sisotalo kirjoitti:Lux veritas on ottanut esiin kohdan Amandan kuulustelusta
23.01 Mäkinen: Entäs se mies, näiks sää sitä sillo siellä.
23.04 A: Yyy [sisotalo: A pudistaa videolla kieltävästi päätään].
Se ei ole suinkaan sisotalo, joka on tämän keksinyt van sitä käyttää syyttäjäkin kuulustellessaan Finnilä. Se ilmenee Pekka Lehdon käsikirjoituksesta. Voi olla että oikeudessakin huomattiin ero videon ja litteran välillä. Aino, joka uskoo siihen, että Amanda näki isän ja murhaajan samalla kerta on puolustuksen ikioma litteroija Susanna Laune.
Ja sitten vielä tuhannen kerran, että oikeudessa voidaan voittaa vain oikeilla todistuksilla.
Harpo on vakuuttunut vai yhdestä asiasta, se minkä Alpo osoitti animaatiossaan 2010 on muka väärä. Harpo panee sen havainnon minun nimiini. Ole hyvä, siitä vaan uutta animaatiota rakentamaan. En tosiaankaan saa selville koska sinun mielestäsi
1. Murhaaja poistui
2. Amanda näki hänet.
3. Jukka kuolee
Olen ollut huomaavinani, että eräät minua parjaavat keskustelijat esittävät, että kaikki tämä tapahtui joskus 02.42 jälkeen, mikä merkitsee, että Annelille näin saadaan raudanluja alibi. Hän oli puhelimessa yhtä mittaa 02.42 jälkeen.
Tämä aivan väärä tieto, mutta jos sillä voitetaan oikeudessa, niin hyvä on. Voisiko puolustus ottaa sen käyttöönsä sen sijaan, että puolustuksella ei ole nyt mitään tietoa sitä mitä murhapaikalla tapahtui. Kuuntele nyt päätodistajan Finnilän selittely.
Ainoa todellinen tapahtuma on se, että Amanda näkee murhaajan 02.42 kuten Alpo on sen esittänyt. Jos esitetään jokin toinen väite on se toivottavasti keksitty jutun voittamiseksi, Vaikka minusta Harpo esittää nyt päin vastaista, langettavaan tuomion johtava ajatusta murhayön tapahtumista
https://www.dropbox.com/s/v0ysmyv9yx1hd ... 2.mp3?dl=0
Ei tämä tästä aukea, kun sinä käyt täällä palstalla oikeudenkäyntiä ja me muut keskustelemme siitä, mitä murhayönä tapahtui. "Jos esitetään jokin toinen väite on se toivottavasti keksitty jutun voittamiseksi." Juuri tästä puhun. Minä en keksi mitään väitteitä ylipäätään enkä varsinkaan keksi niitä oikeudenkäyntiä silmällä pitäen. Minä mietin, mikä teonkuvaus on minun mielestäni loogisin olemassa olevien tietojen mukaan. Jos loogisinta olisi epäillä, että Auer tappoi miehensä, uskoisin siihen. Ehkä meidän nyt vain täytyy tyytyä siihen, että olemme samaa mieltä eri syistä. Minun mielestäni vain tuo sinun tapasi tuputtaa omaa totuuttasi sen perusteella, että se olisi Auerille hyväksi, ei tuo keskusteluun mitään muuta kuin inttämistä. Omalta osaltani lopetan sen tähän.