteroon inttämään että oli taustanauhoitus.
mikaelk

Caldera kirjoitti:Ei kannata esittää lainauksessasi olevaa väitettä ääneen koska siitä seuraa joko että myönnät kuulleesi ulkopuolisen äänen tai sitten siirryt syyttäjän kanssa samaan poteroon inttämään että oli taustanauhoitus.
^^Väitätkö sinäkin, että "kuole" on ulkopuolisen ääni? :D Minä vain väitän, että juuri kohdassa "kuole" syytetty viimeistelee tekonsa. Syytetty on tuomittu murhasta elinkautiseen kaksi kertaa. Lue tuomioiden perusteet. MM. häkepuhelun valossa murhaaja juurikin on taas syytettynä oleva auer. Taustanauha, kakkosluuri? Miksi ei?
Caldera
Axel Foley

mikaelk kirjoitti: Taustanauha, kakkosluuri? Miksi ei?
No oletko sä koskaan miettinyt näitä skenaarioita häkenauhaa tutkien sekunti sekunnilta? Arvaa mikä on syynä sille ettei yksikään antiannelisti ole vuosien vatvomisen jälkeenkään kyennyt tuottamaan minkäänlaista teonkuvausta joka sopisi häkenauhaan, Jukan vammoihin ja verijälkiin. Taustanauhateoria tuottaa sketsiviihdettä välittömästi kun sitä yrittää soveltaa todellisuuteen, mutta kokeilepas tuota rinnakkaispuhelinta. Kerro meille sekunti sekunnilta missä on Anneli ja missä puhelin ja mistä tulee mikäkin ääni.
kuski641
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja kuski641 »

Rantakoski ja Tara kyllä saavat aikaan eri versioita ,mielikuvitustako vai silkkaa tyhmyyttä,epäilen että molempia.Tara mesoaa,nyt on kylläki ollu hiljaa luvuista 66,Rantakoski jolla on älykkyysosa määrä apinaaki alhaisempi,kehittelee ihme teorioita.Ei täällä viitsi käydä enää edes lukemassa näitä juttuja ,hullummaksi vaan menee
Caldera
Axel Foley

Sinä aikana minkä olen täällä roikkunut en kyllä ole huomannut että kumpikaan, Tara tai Rantakoski, olisi esitellyt sekunti sekunnilta häkenauhaan sopivan kuvauksen siitä mitä sinä yönä tapahtui, missä kohtaa Jukkaa isketään ja miten Anneli voi sen tehdä. Huppumies-vaihtoehdossa tämä voidaan tehdä poislukien poistuminen, josta ei nähtävästi oikein ole selvyyttä että missä kohtaa se tapahtuu.
mikaelk

Caldera et vastannut, tein sinulle kysymyksen? Minä vastaan sinulle, mun ei ole tarvetta tommosta teonkuvausta laatimaan ruveta, katsotaan nyt vakuuttaako syyttäjä (TAAS) oikeuden.. Tähän sit kommentoisin:
Caldera kirjoitti:Huppumies-vaihtoehdossa tämä voidaan tehdä poislukien poistuminen, josta ei nähtävästi oikein ole selvyyttä että missä kohtaa se tapahtuu.
Kas kummaa, kun edes poistuminen ei kuulu nauhalla (eikä muitakaan huppuääniä). Kukaan ei poistunut rikotusta ovi-ikkunasta?
sisotalo
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Caldera kirjoitti: Arvaa mikä on syynä sille ettei yksikään antiannelisti ole vuosien vatvomisen jälkeenkään kyennyt tuottamaan minkäänlaista teonkuvausta joka sopisi häkenauhaan, Jukan vammoihin ja verijälkiin.
Siihen on vain yksi syy, keskustelijat eivät vaivaudu lukemaan mitä täällä asiasta kirjoitetaan. Perustana on tietenkin Alpon animaatio, jossa tapahtuma on vaiheet on yhdistetty Hätpuheluun. Sen perustana on Anneli kokonaiskertomus tapahtumista - ei jokin salaperäinen sana jonka sisältö vaihtelelee …uo:sta "älä kuole", riippuen mitä sillä halutaan osoittaa.

Mutta Alpo on poistanut animaation Youtubesta. Näin ne muutamat vievät tutkimusta eteenpäin. Kyllä animaatio on tallessa. Kyllä se vielä löytyy. Ei netissä ollutta voi poistaa vaikka muuttaakin mieltään. Pahinta on se, että viittaan siihen hyvin usein, mutta kukaan ei ole edes vaivautunut toteamaan, että Alpo on sen poistanut.
Vastaa Viestiin