Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

erämaaetsivä
Christopher Lorenzo

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja erämaaetsivä »

ulkosuomalainen kirjoitti:erämaaetsivä--
ot:Ulkosuomalainen. Vaikka ollaan asioista erimieltä, niin mukava huomata, että olet OK.
No tästäkin ollaan eri mieltä. Kyllä mä olin enemmän OK ennenkuin sorruin taas tänne kirjoittamaan. Tilapäisestä mielenhäiriöstä lienee kysymys. :-)

Mutta mukava tappa vanha tuttu.
Minkäslainen lillukkavuosi on menossa?
No, tuolla ok.lla. tarkoitin fyysistä-terveyttä, käsitit taas väärin. :wink:

Huono on taas lillukkavuosi en ole nähnyt yhtään, saati kompuroinut niihin ikinä.
Kuolemannaakka
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Clawdeen kirjoitti:Sitten on kirjoittajia, jotka pitävät Annelia syyllisenä, ja kuinka ollakaan, näiden kirjoitukset tuntuvat luotettavimmilta. Näistä kirjoittajista löytyy sellaisia, jotka ovat jaksaneet lukea oikeuden päätöksiä ym. ja tutustua koko aineistoon. Kuinka monta kertaa on sinuakin, KN, oikaistu virheellisestä kirjoituksesta? Mutta uudestaan ja uudestaan vaan jatkat. Nyt kun us on tullut takaisin, taidat olla hieman pulassa?

Jatkakaa vaan 'murhatutkimuksianne' ihan rauhassa, mutta tulos voisi totuudenmukaisempi, jos ette olisi päättäneet tulosta etukäteen.
En minä ole päättänyt tulosta etukäteen, kun tulin tänne vuonna 2010 kesällä. En ollut edes minfossa koskaan ennen käynyt. Tulin jonkun ilta-lehden tms palstan kautta kun tuo häke-litterointi oli julkaistu. Ihmettelin, kun luin sen litteroinnin, että minkä ihmeen takia Auer väittää Jukan taistelevan murhaajan kanssa taustalla heti puhelun aluksi, vaikka hän luulee kuulemma Jukan olevan kuollut? Ja miten se "kuollut Jukka" herää henkiin niin, että yhtäkkiä alkaakin huudella siellä ja kuuluu kolinaa ihan Auerin stooriin sopivasti.

Tätä minä tulin tänne ihmettelemään. Pidin tietysti Aueria murhaajana, kun kerran poliisi näin väitti, mutta minusta se selitys siitä, mitä nauhalla tapahtui, tuntui ihan omituiselta. Sitten selvisi, ettei tämä nyt niin yksinkertainen keissi ollutkaan, eikä mikään fyysinen faktatodiste sido Aueria murhaan mitenkään. Sitten tajusin mitä nauhalla tapahtuu: eihän Auer edes teoriassa voi olla murhaaja, kun ei mitenkään ehdi murhaa tekemään.

Sen jälkeen on tullut vaikka mitä uusia tietoja, mutta aina ne vaan tuntuvat sopivan Auerin kertomukseen. Lehdet kirkuvat punaisina syyllisyyttä, mutta koskaan ei vaan tule mitään konkreettisia todisteita. Kun tuli lsh-syytteet ja kerrottiin, että on olemassa kiistaton tallenne, olin ainoa, joka ei uskonut sitäkään löytyvän ja uskalsi sen palstalla sanoa.

Kuolemannaakka 16.9.2011, kun lsh-väitteet tulivat julki ja taksari oli pidätetty ja kerrottiin löytyneen kiistaton tallenne: Edelleen kannattaa myös pitää muistissa se, että poliisi on ennenkin ilmoittanut tässä keississä todisteista ja syytöksistä, jotka ovat osoittautuneet perättömiksi.

Vaikka se luki lehdessä. Eikä löytynyt. Ei mulla ollut lsh:istä mitään muuta tietoa kuin se, että murhaan syytön nainen olisi yhtäkkiä alkanut muutaman kuukauden tuntemansa miehen kanssa käyttämään kaikkia lapsiaan hyväksi kauheilla tavoilla. Se on epäuskottavaa.

Ei tämmöistä murhajuttua voi ollakaan, missä on ihan järjetön määrä tavaraa ja kiemuroita, eikä mistään löydy koskaan minkäänlaisia todisteita. Olisihan niitä todisteita, jos jotain tapahtunut olisi. Joka kerran anti-annelistit vannovat: kyllä on todisteita, koska lehdessä lukee sitä ja tätä ja tutkintamateriaalia on taivaaseen asti.
Mutta ei koskaan löydy, edes myymälävarkauksista. Niitäkin täällä moni ihan vakavissaan pohti.

En ole täällä valehdellut koskaan ja aika paljon tästä keissistä jo osaan ja muistan. Ei minulla ole etp:tä ja kaikkia materiaaleja aina saatavilla, eikä kaikkea voi ulkoa muistaa. Mutta ei niistä virheistäni kauheasti yleensä huomauttamista ole. Se on hyvä, että huomautetaan, silloinhan asioista oppii. Annelistit ovat siitä hyvässä asemassa, ettei mitään faktoja tarvitse yhtään piilotella. Olen pari vuotta kerännyt tärkeitä faktoja ylös erilliseen dokumenttiin, koska antiannelistien tapa oli aina vaatia tarkkaa todistusta ja sanatarkkaa lainausta kaikesta. Sillä sai hyvin tapettua keskustelun, koska saattoi luottaa, ettei toinen voi tuhansien sivujen joukosta löytää sitä oikeaa pätkää. Itse he tyytyivät heittelemään muutaman rivin "on se syyllinen" -kommentteja, joita perusteltiin naamanilmeillä tai muulla epäilyttävällä käytöksellä.

Sitäpaitsi minähän olen antiannelistiteorioidenkin isä:
Kuolemannaakka 24.6.2010: Semmosta teoriaa ei varmaan ole tajuttu ajatella, että surmaaja onkin tyttö yhteistyössä Annelin kanssa... helpottuisi keissi kummasti.

Kuolemannaakka 2.3.2012: Kukaan ei muuten ole vielä epäillyt, että joku lapsista tuli ikkunasta läpi, vaikka viitteet ovat selvät: rukkasetkin on jääneet tuolille ja ikkunanreiästähän lapsi mahtuisi kaikkien mielestä paremmin.

Jostain kumman syystä kukaan antiannelisti ei uskonut näitä teorioita silloin, vaan ne tuntuivat mauttomalta pilailulta :shock: Sain silloin kovasti solvausta tämmöisistä tyhmistä viesteistä. Annijatta, miksi vasta nyt havahduit??
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
kaljaloota
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

Mitä häke-nauhasta enään kiistellään? Todettu epäaidoksi kuten arvelinkin, täysin poikkeava kaikkiin muihin häke-hälytyksiin uran aikana sanottiin. Tätä mieltä olin itsekkin kun ekaa kertaa häke- nauhan kuuntelin ja ihmettelin asiaa huulet pyöreänä, että mitä hittoa :shock:
Bou
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Bou »

Sama juttu, loota. Pyydetään tyttö puhelimeen vaikka häke käskee pysymään linjoilla, juoksennellaan kengät kopisten, tyttö sanoo että tulkaa äkkiä mun iskä voi huonosti (juonut liikaa ja oksentaa siis vessassa? Eikun murhaaja on talossa ja äänekkäästi tappaa isää!) , sitten tyttö kirkuu ja äiti vaan siinä, että älä itke sielä hei...mistä voi tietää, ettei tämä huppumies hyökännyt juuri lapsen kimppuun...kuulosti tietävän...

Ja se, että kuuleksä kun mun mieheni huutaa? Tätä ei voinut harjoitella, että kuinka hyvin kuuluu ja liian kovallahan se ääni aluksi onkin...
annijatta
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Kuule naakka. Minä en mielelläni oleta jotain, ellei minulla ole jonkilaista syytä olettaa, eli jotain faktoja, joiden pohjalta olettaa. Tämä tytön jonkimoinen osallisuus tapahtumaan on ollut alunalkain mielessä, vaan enemmänkin silminnäkijänä joka valehtelee äitinsä puolesta. (ettei äiti joutuisi vankilaan).
Olen kuvitellut että annu meni ikkunasta lavastelemaan sinne ulkopuolelle. Kun sitten sain nämä nuorempien lasten kertomukset, niin tulikin sellaista tietoa joka selvensi paljon kysymysmerkkejä.
On valitettavaa että jotkut persoonallisuushäiriöiset vanhemmat iskostavat omat arvonsa myös lastensa päähän. Mutta koska Anneli Auerin tyttären tapaus ei ole ainutlaatuinen, (siis lapsipsykopatia), niin mahdollista on, että tyttö on ikkunasta jossain vaiheessa mennyt.
Nuorempien lasten kertomukset perustuvat kuulohavantoihin. Hekään eivät tiedä miten kaikki kävi. Heidän kertomuksensa perustuvat myös siihen mitä isosisko ja äiti ovat puhuneet. Hekään eivät tiedä onko se käynyt niinkuin tapahtumat heille on kerrottu.
Ja nyt saan kyllä taas kaikki kimppuuni tästä lapsipsykopatiasta, vaan miten se oli. Jukka piti häntä itsekkäänä ihmisenä, tilakuuntelussa hän sanoo "tapetaan meidän sukulaiset" hakkaanks mä ne. "Millä lyödään päähän no vasaralla tietenkin" sanoo veljelleen, ym ym.
Pikku sadisti. Ja oliko äidin 7 vuoden tuomioon johtaneet rikokset sadistisia, tai Jukka Lahden murhan tekotapa. Ei omena kauas puusta putoa. Varsinkin kun on hyvä opettaja.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

annijatta kirjoitti:Kuule naakka. Minä en mielelläni oleta jotain, ellei minulla ole jonkilaista syytä olettaa, eli jotain faktoja, joiden pohjalta olettaa. Tämä tytön jonkimoinen osallisuus tapahtumaan on ollut alunalkain mielessä, vaan enemmänkin silminnäkijänä joka valehtelee äitinsä puolesta. (ettei äiti joutuisi vankilaan).
Olen kuvitellut että annu meni ikkunasta lavastelemaan sinne ulkopuolelle. Kun sitten sain nämä nuorempien lasten kertomukset, niin tulikin sellaista tietoa joka selvensi paljon kysymysmerkkejä.
On valitettavaa että jotkut persoonallisuushäiriöiset vanhemmat iskostavat omat arvonsa myös lastensa päähän. Mutta koska Anneli Auerin tyttären tapaus ei ole ainutlaatuinen, (siis lapsipsykopatia), niin mahdollista on, että tyttö on ikkunasta jossain vaiheessa mennyt.
Nuorempien lasten kertomukset perustuvat kuulohavantoihin. Hekään eivät tiedä miten kaikki kävi. Heidän kertomuksensa perustuvat myös siihen mitä isosisko ja äiti ovat puhuneet. Hekään eivät tiedä onko se käynyt niinkuin tapahtumat heille on kerrottu.
Ja nyt saan kyllä taas kaikki kimppuuni tästä lapsipsykopatiasta, vaan miten se oli. Jukka piti häntä itsekkäänä ihmisenä, tilakuuntelussa hän sanoo "tapetaan meidän sukulaiset" hakkaanks mä ne. "Millä lyödään päähän no vasaralla tietenkin" sanoo veljelleen, ym ym.
Pikku sadisti. Ja oliko äidin 7 vuoden tuomioon johtaneet rikokset sadistisia, tai Jukka Lahden murhan tekotapa. Ei omena kauas puusta putoa. Varsinkin kun on hyvä opettaja.
Annijatta, sinua ei voi kyllä ehdoin tahdoinkaan syyttää mielikuvituksen puutteesta. Mieti tarkkaan, missä vaiheessa nuoremmat lapset ovat alkaneet satuilunsa. Annelin veli vei heidät vuonna 2011 kahden kuukauden merimatkalle eristyksiin äidistään. Heidän lsh-puheensa ovat lähteneet liikkeelle sen jälkeen, kun merimatkalta palattiin muistilappujen varassa kerrottujen surmayön tapahtumia selventävien tarinoiden kera syyttäjän luo, ja tämä totesi, että lapsia pitää tutkia tarkemmin. Kaikki me tiedämme, mihin nämä syyttäjän määräämät terapiasessiot johtivat.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Kuolemannaakka

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

annijatta kirjoitti:Kuule naakka. Minä en mielelläni oleta jotain, ellei minulla ole jonkilaista syytä olettaa, eli jotain faktoja, joiden pohjalta olettaa. Tämä tytön jonkimoinen osallisuus tapahtumaan on ollut alunalkain mielessä, vaan enemmänkin silminnäkijänä joka valehtelee äitinsä puolesta. (ettei äiti joutuisi vankilaan).
Oikeasti sinä olet aivan hirveän sairas ihminen. Sinun ei kuuluisi olla näillä palstoilla. Olet jotenkin pahuuden kyllästämä.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

sisotalo kirjoitti:
"Syyttäjän mukaan on syytä epäillä, että osa hätäkeskuspuhelussa kuultavista äänistä on nauhoitettu etukäteen"
"Nauhalta ei kuulu tekijän ääniä, sanoo syyttäjä"
"Syyttäjä: Kahden minuutin kohdalla nauhoitetta Auer lyö Lahden kuoliaaksi"

Nämä on Turumurre poiminut pilkattavaksi. Se on juuri se menettely jolla uusi tuomio varmistetaan. Tässä ei ole kysymys siitä mitä juttuja Niina Bergin blogissa julkaistaan, vaan siitä millä tavalla hovioikeuden tuomarit suostuvat muuttamaan KO:n tuomiota.

Reaalisesti on lähdettävä siitä, että Tuija Niemi on syyttäjän vahvin kortti. Niemi todella arvelee, että osa Hätäpuhelun aineistosta on aikaisemmista tapahtumista nauhoitettua, aiheuttaa vaikeuksia syyttäjälle, mutta ei Niemi suinkaan poista sitä perusväriä todistuksessaan, että Anneli on murhannut miehensä. Ei tämä todistus pilkkaamalla unohdu.

Turrumuuren oma todistus on aivan yhtä sekava. Hän kirjoittaa Niina Bergin blogissa, että Annelilla olisi alibi aikana jonka hän oli poissa puhelimesta ja jonka aikana murha olisi siis tapahtunut. Tämä peruuntuu Turumurren spekulointeihin, joita ei suinkaan pysytä vahvistamaan niin, että hovioikeuden tuomarit sen omaksuisivat.

Tämä ei kuitenkaan ole tärkeintä vaan, että Turumurre on toisaalla sijoittanut Jukan kuoleman jonnekin myöhemmäksi, jolloin Anneli ei juoksennellut asunnossa vaan puhui turvallisesti puhelimessa. Jos Turumurre pystyisi jotenkin vakuuttamaan tuomarit siitä että tämän on totta olisi Anneli syytön. Hänellä olisi todellinen alibi, ilman Hätäpuhelun kuuntelua ja sen tulkintaa.

Turumuren kirjoitukset siitä, että Manner saisi häneltä apua ovat hälyttäviä. Jos Turumurren ylimielisen syyttäjän pilkkaaminen yhdistetään Mannerin saamattomaan puolustukseen - on uusi elinkautistuomio odottamassa.

Nimimerkki sisotalo on täällä kertonut:
Tästä syystä oletan että kyse on samasta kirjoittajasta, joka kirjoittaa (kirjoitti) siellä ja täällä.
Voin ainakin olettaa, että kirjotukset sieltä ovat sisotalolle tuttuja.
Ja nyt on pakko kysyä (kun en viitsi omia kirjoituksiani arvostella eräässä toisessa blogissa), niin mitä mieltä sisotalo on tuon edellä osoitteessa mainitun Seppo Isotalon kirjoituksista?

Nehän ovat täyttä jäsentelemätöntä siansaksaa. Onko sisotalo samaa mieltä siitä että dosentin tasoiselta Seppo Isotalolta voisi odottaa enemmän?
Mikäli sisotalo katsoo että kirjoittaja täällä ja siellä on sama, siinä tapauksessa voi toki vedota jääviyteen.

sisotalo kirjoittaa käsittämätöntä sontaa:
Turumuren kirjoitukset siitä, että Manner saisi häneltä apua ovat hälyttäviä
Voisiko sisotalo perustella?
Tiedän kyllä erään Seppo Isotalon joka on yrittänyt liimautua jos jonkun puolustuksen avainhenkilöiden kylkeen ja saanut pakit vähän jokaiselta. Sekö tässä harmittaa?

Ja tätä kyllä osasin odottaakin:
Jos Turumurren ylimielisen syyttäjän pilkkaaminen yhdistetään Mannerin saamattomaan puolustukseen - on uusi elinkautistuomio odottamassa.
Siinä sisotalo petaa jo mahdollista kasvojenmenetystään, jos hovissa tuleekin tuomio.
Ottamatta yhtään huomioon että se joka mm. täällä (ei vaarallista) on sotkenut puolustuksen kuvioita, on nimimerkki sisotalo.
Tähän mennessä lähes kaikki puolustuksen avainhenkilöt ovat olleet kirjoittajan mielestä kelvottomia.
annijatta
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Sitäpaitsi minähän olen antiannelistiteorioidenkin isä:
Kuolemannaakka 24.6.2010: Semmosta teoriaa ei varmaan ole tajuttu ajatella, että surmaaja onkin tyttö yhteistyössä Annelin kanssa... helpottuisi keissi kummasti.

Jostain kumman syystä kukaan antiannelisti ei uskonut näitä teorioita silloin, vaan ne tuntuivat mauttomalta pilailulta :shock: Sain silloin kovasti solvausta tämmöisistä tyhmistä viesteistä. Annijatta, miksi vasta nyt havahduit??
Sitähän minulta kysyttiin ja minä vastasin.

Ei sen tytön kanssa sijaisvanhemmatkaan pärjänneet. Pelkäsivät. Häiriintynyt lapsi.
Kenenkähän muun vika se olisi kuin kasvattajan.
Ja pysy aiheessa kun vastaat.
Minun pahuudellani tai terveydentilallani ei ole mitään tekemistä Ulvilan surman kanssa.
Esitä vasta-argumentti. Olen jo sanonut sen moneen kertaan, että minä uskon nuorimpien lasten kertomusten olevan totta. Siksipä sadisti Anneli sai 7,5 vuoden tuomion joka on lainvoimainen.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
sisotalo
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Yhdistän Turumurren puheenvuoron niihin haukkumakirjeisiin, joita tulee tasaisin välein "puolustuksen avainhenkilöiltä" En tiedä keitä he ovat, mutta kyllä haukkumakirjeiden kirjoittajat ovat jonkinlaisissa yhteydessä siihen, mitä Turumurre täällä edustaa.

He yhtyvät järjestään siihen mitä Valhalla, Tara ja muut antiannelistit kirjoittivat murhainfossa: että minun kirjoitukseni olivat pahasta Annelille. Tämä seurue on vain kerran viitannut yhteen blogikirjoitukseeni, vaadittiin minua poistamaan jonkun henkilön nimi todistuslistasta Turun hovissa 2013. Muuten he ovat vaienneet siitä informaatiosta joka on saatavilla vain blogistani. Mielipiteet olen tuonut esiin murha.infon keskusteluissa. Esimerkiksi nostin blogissani esiin tärkeät dokumentit uusista tutkimuksista 2012. Nyt Turumurre edustaa kai tätä seuruetta kun dosentti Seppo Isotalon blogikirjoitukset ovat "jäsentelemätöntä siansaksaa".

Minä olen vakuuttunut, että koko seurapiiri on vakaasti Annelin syyttömyyden puolella. Samaa en voi sanoa Mannerista, joka aiheutti Annelin "tunnustuksen". Yleisesti Manner ei toimi puolustajana vaan korostaa omaa tärkeyttään oikeuden istunnoissa. Kaikki kolmen oikeudenkäynnin todistajien kuulustelu todistaa tästä. Niitä ei Turumurre ole halunnut kuunnella, ehkä tämä on keskeisestä seurapiirille. Manner kehuu suruttomasti Mannerin toimintaa, neljän hävityn oikeudenkäynnin jälkeen puhumattakaan laiminlyönneistä KKO:n käsittelyn aikana.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

sisotalo kirjoitti:Yhdistän Turumurren puheenvuoron niihin haukkumakirjeisiin, joita tulee tasaisin välein "puolustuksen avainhenkilöiltä" .
Aika erikoinen sinun filosofiasi. Mikä tuolla aikaisemmassa, sinun kirjoittamassasi tekstissä, on muuta kuin 'naljailua'. Kirjoitit sen vielä tuolla asiapuolella. Vai onko kenties jäänyt päälle sellainen opettajamainen-asenne että 'minä kyllä voin ja saan puhua mitä sylki suuhun tuo, mutta te kiltit lapsukaiset, oppilaani, te pysytte hiljaa'.
Ihan vapaasti vaan sisotalo, en minä ennenkään ole kuvia kumarrellut. Ja varmasti jatkossakin
heitän herjat takaisin lähteeseen.
Bou
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Bou »

Onhan törkeää tekstiä annijatalle.

Ihan on aiheellista pohdintaa tytön osuudesta ja kaikkineen erittäin häiriintyneistä puheista. Ei normipalleroiset tällaisia höpise. Voimakkaasti on ainakin äitiä puolustanut ja ollut paikalla tapahtumissa.

Ei ole voinut kuvailla huppumiestä isää tappamassa kun sellaistaxeu ole ollut. Innokkaasti on kyllä koettanut ikkunasta vilahtamista ja kylppärissä piileskelyä selitellä.

Ei ole tieteellisesti pystytty selvittämään tulevatko psykopaatin ominaisuudet jo kohdussa muta vahvoja viitteitä niiden perinnöllisyyteen on. Normaalista poikkeava kasvatus on myös omiaan huonoja ominaisuuksia vahvistamaan. Varsinkin, jos niistä saa kiittävää palautetta.

Ja kyllä se historia valitettavasti tuntee erittäin häiriintyneitä lapsia. Ei ole uusi ilmiö.
Sirpa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Anneli Auerin paras puolustaja on äänitutkija Tuija Niemi.

Hän on todistanut oikeudessa, ettei nauhalta kuulu aito tilanne ja aidon vastakohtahan on epäaito: nauha ei edes todista kenenkään murhaa. Se oli syyttäjän päätodiste ja ylipäätään ainoa todiste, jonka nyt Tuija Niemi lausunnollaan kumosi.

Tämä on tiedetty siitä lähtien, kun näytettiin, että Annelin takana onkin Tuija.

Kuva

Kuvakaappaus haastatteluvideosta.

Samaa todistaa syyttäjä Valkaman puheet lavastetusta murhasta. Kumpikin puoli on väärässä näkemättä totuutta - te pelaatte pelkän uskon varassa.
kaljaloota kirjoitti:Mitä häke-nauhasta enään kiistellään? Todettu epäaidoksi kuten arvelinkin, täysin poikkeava kaikkiin muihin häke-hälytyksiin uran aikana sanottiin. Tätä mieltä olin itsekkin kun ekaa kertaa häke- nauhan kuuntelin ja ihmettelin asiaa huulet pyöreänä, että mitä hittoa :shock:
Ei nauhaa ole todettu epäaidoksi - miten voitaisinkaan, jos sellainen on - vaan tilanne.
Viimeksi muokannut Sirpa, To Syys 18, 2014 10:34 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Satinique
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Satinique »

Oliko Annelilla edes asianajajaa, veljen kanssa puhui että on allekirjoittanut jonkun paperin jossa ei ole enää varma onko syytön. Ja veli puhui hommanneensa Mannerin Annelille asianajajaksi. Jos nämä asiat olivat samassa puhelussa, niin on turha edes puhua tunnustuksesta. Ja se on sitä myötä härskiä ollut julkisesti ilmoittaa mitään medialle. Taas hämärä puuhailua komppanja TS.
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Bou kirjoitti:Onhan törkeää tekstiä annijatalle.

Ihan on aiheellista pohdintaa tytön osuudesta ja kaikkineen erittäin häiriintyneistä puheista. Ei normipalleroiset tällaisia höpise. Voimakkaasti on ainakin äitiä puolustanut ja ollut paikalla tapahtumissa.

Ei ole voinut kuvailla huppumiestä isää tappamassa kun sellaistaxeu ole ollut. Innokkaasti on kyllä koettanut ikkunasta vilahtamista ja kylppärissä piileskelyä selitellä.

Ei ole tieteellisesti pystytty selvittämään tulevatko psykopaatin ominaisuudet jo kohdussa muta vahvoja viitteitä niiden perinnöllisyyteen on. Normaalista poikkeava kasvatus on myös omiaan huonoja ominaisuuksia vahvistamaan. Varsinkin, jos niistä saa kiittävää palautetta.

Ja kyllä se historia valitettavasti tuntee erittäin häiriintyneitä lapsia. Ei ole uusi ilmiö.
Minusta Naakan tapaisten ihmisten ansiota on, että paha pääsee tapahtumaan. Ollaan niin itsetärkeitä ja omahyväisiä, ja samalla sovinnaisia, itseasiassa asenteellisesti jäykkiä keskivertoja, eikä jollain ns 'älykkyydellä' ole asian kanssa mitään tekemistä. Ei voida uskoa millaisia kauheuksia lasten oma äiti pystyy tekemään lapsilleen. Sen sijaan uskotaan silmät puolitangossa mitä tahansa, kunhan vain ei oma rakas maailmankäsitys horju: äidit ovat hyviä, viranomaiset ovat pahoja, maailma on paha ja se on viranomaisten ja poliitikkojen syytä.

Minun Naakalta saama lausunto:
"Sinusta ei koskaan tullut hyvää ihmistä. Ei se tyhmyys mitään, mutta tyhmyys ja ilkeys samassa paketissa on iljettävä yhdistelmä".
Naakan kaltaisia minä itte aah ihanaa kun olen älykäs ja silleen, voi että kun toiset ihmiset on niin tyhmiää. - Helveten nuija, lentäköön vaikka tervatynnyriin tai ihan minne vain...EVVK mokoma pelle.
Viimeksi muokannut Tara, To Syys 18, 2014 11:28 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Vastaa Viestiin