Ei mene ei.Kuolemannaakka kirjoitti: Tämä on just sitä kymmeniä kertoja saman asian toistamista, joka ei silti millään mene sankareille perille.
En tiedä sitten, mutta nyt VÄITÄN (eli täysin oma mielipiteeni), että kun paikalla on eloton, verinen ruumis silmät auki ja joka puolelle tikattuja reikiä ja pää murskana ja mahdollisesti aivot esillä, niin ambuhenkilöstö ei tosiaankaan tee yhtään mitään muuta kuin soittaa lääkärille ja kertoo sille, että "kuollut" ja lääkäri toteaa, että "joo, menkää odottamaan seuraavaa keikkaa asemalle".
Puheesi ja teoriasi hienoista lomakkeista on aivan täyttä bullshittiä. Joo, tiedän, täydellisessä maailmassa Jukka olisi saanut varmaan deffankin rintaansa ja kanyylit ja kaikki. Kämmenselässä Ringerin ihanan lämmin pussi ja toisesta rööristä verta. Mut jos yksi painalluskin purskauttaa Jukan omaa verta vajaasta 70:stä pistohaavasta, niin mainitse mulle yksikin lanssiyksikkö suomessa, joka oikeasti tekee mitään.
Veikkaukseni, mitä tapauhtui todellisuudessa:
- Lanssihenkilöstä kävi, poliisin ollessa jo paikalla
- Totesivat välittömästi, että kuollut
- Toinen koitti pari kertaa paineluelvytystä ja huomasi, että mies vuotaa kuin seula
- Ambuhenkilöstö lähti samaa tietä pois kuin tulikin ja totesi, että rikostutkinta jatkaa
- Papereihin kirjattiin näennäisesti elvytysyritys (josta huomattiin, että ei todellakaan enää auta deffat ja palkeilla puhaltelut tälle tyypille).
JOS OLEN VÄÄRÄSSÄ, kerro ja oikaise, sillä minä opin kyllä. Mutta jos laitat eteen pelkkää paperia, missä on "elvytystä yritetty", niin haloo nytten. Haluan nähdä lausunnon ambuhenkilöstöltä, mitä tehtiin, en sitä paperia, johon on byrokratian vuoksi kirjoitettu "elvytysyritys".