holmesin haamu kirjoitti:Tuolle foorumille (vanhemmat.com) saattaa kirjoittaa moni sellainenkin käyttäjä, joka ei ole kunnolla tietoinen tämä Savolaisen tempuista.
On sen takia täysin asiallista, että ainakin tässä ketjussa varoitetaan tuollaisesta. Eihän siitä tiedä, että milloin kyseinen "savolainen" ottaa nokkiinsa jonkun toisen käyttäjän kirjoituksista omalla foorumillaan ja alkaa kyseisestä henkilöstä levittämään omia tietojaan samalla palstalla ja häiriköimään?
Olisin varsin huolissani, jos oikeasti kirjoittelisin tuolle palstalle...
Minusta nimimerkki holmesin haamu on tässä hyvin kiteyttänyt sen, miksi nämä Savolaisen jutut on hyvä saada laajempaankin tietoisuuteen.
En ole lainkaan vanhempi, enkä kyseisen foorumin käyttäjä, mutta näihin A.S.-juttuihin olen törmännyt eri puolilla nettiä vuosien varrella. Yksittäisten netinkäyttäjien kiusaamisen lisäksi tämä tuntuu kuormittavan niin sosiaalitointa, kuin oikeuslaitostakin - siksi, että nupissa heittää kärrynpyörää.
Täytyy muuten sanoa, että vaikka minulla ei ole minkäänlaista henkilökohtaista sidettä tähän Savolaiseen, niin kavahdan joka kerran, kun hän kävelee vastaan lähikaupassa. Hänen kuvaansa olen törmännyt jossain vaalimainoksessa, olisiko ollut ehdolla Espoon kaupunginvaltuustoon ja siksi tiedän miltä tyyppi näyttää.