Netistä luin suunnittelevani murhaa!

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
viljan haamu

Re: Netistä luin suunnittelevani murhaa!

Viesti Kirjoittaja viljan haamu »

Black Faraday kirjoitti:En tiedä luitko postaamani linkin, mutta se ei tunnu herättävän sussa mitään tunteita.
Anteeksi välikommenttini, mutta tuo postaamasi linkki on sinun itsesi kirjoittamaa propagandaa.
Black Faraday kirjoitti:Voitaisko jo palata asiaan?
Tämähän on täyttä asiaa.
kiusausko
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja kiusausko »

Black Faraday, avaisitko vielä, mitä asioita haluaisit tässä avaamassasi ketjussa käsiteltävän? Tuo aloituksesi ei ihan täysin avannut minulle, mistä on kyse. Onko kyse siitä, että joku kirjoitti jotain sinusta netissä vai siitä, että haluat mustamaalata jotain henkilöä ja tähän liittyen ei ole aiheellista tuoda esille omia mustamaalauskampanjoitasi, joita netissä harjoitat? Eli olenko ymmärtänyt oikein, jos ajattelen, että haluat meidän olevan kanssasi samaa mieltä siitä, että henkilö X on väärässä ja sinä oikeassa? Ja mitä sitten haluaisit meidän tekevän?
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.
Black Faraday
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Black Faraday »

Esität mielipiteenäsi että "mustamaalaan" "ihmisiä", mutta et kerro yhtään esimerkkiä. Et mitä olen sanonut, et miten asia mielestäsi oli. Kirjoitat nimettömänä. Mä kirjoitan blogini omalla nimelläni ja kerron asiat mahdollisimman totuudenmukaisesti.

Käsittääkseni täällä käsitellään rikoksia. Ja käsittääkseni Savolaisen toiminta on rikollista, vaikka hänellä on kunnianloukkaustuomioita muistaakseni vain 8. Susta siis mun toiminta on - jos nyt ei rikollista - niin moraalitonta ja tämän vuoksi mulla ei ole lain suojaa. Käsittääkseni tätä tarkoitat?

Se miten luonnehdit vanhemmat.comia viittaa siihen, että et ole tutustunut foorumin tarjontaan. Siellä ei ole vanhempia nähtykään :wink:
reimareipas
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja reimareipas »

Black Faraday kirjoitti:Se miten luonnehdit vanhemmat.comia viittaa siihen, että et ole tutustunut foorumin tarjontaan. Siellä ei ole vanhempia nähtykään :wink:
Siellä kirjoittelevista monilla on lapsia, mutta melkein kaikilta niiden huoltajuus on viety. Joitain näistä on jopa exä väittänyt pedofiileiksi! Siksi siellä puhutaan sosiaalitoimen piruista.
Tyhmyys ja hulluus ovat siinä samanlaisia että kummallakin on oma logiikkansa.
kiusausko
Harjunpää

Mun nähdäkseni Black Farday kirjoitat täällä ihan samalla tavalla nimimerkillä kuin minäkin. Pitäisikö minun avata blogi omalla nimelläni, jotta voisin kommentoida täällä sinun kirjoituksiisi? Olen todellakin tutustunut vanhemmat.com- palstan kirjoitteluun ja valitettavasti on todettava, että siellä kirjoittavilla ei ehkä kaikki ole ihan kohdillaan ja syyt näihin päätelmiini on siinä, että siellä hyökätään milloin ketäkin viranomamista vastaan täysin katteettomin perustein ja hyvinkin tunnepitoisesti vedotaan muita olemaan samaa mieltä.

En myöskään ole missään väittänyt, että kaikilla siellä kirjoittelevilla olisi oma vanhemmuus syynä kirjoitella, mistä tällaisen ajatuksen sait päähäsi?

Toivoisin sinun edelleenkin vastaavan kysymykseeni, että millaisia tunnereaktioita toivoisit kirjoitustesi herättävän, kun kommenotit sitä, etten reagoinut tunnepitoisesti linkittämääsi kirjoitukseen?
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.
viljan haamu

Black Faraday kirjoitti: Mä kirjoitan blogini omalla nimelläni ja kerron asiat mahdollisimman totuudenmukaisesti.
Ja sen lisäksi perustit FB-ryhmän joka vaati Touko Tarkin vapauttamista.

Miksi?
kiusausko
Harjunpää

Kun Black Faraday nyt olet paikalla ja mainostat blogiasi, voisitko kertoa taustatietoja, joihin tämä blogikirjoituksesi perustuu, linkki tässä: http://lizthecat.blogspot.fi/2013/03/ee ... kassa.html

Tuot esille kirjoituksessasi mm. että Toukon ja hänen tappamansa tytön kohtalot ovat samankaltaiset, olisi mielenkiintoista tietää enemmän tästä ajattelustasi, itselläni on hankalaa käsittää tätä, sillä Touko on elossa ja hänen tyttärensä on kuollut.
kiusausko
Harjunpää

Vai onko tarkoitus tässä ketjussa keskittyä vain tähän : http://www.vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?t=7564
Black Faraday
Remington Steele

En "toivonut" kirjoitukseni herättävän sussa tunteita. Halusin vain nähdä miten kommentoit tuota hyvin surullista eläinkohtaloa. Se ei kuitenkaan kirvoittanut mitään kommenttia kun taas - toistan nyt itseäni - se että sanoin lukijoille tuntemattomalla vainajalla olleen skitsofrenia sai sussa aikaan voimakkaan reaktion. Tästä voi tehdä jotain päätelmiä.

Hyvien tapojen mukaista on vastata kun kysytään, mutta en usko, että tätä keskustelua kannattaa jatkaa koska en ole sulta saanut itsekään vastauksia.

Mitä tulee toisen nimimerkin esittämään kysymykseen, se tuntuu onnettomalta yritykseltä kääntää kyseessä oleva puheenaihe muuhun. Nimimerkin valinta osoittaa musta kuitenkin sellaista tunteettomuutta että kavahdan.
viljan haamu

Black Faraday kirjoitti:Mitä tulee toisen nimimerkin esittämään kysymykseen, se tuntuu onnettomalta yritykseltä kääntää kyseessä oleva puheenaihe muuhun.
Puheen aihe on edelleenkin sinä. Juuri kuten halusitkin, aloittamalla tämän itsekeskeisen topikin.
kiusausko
Harjunpää

Black Faraday kirjoitti:En "toivonut" kirjoitukseni herättävän sussa tunteita. Halusin vain nähdä miten kommentoit tuota hyvin surullista eläinkohtaloa. Se ei kuitenkaan kirvoittanut mitään kommenttia
Ketjusi aiheena ei ole surulliset eläinkohtalot ja tunteet. Johtuisiko tästä?
reimareipas
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja reimareipas »

kiusausko kirjoitti:Olen todellakin tutustunut vanhemmat.com- palstan kirjoitteluun ja valitettavasti on todettava, että siellä kirjoittavilla ei ehkä kaikki ole ihan kohdillaan ja syyt näihin päätelmiini on siinä, että siellä hyökätään milloin ketäkin viranomamista vastaan täysin katteettomin perustein ja hyvinkin tunnepitoisesti vedotaan muita olemaan samaa mieltä.
Jokseenkin näin. Mutta unohdat yhden keskeisen teeman: pedofiilijahdin. Pedofiileihin tosin sekoitetaan iloisesti miehet, joilla on ollut sukupuolisuhde alaikäisen kanssa. mikä ei kuitenkaan välttämättä ole pieni lapsi.

Joudun lyhentämään tätä lainausta aika karskisti että tyypin nimi ei löydy googlettamalla:
" 12:13 pm Viestin aihe:

"XX -vuotias XXX XXXXXX panee XX-vuotiasta lasta ja istuu nyt tekonsa vuoksi vankilassa. Se, että kyseinen lapsen-nussija ei ole aiemmin käyttänyt tai yrittänyt käyttää seksuaalisesti hyväkseen jotain toista lasta, todistaa sen puolesta ettei kyseessä ole sairas ihminen vaan ihminen jolla on ollut tarkoin harkittu halu kokeilla seksiä lapsen kanssa."

"Tarkoin harkittu halu kokeilla seksiä lapsen kanssa"!!!

Eikö melkein kaikki pedofiilit ole itse seksuaalisen hyväksikäytön uhreja? (joistain tosin tulee pedofiilien jahtaajia). Miksi niitä pitää niin kauheasti ahdistella?
Tyhmyys ja hulluus ovat siinä samanlaisia että kummallakin on oma logiikkansa.
janita
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja janita »

holmesin haamu kirjoitti:Tuolle foorumille (vanhemmat.com) saattaa kirjoittaa moni sellainenkin käyttäjä, joka ei ole kunnolla tietoinen tämä Savolaisen tempuista.

On sen takia täysin asiallista, että ainakin tässä ketjussa varoitetaan tuollaisesta. Eihän siitä tiedä, että milloin kyseinen "savolainen" ottaa nokkiinsa jonkun toisen käyttäjän kirjoituksista omalla foorumillaan ja alkaa kyseisestä henkilöstä levittämään omia tietojaan samalla palstalla ja häiriköimään?

Olisin varsin huolissani, jos oikeasti kirjoittelisin tuolle palstalle...
Minusta nimimerkki holmesin haamu on tässä hyvin kiteyttänyt sen, miksi nämä Savolaisen jutut on hyvä saada laajempaankin tietoisuuteen.

En ole lainkaan vanhempi, enkä kyseisen foorumin käyttäjä, mutta näihin A.S.-juttuihin olen törmännyt eri puolilla nettiä vuosien varrella. Yksittäisten netinkäyttäjien kiusaamisen lisäksi tämä tuntuu kuormittavan niin sosiaalitointa, kuin oikeuslaitostakin - siksi, että nupissa heittää kärrynpyörää.

Täytyy muuten sanoa, että vaikka minulla ei ole minkäänlaista henkilökohtaista sidettä tähän Savolaiseen, niin kavahdan joka kerran, kun hän kävelee vastaan lähikaupassa. Hänen kuvaansa olen törmännyt jossain vaalimainoksessa, olisiko ollut ehdolla Espoon kaupunginvaltuustoon ja siksi tiedän miltä tyyppi näyttää.
Black Faraday
Remington Steele

Voi hyvänen aika! Poistin ne koska ne eivät enää olleet ajankohtaisia. Poistan aina välillä kirjoituksia. Eläinsuojeluaiheisia kuitenkaan en, samoin kuin en nettikiusaamista tai Eerikan tapausta koskevia, koska niillä on yleistäkin merkitystä.

Postia ei ole tullut minkään paikkakunnan poliisilta.

On kuitenkin liikuttavaa, että kysyjä on säästänyt kaikki kirjoitukseni ja postannut ne kakkafoorumille. Siinä on hartaan harrastuksen tuntu :wink:
Black Faraday
Remington Steele

Savolainen on parikin kertaa uhannut, että "ensi viikolla" useampi henkilö on tekemässä musta rikosilmoitusta. Hän on myös todennut tässä puheena olevassa ketjussa (jonka mukaan suunnittelen murhaa), että etsin pian uutta asuntoa.

Ei tarvinne olla mikään Poirot älytäkseen, että hän mitä luultavimmin on rohkaissut kirjoitusteni kohteita tekemään musta ilmoituksia. Mitään sellaista ei kuitenkaan ole tapahtunut. Ja asuintaloommekin on laskeutunut taivaallinen rauha.

En tiedä luuleeko hän, että jos mut tuomittais moninkertaisesti kunnianloukkauksista, lukijat palaisivat vanhemmat.comille. Vai haluaako hän vain jakaa pahaa oloaan.

Ihmettelen vähän miksi kirjoittaja ei luule poliisin ottaneen muhun yhteyttä "uhkailujen" takia. Onko Savolainen ehkä unohtanut tehdä rikosilmoituksen; sehän olisi ymmärrettävää kun Savolainen oli joutunut pakenemaan turvakotiin - omalla nimellään pitkästä aikaa palstalla kirjoitti ja kertoi asiasta.
Vastaa Viestiin