Mitä jos vaikka juokseekin takkahuoneeseen tappamaan uhrinsa?Kuolemannaakka kirjoitti:Etkös nyt sinäkään höpönassu voi mitenkään tajuta niitä juoksuja sieltä nauhalta, ja mitä ne merkitsevät?=)
Naakka kirjoittaa: ”Mua on surettanut, kun olet tullut palstalle aika "kirkasotsaisena" tyyppinä "hei, mä ratkaisin tän jutun, täähän on ihan yksinkertainen, ei kuulu huppista, Anneli on syyllinen"... niinkuin ekaa kertaa olisit asiasta kuullut=)”
?? Olen täällä infossa todennut (äskettäinkin) milloin aloitin tapausta seuraamaan ja miten mielipide on kehittynyt murhaajan suhteen, perehdy vähän tarkemmin asioihin ennenku suollat paskaa.
Naakka kirjoittaa: ”Sinäkin kirjoitat täällä, että Auerin puheet on vaihdelleet ja on ristiriitoja. Minä luulen, ettet ole koskaan Auerin ensimmäisiä kuulusteluja edes lukenut. Ei niitä tarvitse muuttaa mitenkään. Annelilla on se teoria ollut valmiina jo vuodesta 2006”
Sen jälkeen kun tutkintalinjaa muutettiin (olematonta hupparia ei vain kuulunut, kas kummaa?) niin syytetty on välillä puhunut hieman erikoisia asioita, juurikin ristiriitoja kertomuksissa ilmenee. Pitkään kerkes tuudittautua siihen, että vetipä poliisia höplästä, näin se vain palapeliä on saatu kasatuksi, nyt lienee sitten viimeisen kerran Ulvilan murha oikeudessa, luulen syytetty tuomitaan murhasta..
Naakka kirjoittaa: ”Usko itseäsi, tutki ja ajattele asioita ITSE. Pystyt kyllä siihen.”
Jep jeps juu, on tässä ajateltukin, ja lisäksi kuunneltu: kahden minuutin hujakoilla häke-nauhalla syytetty todellakin käy takkahuoneessa. Moni muu kuin meikäläinen ja (OIKEUS PARIIN OTTEESEEN) on todennut, että aika raskauttavalta tuo nauha kuulostaa.
Jätän naakan naputuksen omaan arvoon, tällä ei vielä mun mielipide muutu